Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Taraf gazetesi NTV'den özür diledi

24.10.2009 12:38
Taraf gazetesi, 'Kayıtlar yanlış' başlığıyla verdiği manşetinde 'NTV haklı, biz haksızız. Yazıcıoğlu'nun helikopter kazası öncesi NTV tarafından arandığı doğru değil.' dedi.
Taraf Gazetesi, ''Kayıtlar yanlış'' başlığıyla verdiği manşetinde ''NTV haklı, biz haksızız. Yazıcıoğlu'nun helikopter kazası öncesi NTV tarafından arandığı doğru değil. Aramalar kazadan sonra'' dedi.

İşte Taraf Gazetesi'nin bugün yayınladığı özür yazısı:

''BBP Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu ve yanındaki 5 kişinin kazadan önce NTV santralinden defalarca arandığına dair haber yapan Taraf yanıldı, daha doğrusu yanıltıldı. Telekomünikasyon İdaresi (TİB) Başkanı Fethi Şimşek, Taraf'ın yayınları üzerine yaptıkları araştırmadan sonra soruşturmayı yürüten savcılığa NTV'nin kayıtlarını GMT saatine göre gönderdiklerini farkettiklerini açıkladı.

Taraf, soruşturmayı yürüten savcılıktaki telefon kayıtlarına dayanarak Kahramanmaraş'ta düşen helikopter havalanmadan önce BBP Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu, İHA muhabiri İsmail Güneş, pilot Kaya İstektepe ve BBP Sivas İl Başkanı Erhan Yazıcıoğlu'nun NTV santralinden 295 defa arandığını yazmıştı. Halbuki gerçek böyle değildi. Bu yanlıştan dolayı NTV'den özür diliyoruz. NTV yayınlarında Taraf'la dalga geçti, haklıydı.''

Bu haber toplam 956 defa okunmuştur
DİĞER HABERLER
Üye İşlemleri