Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Ercan Saatçi Hürriyet sporu rezil etti

02.12.2009 02:15
Eski damat yine Hürriyet sporu rezil etti. Öyle bir habere imza attılar ki haber baştan sona yalan çıktı.

Eski damadın yönettiği Hürriyet Spor yeni bir skandal ile gündemde. Beşiktaş hakkında bir futbolcunun itiraflarına dayanarak şike iddiasında bulundular. Bilgi ve fikri takipten habersiz olan eski damat bu haberle fena çuvalladı.

Gazeteci Rıdvan Akar köşesinden meslektaşı Tuğrul Yenidoğan'ın ortaya çıkardığı skandalı aktardı... Bakın Hürriyet spor nasıl bir skandala imza atmış; 

Hürriyet'e göre BEŞİKTAŞ ŞİKE TEKLİFİNDE BULUNMUŞ!
Hangi sezonda? 1985-86 sezonunda...
Hem de aracı Fenerbahçe kalecisi LUKOVCAN'mış...
Beşiktaş antrenörü Stankoviç'e Lukovcan aracılık etmiş, Gençlerbirliği futbolcularına şike teklif edilmiş...

Beşiktaş bu şike teklifinde bulunduğu sezonda şampiyon olmuş...
Spor şefi koltuğunda bir müzisyenin oturduğu Hürriyet gazetesi, futbolcu eskisi Halil İbrahim'in ağzından aynen bunları yazıyor:

"Zlatko beni dinledi, Beşiktaş'a maçı satmadı!

Gençlerbirliği'nde oynuyordum. Ankara'daki bir Beşiktaş maçı öncesi kampa girdik. Yanılmıyorsam 1985-86 sezonuydu. Beşiktaş'ın teknik direktörü Stankoviç idi. Oda arkadaşım olan Zlatko bana, "Maçı satmam için Beşiktaş bana 15 milyon lira önerdi. Para da Fenerbahçe kalecisi olan Lukovcan'a verilmiş. Maçı sattığım taktirde 15 milyon lirayı Lukovcan'dan alacağım söylendi. İş bu şekilde sağlama alınmış. Ama ben vatandaşım olan Lukovcan'a hiç güvenmiyorum. Sağlam biri değildir. Maçı satsam bile parayı o bana vermez" dedi.

Zlatko ayrıca "Beşiktaş'ın o dönemdeki genel kaptanı Z.A., maçı sattığımın anlaşılabilmesi için bariz bir penaltı yapmamı istedi. Ama ben orta saha oyuncusuyum. Savunmada oynasam, tamam bu olur, ama ben orta saha oynuyorum, bu penaltıyı nasıl yapacağım" dedi. Ben de, "Yapma Zlatko" dedim. Vazgeçirdim. Zlatko beni dinledi. Harbi oynadı. Zlatko maçtan sonra, "Seni dinledim, parayı almadım. Ama bu parayı bizim takımdan başka oyunculara verdiler" dedi. O sezon Beşiktaş şampiyon oldu. "

HABER BAŞTAN SONA YALAN ÇIKTI

Beşiktaş'a yönelik şike iddiası baştan sona yalan çıktı. Hürriyet Spor'dan şimdi özür dilenmesi bekleniyor... Ercan Saatçi'nin yönetimindeki Hürriyet sporun haberde yaptığı hataları sıralayalım da Hürriyet'in nasıl rezil olduğunu görün; 

BİİİR:
1985-86 sezonunda Fenerbahçe'nin kalecisi YAŞAR idi, LUKOVCAN değil!

İKİİİ:
LUKOVCAN
Fenerbahçe'ye 1986-87 sezonunda transfer oldu... Kim mi transfer etti? Fenerbahçe teknik direktörü STANKOVİÇ...! Bir daha yazayım, FENERBAHÇE TEKNİK DİREKTÖRÜ STANKOVİÇ!... Çünkü 1985-86 şampiyonluğundan sonra Stankoviç Beşiktaş'ı bırakarak eski takımı Fenerbahçe'ye geçti.

ÜÇÇÇ:
Lukovcan'ın Türkiye'de bulunduğu 1986-87 sezonunda BEŞİKTAŞ değil, oldukça tartışmalı bir lig sonunda GALATASARAY şampiyon oldu... Hani o meşhur Malatya, Denizli maçlarının yaşandığı, iğnelerin, Doğan marka otomobillerin bol bol konuşulduğu lig...

DÖÖÖRT:
Z.A. olarak o haber müsveddesine malzeme edilen ZEKERİYA ALP, Beşiktaş'ın efsane kaptanıdır. Ancak futboldan bihaber olan müzisyenler onun adını bu gibi işlere bulaştıracak kadar cahil ve cüretkâr olabilirler. Zekeriya Alp 1986-87 sezonunda Genel Kaptanlık yaparken çalıştığı teknik direktörün adı MİLOŞ MİLİTUNOVİÇ'tir, Stankoviç değil! 

 GAZETECİLER.COM

Bu haber toplam 2748 defa okunmuştur
DİĞER HABERLER
Üye İşlemleri