Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Hürriyet'in Sow haberi yalan çıktı

18.03.2013 17:32
Hürriyet gazetesinde yer alan "Sow, soyunma odasında bira içti" haberinin doğruyu yansıtmadığı ortaya çıktı.

 

Hürriyet gazetesinde bugün Sow ve Kuyt'ın doping testi için soyunma odasına bira getirdiğine dair birhaber yer aldı.

SOW BİRA İSTEDİ Mİ

Futbol okuyucularını şaşırtan ise Sow'un idrar testi için bira istemesiydi.Fenerbahçe'ye ilk geldiği gün stadda ve Dereağzı tesislerinde mescit olupolmadığını soran ve yoksa yapılmasını isteyen Sow'un bira içmiş olması herkesi şaşırtmıştı.

FENERBAHÇELİ YETKİLİLER AÇIKLADI

Fenerbahçe Kulübü'nden ulaştığımız yetkililer, Kuyt'ın her seferinde bira istediğini, dünkü Antalya spor maçında da idrar problemi yaşadığı için bira içtiğini doğrularken Sow'un kesinlikle böyle bir talebi olmadığını ve şimdiye kadar yıldız oyuncunun doping testlerinde sadece meyve suyu içtiğini söylediler.

FUTBOLSEVERLERDEN HÜRRİYET'E TEPKİ

Hürriyet gazetesi, geçen hafta yayınladığı "Penguen'e başörtüsü" adlı yalanhaberinin ardından bugün de Fenerbahçe'nin Senegalli yıldızı Sow için yalan bir habere imza attı.

Her attığı golden sonra secde yapan ve hayatını İslam'a göre düzenleyen bir oyuncuya atılan bu iftira, futbolseverler tarafından büyük bir tepkiyle karşılandı.

İşte Hürriyet'te yer alan o haber

Bu haber toplam 2898 defa okunmuştur

Etiket(ler): , ,

DİĞER HABERLER
Üye İşlemleri