Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

TRT'den akıl karıştıran alt yazı

22.02.2010 17:58
Anadolu Ajansı'nın ardından bir skandala da TRT imza attı... TRT gözaltı olmadan gözaltı duyurdu

TRT 2'den Balyoz Darbe planı operasyonunda skandal alt yazı... Emekli General Çetin Doğan'ın gözaltına alındığını flaş haber olarak duyurdu...

Hemen ardından diğer haber kanalları devreye girdi.
Çetin Doğan'a ulaşan haber kanalları generalin "arama sürüyor gözaltına alınmadım" açıklamasını ekrandan yansıttılar... 

25 DAKİKA SONRA GÖZALTINA ALINDI

TRT'nin haberi geçmesinden yaklaşık 25 dakika sonra Çetin Doğan gözaltına alındı... İşte bu durum izleyenin aklını fena karıştırdı.
Ortada bazı sorular var...
TRT gözaltı olmadan gözaltıyı nasıl verdi?
Dahası Çetin Doğan'ın gözaltına alınacağını 25 dakika önceden nereden biliyordu?

İŞTE SAATLERLE YAŞANANLAR;

SAAT: 15.24: TRT gözaltını duyurdu;

Deneme

SAAT: 16:10 : ÇETİN DOĞAN AÇIKLAMA YAPTI
GÖZALTINDA DEĞİLİM

Deneme

TRT 15.24'te verdiği GÖZALTI haberini geri çekmedi... Çetin Doğan'ın gözaltında değilim açıklamasına rağmen GÖZALTINDA iddiasını devam ettirdi.

VE SAAT 16:21 : ÇETİN DOĞAN GÖZALTINA ALINDI

Deneme

SABİH KANADOĞLU VAKASI

TRT'nin gözaltını, gözaltı olmadan bildirmesi akıllara Yargıtay Başsavcısı Sabih Kanadoğlu vakasını getirdi. TRT o zaman da Başsavcının evinin basıldığını ve arandığını ortaya atmıştı. Bu haber ancak 3 saat sonra gerçekleşmişti...

BİRİLERİ TRT VE AA'YA SERVİS Mİ YAPIYOR?

Medya şimdi bu olayın perde arkasını merak ediyor...
Zira sabah saatlerinde de Anadolu Ajansı Çetin Doğan'ın evinin arandığını flaş haber olarak duyurmuştu. Ama arama işlemi ise 1 saat sonra gerçekleşmişti.
Şimdi de TRT gözaltı olmadan gözaltıyı mı duyuruyor?
Eğer öyleyse bu durumda arama ile birlikte gözaltı kararı zaten verilmiş mi oluyor? Bu bilgileri TRT'ye kim servis ediyor

GAZETECİLER.COM

Bu haber toplam 1868 defa okunmuştur
DİĞER HABERLER
Üye İşlemleri