Yorumlar

Maneviyat Bahcemiz
Mehmet Basören
Maneviyat bahçemize dadanmış domuz sürülerini, sırtlanları, hain köpekleri, kurnaz tilkileri, leş kargalarını, kanımızı, canımızı, değerlerimizi, zenginliklerimizi emmeğe yeltenen sülükleri, asalakları silkele, sırtından at, kamburunu düzelt, el ele ver, gücünü topla, maneviyatını düzelt, iyileri bul, onlarla birleş, işbirliği yap, yanlışı düzelt! Hoca Efen'diden Allah razi olsun. Maneviyat bahcemizi talan edenler var. Insallah bunlar hepimizin acikca görecegi bir sekilde ortaya cikacaktir. Aman onlara dikkat.
Beğendim (2)Beğenmedim (2)
18 Haziran 2011 Cumartesi 13:06
tavsiye
hatice özyurt
kıymetli kardeşim, semi'na ve eta'na ancak ve ancak RABBİN buyruk ve emirleri karşısında söylenir.Bunu, konumu ne olursa olsun bir beşerin emri karşısında söylersek imanımıza taasub belasını musallat etmiş oluruz ki hafazanallah gizli şirke götüren bir adım olur. Her insanın hataya düşebileceğini hesab edip, uhrevi hesabının altından kalkamayacağımız bir adım atmayalım. Bu partiyi kurtarmak mürşidlik makamında oturan bir kişiye düşmemeli.Bırakalım bunu stk lar ,dernekler düşünsün.Bucemaatin adı fuhuş ve çetecilerle anılmamalıydı. yazık oldu.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
11 Haziran 2011 Cumartesi 02:37
HADİSİ ŞERİFTE ASABİYETÇİLER BİZDEN DEĞİLDİR DİYOR
BİR DOST
acaba neye hizmet ediyorsunuz hangi akla hangi fikre zira şuan aklınızı inkar etmiş oluyorsunuz m zahid hoca tamam esat hoca tamam ama siz çok eksiksiniz süleymancılar zaten masonik bir yapının hadimleri idi yoksa sizdemi yurt dışında böyle bir yapılanmanın tesiri altına girdiniz cevap yazarmısınız sayın hocam
Beğendim (1)Beğenmedim (2)
10 Haziran 2011 Cuma 12:00
HİÇ ŞAŞIRMADIM
ALİ EFE
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
06 Haziran 2011 Pazartesi 13:57
Maalesef
akil
Esat Coşan Hoca’nın çevresinde, Türkiye’nin çeşitli bölgelerinden, cemaatin ileri gelenlerinden oluşan bir akile topluluğu, istişare heyeti vardı. Onlarla zaman zaman oturur konuşurdu. Nurettin Bey’in yakın çevresinde kimlerin olduğu, kimlerle konuşup değerlendirme yaptığı meçhul. Cemaatin Türkiye’deki yönetici konumundaki kişilerinin dahi kendisiyle oturup konuşamadığı biliniyor. Karanlık noktalar var. Maalesef koskoca bir cemaat ve gelenek bitiriliyor.
Beğendim (0)Beğenmedim (2)
06 Haziran 2011 Pazartesi 13:10
Yazık
Fatih BAl
Bir alim hakkında bu kadar gereksiz ve boş laf söyleyen insanlara yazıklar olsun... Hocamız ve cemaatimiz yıllardır bu ülke üzerinde oynanan olaylara birdahil müdahil oldu ve olacak bu açıklamanın metnini okumadan yorum yapan arkadaşlar yazıık size.Bozkurtlar meclise girecek akp ye destek olacak....
