Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Vakit Gay tayfada ısrar ediyor

14.08.2010 12:07
Deniz Kuvvetleri Komutanlığı : “Haber konusu iddialar ile ilgili olarak yapılan soruşturmalar sonucunda 3 öğrencinin okul ile ilişiği kesilmiş; Askeri Savcılık tarafından adli soruşturmaya başlanılmıştır.”

İlk Vakit'in ortaya çıkardığı ve habervaktim'in belgeleriyle gözler önüne serdiği “DHO'da gay tayfa” rezaletinde adı “skandalı örtbas ettiği” iddiaları ile gündeme gelen Deniz Harp Okulu Komutanı Tuğamiral Türker Ertürk, Yüksek Askeri Şura'da terfi edemeyince, istifasını istedi.

Ertürk, 'Balyoz' davasında adı geçen ve savcılığa ifade veren isimler arasında da yer alıyordu.
Tuğamiral Ertürk veda konuşmasında Vakit ve habervaktim'in “gay tayfa” haberlerinin asılsız olduğunu ileri sürdü.

Hürriyet de, Ertürk'ün bu iddialarına balıklamaya atladı ve bugün sürmanşetten “Denizci Raporu: İddia asılsız” başlığıyla çıktı okuyucularının karşısına.

Hürriyet, keşke o haberlerimize bir göz atsaydı önce.
Atmadı, attıysa da, gördükleri işine gelmedi.

Şartlanmıştı bir kere, “DHO'da gay tayfa haberi asılsız” haberi yapacaktı.
Nitekim bugün Vakit ve habervaktim'in “gay tayfa” haberlerinin gerçek dışı olduğunu savunan Hürriyet, DHO'da gay olmadığını ileri sürdü.

Oysa, gerek Tuğamiral Ertürk'ü ve gerekse Hürriyet'i bizzat Deniz Kuvvetleri Komutanlığı yalanlıyor.

Şöyle ki, Vakit, 12 Nisan 2010 tarihli sayısında Deniz Kuvvetleri Komutanlığı'na bağlı Deniz Harp Okulu'nda bir grup öğrenci arasında cinsel sapkınlıklar yaşandığının ortaya çıktığını duyurmuş, ardından habervaktim'de bu rezalete ilişkin başka şok bilgi ve belgeler yayınlanmıştı.

DKK'ya bağlı Deniz Harp Okulu'nda bir grup öğrenci arasında tüyleri diken diken eden cinsel sapkınlıklar yaşandığını bilgi ve belgelerle gözler önüne seren bu haberler ve sansürleyerek yayınladığımız ses kayıtlarından, skandalın iki erkek öğrencinin okulda eşcinsel ilişki halinde iken yakalanmasıyla patlak verdiği anlaşılıyordu.

Skandalla ilgili bazı öğrencilerin bizzat Ankara'ya ilettikleri ısrarlı şikayetler üzerine harekete geçmek zorunda kalan okul idaresinin, bütün öğrencilerin bilgisayarlarını incelediği, 32 öğrencinin bilgisayarlarında sapkın cinsel içerik ve bu öğrencilere ait okul içerisinde çekilmiş eşcinsel olduklarını gösteren resimler bulduğu, bu gelişmeler üzerine 32 öğrencinin Alay Komutanı Albay F. G.'nin başkanlığındaki bir heyet tarafından sorgulandığı bilgisi aktarılıyordu.

Şimdi sıkı durun.

Bu haberlerimizle ilgili Deniz Kuvvetleri Komutanlığı sitemize bir açıklama gönderdi.

O açıklamada “Olayla ilgili soruşturma açıldığı” belirtilerek, DHO'da bazı öğrencilerin cinsel sapkınlıklar içine girdiği doğrulanıyor.

“3 öğrencinin okul ile ilişiğinin kesildiği” bilgisi verilen açıklamada, “Kuzey Deniz Saha Komutanlığı Askeri Savcılığı tarafından ayrıca başlatılan soruşturmanın devam ettiği” ifade ediliyordu.

Açıklama aynen şöyleydi:

Açıklama :

“Deniz Harp Okulu hakkında habervaktim.com sitesinde yeralan haberler gerçeği tam olarak yansıtmamaktadır.

Haber konusu iddialar ile ilgili olarak yapılan soruşturmalar sonucunda 3 öğrencinin okul ile ilişiği kesilmiş; 4 Şubat 2010 tarihinde Kuzey deniz Saha Komutanlığı Askeri Savcılığı tarafından adli soruşturmaya başlanılmıştır.”

Ne bu peki?

Deniz Harp Okulu'nda bir eşcinsel rezaleti yaşanmadı ise, bu açıklama ne?

Vakit ve habervaktim olmayan rezaleti yaşanmış gibi yazdı, Deniz Kuvvetleri Komutanlığı da bu olmayan rezaleti Vakit ve habervaktim'in yaşanmış gibi gösteren haberlerinden sonra kabul mu etti?
Bu mudur yani?
Pes doğrusu.
Elimizdeki belge ve ses kayıtlarını hatırlatmaya, yeniden gündeme getirmeye gerek bile duymuyoruz.
Çünkü gerek Vakit'in ve gerekse Habervaktim'in haberleri;
Bizzat Deniz Kuvvetleri Komutanlığı tarafından doğrulanmıştır.
Gerisi fasa fiso.

HABERVAKTİM.COM

Bu haber toplam 2616 defa okunmuştur
DİĞER HABERLER
Üye İşlemleri