Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Doğan'ın gazeteleri cezayı nasıl gördü?

09.09.2009 15:05
Maliye, Doğan'a Türkiye tarihinin en büyük vergi cezasını kesti. medya rekor cezaya geniş yer ayırdı. Peki Doğan Grubu gazeteri cezayı nasıl gördü?
Maliye, Doğan Yayın Holding'e iştiraki olan 4 şirketin hisse alım-satımlarında usulsüzlük gerçekleştirildiği iddiasıyla Türkiye tarihinin en büyük vergi cezasını verdi.

Peki 3 milyar 755 milyon TL gibi rekor bir cezayı Doğan Grubu gazeteleri nasıl gördü? İşte yanıtı…

HÜRRİYET rekor cezayı ‘Dünyada eşi görülmemiş ceza’ başlığıyla sürmanşetten verdi. Başlığın altından kesilen para cezası rakam ve yazıyla yazıldı.

MİLLİYET de cezayı sürmanşetten gördü ve ‘Dünya böyle ceza görmedi’ başlığını kullandı. ‘Tepki çığ gibi’ alt başlığını atan gazete, cezayı eleştiren kişilerin görüşlerine yer verdi.

VATAN da rekor vergi cezasını sürmanşetten görmeyi tercih eden bir başka Doğan Grubu gazetesi oldu. Vatan habere ‘Bu neyin cezası?’ başlığını attı.

RADİKAL cezayı manşetten vererek ‘Görülmemiş ceza’ başlığını kullandı.

REFERANS Maliye’nin kestiği cezayı Radikal gibi manşetten verdi. Referans’ın başlığı ‘Kazancı olmayan işleme 3.8 milyar liralık ceza’ oldu.

POSTA da cezayı manşetten görerek ‘Korkunç ceza’ başlığını attı.
Bu haber toplam 924 defa okunmuştur
DİĞER HABERLER
Üye İşlemleri