Beğendim (4)Beğenmedim (2)
06 Haziran 2011 Pazartesi 11:19
dost
müslüman
Bu açıklamayı HAKYOL Vakfının evlerinde 4 yıl kalmış biri, Zahit Kotku R.A. ve Esat Coşan Hacaefendinin takipçisi olarak ve en önemlisi hakkın hakim olması için çabalayan bir mümin olarak kınıyorum ve derhal kaldırılmasını için sizlerden rica ediyorum. Yoksa bir kardeşinizi kaybedeceksiniz. Böyle bir açıklamayı hangi mantığa ve inanca uygun olarak yaptığınızı bilmiyorum ama önce Rabbim sonra M. Zahit Efendi Hazretleri sonra Esat efendi hazretleri ardından ben ahirette sizden bunun hesabını soracağım vesselam Allah a emanet olun ve Rabbimin vermiş olduğu aklı ve mümin vicdanınızı kullanın iman Vicdan ve şuur yoksa akıl ne işe yarar
Beğendim (3)Beğenmedim (8)
05 Haziran 2011 Pazar 14:22
kaset baskısı mı..?
kaset maset
Sayın Coşan'ın özel ve gizli kaseti mi var acaba? Bunun için mi MHP'yi destekleme gereği duyuyor...
Beğendim (3)Beğenmedim (11)
04 Haziran 2011 Cumartesi 22:11
peşin hükümlü olmak
peşin hükümlü olmak
daha sonradan mahçup olunacak davranışlarda bulunmak yanlış olur. hemencecik bir kanıya vararak hocaefendiye hakaret eden kardeşlerim, hemen ağzınıza gelen ilk sözle laf söylemek yarın sizi mahcup eder. biraz tefekkür edin bakalım bu iş nereye varacak
Beğendim (9)Beğenmedim (2)
04 Haziran 2011 Cumartesi 13:36
Malcolm X
mehmet turan bal
Kemik yapısı olan iki parti CHP ve MHP, AKP eski Özalın partisi ANAP gibi lider merkezli çalışıyor, Başbakan yoksa parti her an göçebilir. Önce kemik yapıyı MHP yi dağıt ki, AKP de bir şekilde baş giderse zaten dağılır, meydan CHP ve BDP ye kalır. Görünüşte MHP yi yakmak için tutuşturulan ateş ülkeyi yakmanın,ilk adımı, ”Ayak ucumuza baktırılıyoruz ve ardından tokat yiyeceğiz” Hayııır!! Bu oyun bozulmalı “Bozkurtlar” da “kendine çeki düzen” vermeli, doğru kararlara “destek” olunmalı, “fayda” gözetilmeli, “iyiler” birleşmeli... ‎‎28 şubatta Fadime Şahin, Aczimendiler, Ali Kalkancı kasetleriyle siyaseti dizayn edenler, dün Deniz Baykal kasedi, bugün MHP kasetleri ile siyaseti dizayn etmeye ve MHP yi baraj altında bırakmayı planlıyorlar. O gün kasetleri servis eden el ile bugün kasetleri servis eden el aynı. İster mermi kullansın ister OY PUSULASI, İnsan İyi nişan almalı. Kuklayı değil KUKLACIYI vurmalı ! MALCOLM X
Beğendim (11)Beğenmedim (2)
04 Haziran 2011 Cumartesi 12:00
...... .......
Ahmet Gezer
Editörün Notu :Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (0)Beğenmedim (1)
03 Haziran 2011 Cuma 18:18
O dede ve babadan bu evlada!
