Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Milliyet'in yalanını kaynağı yalanladı

25 Kasım 2008 / 18:03
Başbakanlık uçağına bazı gazetelerin hiç alınmadığını iddia eden Milliyet, tekzip gelince açıklama girdi ama bu kez de gerçeği yansıtmayan veriler sundu
Başbakanlık uçağına bazı gazetelerin kasıtlı olarak alınmadığını iddia eden Milliyet, Başbakanlıktan gelen tekzibi yayınlarken bile yalan haber ısrarını sürdürdü.

Geçtiğimiz haftaki bir kulis yazısında, Recep Tayyip Erdoğan Başbakan olduktan sonra, “Ana” uçağında davet edilen gazetelerin listesini yayınlayan Milliyet Başbakanlıktan gelen tekzibi çarpıttı.

Posta ve Cumhuriyet Gazeteleri’nin Başbakanlığa ait "Ana" uçağına bir kere davet edildiğini iddia eden Milliyet’i, Cumhuriyet yazarı Oral Çalışlar yalanladı. Haber7.com’a konuşan Oral Çalışlar, Erdoğan Başbakan olduktan sonra Başbakanlık uçağına 3 kere bindiğini söyledi. Davetlere çalıştığı Cumhuriyet Gazetesi’ne danıştıktan sonra katıldığını belirten Çalışlar, ikisi resmi gezi bir kere de seçim kampanyası sürecinde Başbakanlık uçağına 3 kere bindiğini ifade etti.

Milliyet’in Başbakanlık uçağına 1 kere davet edildiğini iddia ettiği Posta Gazetesi Ankara Temsilcisi Hakan Çelik’e seyahatte olduğu için ulaşamadık. Ancak Başbakanlık kaynakları Hakan Çelik’in “Ana” uçağına birden fazla kez bindiğini bunu Hakan Çelik’in de doğrulayacağını belirtiyor.

Milliyet Gazetesi, bugün Başbakanlıktan gelen tekzibe göre değil de, Posta ve Cumhuriyet Gazeteleri’nde alınan bilgilere yer verdi. Milliyet’in haberinde, Cumhuriyet Gazetesi’nden Oral Çalışlar’ın Mart 2007’deki Suudi Arabistan gezisine, Posta Gazetesi adına da Ankara Temsilcisi Hakan Çelik’in 2006’daki Sudan gezisine davet edildiğini yazıldı.


Haber 7

Kaynak:
Bu haber toplam 1272 defa okunmuştur
DİĞER HABERLER
Üye İşlemleri