Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Paralelde istifa üzerine istifa

18.10.2015 12:17
FETÖ’nün himayesindeki Samanyolu TV’yi bünyesinde barındıran Küre Yayıncılık Hizmetleri A.Ş.’nin yönetim kurulundaki olağandışı hareketlilik gün yüzüne çıktı. Şirket bünyesinden 20 Mayıs 2015 ile 3 Temmuz 2015 tarihleri arasında tam 4 istifa yaşandığı tes

 FETÖ’nün bültenlerinden Samanyolu TV’yi bünyesinde barındıran Küre Yayıncılık Hizmetleri A.Ş.’nin yönetim kurulundan kaçan kaçana. Şirket bünyesinden 20 Mayıs 2015 ile 3 Temmuz 2015 tarihleri arasında tam 4 istifa yaşandığı tespit edildi. Kıbrıs’ta kumar oynadığı görüntüleri basına yansıyan Samanyolu üst yöneticilerinden Ekrem Yalvak da istifacılar arasında yer alıyor. Yalvak, 22 Mayıs’ta Yönetim Kurulu Başkanlığı görevine getirildikten 42 gün sonra istifa etmiş.

KAÇAN KAÇANA

Samanyolu TV’nin çatı şirketi Küre Yayıncılık Hizmetleri A.Ş.’nin Türkiye Ticaret Sicili Gazetesi’ne beyan edilen yönetim kurulu kararlarında 20 Mayıs 2015 tarihli toplantısında şirketin yönetim kurulu üyelerinden Metin Yıkar’ın istifa ettiği, yerine Ekrem Yalvak’ın getirildiği belirtildi. Bir gün sonra, 21 Mayıs tarihinde de toplanan Küre Yayıncılık’ta bu kez Rıdvan Kızıltepe’nin yönetim kurulu üyeliğinden istifa ettiği ve istifasının kabul edildiği beyan ediliyor.

42 GÜN SONRA YALVAK DA KAÇTI

İstifa furyasının üçüncü gününde yani 22 Mayıs’ta ise Mehmet Gözütok’un istifasının görüşüldüğü ve kabul edildiği Türkiye Ticaret Sicili Gazetesi’ne beyan ediliyor.

İsmi 3 yıl boyunca düzenli aralıklara Kıbrıs’a kumar oynamaya giderek yaklaşık 1 milyon dolar para kaybetmekle gündeme gelen Ekrem Yalvak’ın 22 Mayıs’taki toplantıda yönetim kurulu başkanlığı görevine getirildiği bildiriliyor.

Samanyolu’nun tepe kadrosundaki kopuşlar hız kesmeden devam ederken, şirketin 3 Temmuz 2015 tarihli beyanında Ekrem Yalvak’ın istifa ettiği duyuruluyor.

DIGITURK DE FARKINDA

FETÖ’nün himayesinde olduğu belirtilen Samanyolu TV’yi Ankara Cumhuriyet Başsavcılığının talebi sonrasında platformundan çıkaran Digitürk’ün de kanal yönetimindeki bu olağandışı hareketlenmeden haberdar olduğu için kanalı platformundan çıkartma konusunda tereddüt etmediği ifade ediliyor.

Bu haber toplam 1214 defa okunmuştur
DİĞER HABERLER
Üye İşlemleri