Hacı Turan
Siyasetçilerin peşlerinde pervane olmasına rağmen yüz vermeyen siyaset üstü konumlarına halel getirmemiş muhterem Zahid Kotku hazretleri ve Esad Coşan hocaefendinin mirasçısı şimdi siyasetçilerin peşinden gider olmuş. Hemde Allah Resulünün büyük sahabisi Hz. Osmana hakaret eden, inançlı insanlara en galiz küfürleri savuran, yetmemiş İslamın şiarından başörtüsü için iğrenç fanteziler kurmuş, evli barklı kadınlarla, 14-15 yaşında kızlarla zina yapmış kimselerin yönetimindeki bir partinin peşine takılmış. Güya olası bir anayasa değişikliği için destekleyici olacağını gerekçe gösterenler acaba 12 Eylül referandumundaki tavırlarını, başörtüsü ile ilgili düzenlemedeki desteklerinin sadece Akpartiyi kapatmaya dönük bir argüman oluşturmak için yapıldığı ayuka çıkmış bu güruha mı destek veriyor beyfendi. Neyse sistemin ekabirlerine gönderilen bu selam üzerine artık askerlik sorunu aşılır da rahat rahat memlekete gelip cemaatin başına geçersiniz, tabi ortada bir cemaat kalırsa-kalmışsa. Hani BBP
Beğendim (9)Beğenmedim (21)
03 Haziran 2011 Cuma 14:05
Saltanatlık sürüyor galiba
Ertan
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (2)Beğenmedim (3)
03 Haziran 2011 Cuma 11:53
hiç şaşırmasdım
ali efe
nuretin efendi şimdi darbecilerle, ergenekoncularla omuz omuza referandumda işbirliği içinde olan mhpye destek veriyor ey hoca neyin karşılığında bu desteksenin ülkenin manevi değer geleceğini A takımı kart zamparalardan oluşan ekiplemi ülkenin menfaatini müslüman kardeşlerin menfaatini koruyacaksın neyse yakında ergenekon dosyasında gizli hesaplar altında iş açığa çıkarsa hiç şaşmam arap şeyhleride küfür tarafında kullanılmışmıydı bilmem, nerfde kaldı mehmet Zahit Kotku efendinin öğretileri, islam terbiyesi, ehli sünnet vel cemaat düstürü, müslümanlar kardeştir düsturu şimdi bu fajizanlık, ırkçılık içine girmek kafatasçılara arkasına koşmakda ne oluıyor, kimi sevdiyseniz onunla haşrolunu bu ayet ve hadislerin tefsirini yapabilrimu nurettin hoca
Beğendim (5)Beğenmedim (19)
03 Haziran 2011 Cuma 11:04
hiç şaşırmadım
ali efe
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (0)Beğenmedim (1)
03 Haziran 2011 Cuma 10:56
aferin hocaya
salih ormancı
siyaseti iyi biliyor. açık topluma ve rekabete ayak uyduramadığı için kendisi gibi marjinalleşen mhp ye yanaşıyor. mhp gibi kasetlerle ne olduğu ortaya çıkmış (erkeklerinin yüzde sekseni böyledir) islamla sadece yüzeysel bir ilişkisi olan; akıl, vicdan ve izandan uzak;bir hayvan türünü kendisine totem yapmış reaksiyon göstermekten başka hiç bir yeteneği olmayan bir gurubu tercih ediyor. şiirsel bir dil kullanarak hokus-pokusla tüm gerçekleri bulandırmaya yelteniyor. erdemlilik ve ahlaklılık taslıyor. gayri-islami tüm özellikleri üstünde taşıyan bir gurubu ahlakın ve erdemin taşıyıcısı zannediyor... ah zavallıııı. ahhh ki ne ahhh esad coşan hazretlerinin tüm emekleri boşa gitmiş malesef. allah yerini cennet mekan etsin..
Beğendim (2)Beğenmedim (16)
03 Haziran 2011 Cuma 10:54
sağduyu
ibrahim
hocam emir telakki ederiz..memleketin nasıl bir darboğazdan geçtiğinin farkındayız..Allah bu millete yardım etsin..
Beğendim (12)Beğenmedim (4)
03 Haziran 2011 Cuma 10:40
Gözyaşlarıyla
Abdülhamit Kanca
Hocam ülkemizin bu puslu ve karanlık günlerinde yüreğimize rahmet damları gönderdiniz. Ülkücü hareket bu ülkede milli mukaddesler ve tam bağımsızlık ülküsünden başka bir düşüncesi yok. Bu yüzden küresel vahşet rüzgarları yüzünden güdük bırakılmak isteniyor. Ülkemizin her yanı yangın yeri gibi. halk uyuşturulmuş ve sinsiliklerin farkında değil. İnşallah gözyaşlarıyla karşıladığımız bu kararınızla insanlığın yeni bir gözyaşı medeniyetine sebep olacak oluşumlara vesile olmasını diliyor. Önünüzde saygıyla eğiliyorum. Gün takım tutma devri değil, ülkemize sahip olma bin yıllık kardeşliklerin korunma günüdür. İnşallah sayenizde manevi dünyamız daha da güzel olacaktır.
