Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

SIRA MEDYADA

14.08.2013 13:17
‘Milat’ın ulaştığı “Batı Çalışma Grubu Faaliyetleri Analizi” raporu ana akım medyanın darbecilerin değirmenine nasıl su taşıdığını gözler önüne seriyor. Belge, medyanın cadı avına çıktığını, BÇG’nin ise masa başı yazılan haberlerin ardından harekete geçer

‘Milat’ın ulaştığı “Batı Çalışma Grubu Faaliyetleri Analizi” raporu ana akım medyanın darbecilerin değirmenine nasıl su taşıdığını gözler önüne seriyor. Belge, medyanın cadı avına çıktığını, BÇG’nin ise masa başı yazılan haberlerin ardından harekete geçerek, önce fişleme ardından ilgili kurumlara yazı yazarak işlem başlattığını ortaya koyuyor. 

 

 

ASLAN DEĞİRMENCİ/ KENAN ADEM KIZILAĞIL -MİLAT

Ankara Cumhuriyet Savcısı Mustafa Bilgili’nin hazırladığı, kabul edilen 1308 sayfalık 28 Şubat iddianamesinde, yer alan belgelere göre, BÇG post-modern darbe sonrasında MİT, Emniyet, RTÜK, YÖK, DGM, Kuvvet Komutanlıkları, Diyanet İşleri, Başbakanlık hatta Bakanlıklar ile birlikte hareket etmiş.

Söz konusu kurum ve kuruluşlar ile sürekli yazışma halinde olan BÇG, 742 konu hakkında işlem yapıldığı göze çarpıyor. İşlem yapılan konular incelendiğinde Atatürk’e saygısızlık, laiklik karşıtı söylem ve kılık kıyafetin öne çıktığı görülüyor. Çok sayıda ihbar mektubunun da BÇG eliyle kurumlara gönderilerek çok sayıda mağduriyetlere yol açıldığı da belgeler ile deşifre oldu. 

Tetikçi medya ile BÇG kardeşliği

Milat’ın ulaştığı “Batı Çalışma Grubu Faaliyetleri Analizi” raporu ise ana akım medyanın darbecilerin değirmenine nasıl su taşıdığını gözler önüne seriyor. Belge, medyanın cadı avına çıktığını, BÇG’nin ise masa başı yazılan haberlerin ardından harekete geçerek, önce fişleme ardından ilgili kurumlara yazı yazarak işlem başlattığını ortaya koyuyor.

Hürriyet şaşırtmadı

Bu kapsamda işlem yapılan haberlerin başını Hürriyet çekiyor. Hürriyet’in 8 haberinin ardından mütedeyyin kesim hakkında inceleme başlatıldığı gözüküyor. Cumhuriyet 7, Milliyet ve Sabah’ın 3 Radikal’in 2, Posta Gazetesinin ise 1  haberi de aynı şekilde BÇG tarafından işleme tabi tutulduğunu belgeliyor.

Söz konusu haberlerin konusuna, tarihine, kaynağına ise belgelerde şu şekilde yer veriliyor.

Cumhuriyet:        İrşad Öğrenci Yurdu (İrticai faaliyet)

Cumhuriyet:        Külliye inşaatının engellenmesi (İrticai faaliyet)

Hürriyet:              Suç duyurusu (Halkı isyana teşvik)

Cumhuriyet:        İrticai faaliyetler

Milliyet:               Hamidiye Camii Vaizi hakkında (İrticai faaliyet)

Hürriyet:              Suç duyurusu (Atatürk’e hakaret)

Sabah:                 İrticai faaliyetleri nedeniyle TSK’den ilişiği kesilen personel (İrticai faaliyet)

Milliyet:               Salih Kapusuz, Meclisi Kilitleriz (Halkı isyana teşvik)

Cumhuriyet:        İrticai gruplar tarafından açılan özel okullar (İrticai eğitim)

Hürriyet:              Tansu Çiller’in “İşte size somut adres. BÇG” (TSK’ye hakaret)

Milliyet:               Belediye meslek edindirme kursları (İrticai faaliyet)

Hürriyet:              Hasan Celal Güzel “Omuzu kalabalıklar” (TSK’ye hakaret)

Cumhuriyet:        Kökten dinci yayınlar (İrticai yayın)

Cumhuriyet:        Cumhuriyet Gazetesi yazarı Hikmet Çetinkaya (İrticai faaliyet)

Posta:                  Diyarbakır’da kıyam topluluğu (İrticai gösteri)

Hürriyet:              RP Milletvekili Mehmet Elkatmış (Halkı isyana teşvik)

Radikal:               KONBASSAN AŞ. (İslami sermaye)

Radikal:               Yaz okulu (İrticai eğitim)

Sabah:                          YİMPAŞ (İrticai sermaye)

Hürriyet:              Hakime türban ödülü (Kılık- kıyafet kanuna muhalefet)

Cumhuriyet:        İBDA-C Militanları (İrticai faaliyet)

Hürriyet:             Her yönüyle Tevfik İleri adlı kitap (İrticai yayın)

Hürriyet:             BBP Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu (TSK’ye hakaret)

Bu haber toplam 1156 defa okunmuştur
DİĞER HABERLER
Üye İşlemleri