Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

PKK'nın Tüyler ürperten diyaloğu

08.04.2012 10:53
BDP İstanbul il binasında PKK’nın gerçekleştirdiği infazları değerlendiren KCK sanıklarının tüyler ürperten diyalogları ortaya çıktı...

Terör örgütü PKK’nın üst yapılanması KCK’ya yönelik hazırlanan ve İstanbul 15. Ağır Ceza Mahkemesi tarafından oy birliği ile kabul edilen iddianamede yer alan kayıtlar, sanıkların BDP il binasında yaptığı toplantılarda örgüt infazlarını nasıl yorumladığını ortaya çıkardı.

‘İŞİ YARIM BIRAKMADILAR’

Bugün'ün haberine göre BDP il binasında 20 Eylül 2011’de gerçekleştiren ve mahkeme kararıyla ortam dinlemesi yapılan toplantıda KCK sanıklarının PKK infazlarına ilişkin dehşet diyalogları ortaya çıktı. Aralarında operasyonlar sonrasında tutuklanan bazı isimlerin de bulunduğu sanıkların PKK’nın katlettiği Kürt vatandaşlarla ilgili gülüşmeleri ve “İyi yapmışlar işi yarım bırakmadılar” şeklindeki ifadeleri tüyler ürpertti. 19 Eylül 2011’de bir grup PKK’lı teröristin, Eruh - Şırnak karayolunda kaçırdığı 38 yaşındaki Abdullah Öztürk’ün cesedi kırsal alanda sorgulandıktan sonra kafasına tek kurşun sıkılmış halde yol kenarında bulunmuştu.

2007’den beri örgütün tehdit ettiği Öztürk’ün, terör nedeniyle 15 yıl önce Eruh’tan Gaziantep’e göç ettiği ortaya çıkmıştı. Adı tespit edilemeyen ancak X14 ve X9 şeklinde kodlanan KCK’lıların Öztürk’ün katledilmesi ile ilgili İddianameye giren şok diyalogları şöyle:

X9: 7 tane Pervarili 15 sene önce terörden kaçmış gitmiş Antep’e yerleşmiş. Arkadaşlar oraya gidip yolu kesmiş. Adam 2-3 gün önce gene Eruh’a gitmiş yakasını dün akşam tutmuşlar. İnfaz etmişler. (Gülüyor.)

‘PARTİDEN KAÇMIŞ’

X14:Hadi ya...

X9: İsmi Abdullah Öztürk.

X14:Kimin faz etmişti devlet mi?

X9: Yok gerilla ya...

X14:Valla ne diye şey yapmış.

X9: Yav partiden kaçmış Antep’e yerleşmiş. Bu 2-3 gün olmuş gitmiş Eruh’a ‘Ben geldim’ demiş. Yani gitmiş demek ki tam bir köpekmiş arkadaşlar yolu kesiyorlar alıp götürüyorlar akşam. Siirt valisi açıklama yaptı, internette bu akşam haberlerde çıkar. İşi hiç yarım bırakmadılar.

X14: İyi yapmışlar. (Gülüşüyorlar.)

X9: Arkadaşlar akşam yolu kesiyorlar. Gel diyor oğlum (gülüyor) infaz ediyor. Vali de çıkmış diyor ‘Abdullah Öztürk 15 sene önce şeyden kaçtı terörden kaçtı geldi gene teröre yakalandı’ diye...

“İstanbul’daki eylemler Kürdistan’a nefes aldırıyor”

BDP binalarında yapılan toplantılar, kırsal alanda başarılı operasyonlar sonucu ağır kayıplar veren ve köşeye sıkışan PKK’- yı rahatlatmak için KCK’nın yürüttüğü planı deşifre etti. 28 Ağustos 2011’de BDP il binasında yapılan toplantıda KCK’nın İstanbul sorumlusu olduğu belirtilen Mumtas Aydeniz’in “İstanbul’da eylem olduğu zaman düşmanın ayağı kırılıyor, sakatlanıyor. Büyük bir nefes veriyorsun Kürdistan’a yani” ifadeleri dikkat çekiyor. Bu konuşmalar üzerine savcılık, altını çizerek iddianamedeki kaos planlarına ilişkin şu değerlendirmeyi yapıyor:

SİLAHLI EYLEME DESTEK

“Bu toplantıda da yine İstanbul’da yapılması planlanan yasa dışı terör eylemlerinin planlandığı, bu kapsamda Öcalan’ın avukatlarıyla görüştürülmemesi, 1 Eylül Dünya Barış Günü ve TSK’nın Kuzey Irak’- taki terör örgütü kamplarına yaptığı operasyonların bahane edilerek şiddet içeren terör eylemlerinin gerçekleştirilmesi, bu eylemlerde KCK meclislerinde yönetici konumunda olan üst düzey şahısların ön planda bulunması kararlarının alındığı, konuşmalarda bu eylemlerin hedefinin terör örgütünün kırsalda yürüttüğü silahlı eylemlere destek olduğunun belirtildiği...”

Cehenneme çevireceğiz

23 Eylül 2011’de BDP Sultangazi İlçe Başkanlığı’nda mahkeme kararı ile yapılan ortam dinlemesi kirli planları ortaya çıkardı. Şeyhmus Kalkan’ın “Karar herhangi bir kişinin değil, örgütün kararıdır” ifadesi talimatlarının Kandil’den geldiğini ortayakoydu. Kalkan’ın şu ifadeleri ise dikkat çekti: “Bizi yeterincerahatsız eden devletekarşı biz sessiz kalamayız, biz de rakiplerimizi ezelim hem de cehenneme çevireceğiz. Hani 500, bin kişinin bir arayagelmesinegerekyok. 20 kişi bir arayagelir en azından bir cam kırarsın. Evet arkadaşlar birkaç ay içindeT.C. şaşırmakzorundadır. Bunun için nekaçmalı negecegündüz uyutmalı bunları...”
 

Bu haber toplam 3056 defa okunmuştur
DİĞER HABERLER
Üye İşlemleri