Beğendim (13)Beğenmedim (6)
03 Haziran 2011 Cuma 09:01
Gunaydin Hoca Efendi!
Yilmaz
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (0)Beğenmedim (2)
03 Haziran 2011 Cuma 02:20
KAD
ömer faruk güdül
Zât-ı Hak-ta mahrem-i irfân olan anlar bizi, İlm-i sırda bahr-ı bî-pâyân olan anlar bizi, Bu fenâ gülzârına bülbül olanlar anlamaz, Vech-i bâkî hüsnüne hayrân olan anlar bizi, Dünye vü ukbâyı ta’mir eylemekten geçmişiz, Her taraftan yıkılıp vîrân olan anlar bizi, Biz şol abdalız bıraktık eğnimizden şâlımız, Varlığından soyunup üryân olan anlar bizi...
Beğendim (20)Beğenmedim (0)
03 Haziran 2011 Cuma 00:45
duydum ittat ettim
hatice
herkes kendince yorumlar yapıyor. çünkü herşeyi en iyi bilen olarak görüyor. hocamız cemaat içinde ve fırsat kollayanlarda yapacağı etkiyi hiç düşünmedi mi? buna rağmen böyle bir açıklama yaptıysa ülkemiz ve islamın faydasınadır. ayrıca müslümanların hudeybiye anlaşmasını bir daha gözden geçirmeleri gerekir. bizim hayır bildiğimizde şer, şer bildiğimizde hayır olabilir. çürük elmalar varsa düşsün. önemli olan sayı değil niteliktir.
Beğendim (18)Beğenmedim (8)
02 Haziran 2011 Perşembe 23:57
BBP'ye Çağrı, Coşan'a Teşekkür
alp-eren iz
% 1 -2 oy almak için ne diye MHP'yi tehlikeye atalım. Nurettin Cosan'dan ders alın. AKP'nin yolaçtığı yozlaşmayı anlamak için ESKİ mürit Zahit Akman'ın Deniz Feneri dosyasında ne ile ve kimlerle ortaklıkla suclandığına bakabilirsiniz. Recep Koçak bu konuda bir yazı yazmalı. "AKP'nin Yozlaşan ve Yozlaştıran Etkisi" iyi bir başlık olsun. Nurettin Coşan'dan Rabbim razı olsun. Dedesine-babasına layık bir derviş-oğul oldugunu kanıtladı. Bundan sonra kendisini dikkatle izleyecegiz. Manevi yönden öksüz kalan ülkücü gençlerin irşatı ile ilgilenecektir inşaallah. Yepyeni fetihler görünüyor biiznillah.
Beğendim (20)Beğenmedim (7)
02 Haziran 2011 Perşembe 23:46
kartal bakışının ötesi görüş
tarık
aklınızı kullanın duygularınızın esiri olmayın .burada miiletin menfaati esas alınmıştır.hiç kimse risk almak düşman kazanmak istemez adam gibi doğrular belirtillerek ikaz vazifesi yapılmış anlamaya çalış.ademsen anlarsın.bilge bir tesbit, siyasetin ötesi bir görüş menfaat yok kaygı yok makam yok adam gibi ademlik var.anlayamayanların gönül akıl ve fedakarlık ayküsünü yükseltmelerini kendilerini zorlamalarını yakın tarihi incelemden konuşmamalarını tavsiye ederim .tarık bin ziyad da gemileri yakın dediğinde askerleri geriye nasıl dönecez demişlerdi.anlayanların ve itaat edenlerin muzaferiyetini bilmeyenler kelam etmesinler
Beğendim (13)Beğenmedim (8)
02 Haziran 2011 Perşembe 23:23
Vakti Gelince Ne Demek İstediği Anlaşılır
İnce Siyasetle Ayar
Yorum yazan arkadaşlar yorum yaptıkları kişinin konumunu bir kere daha düşünmeliler.Olayları, aklın yanında evliya feraseti ile görmüş olamazlar mı? 1 mart tezkeresine hayır diyerek bugün ülkemizin ve Ak partinin gerek ülkemizde,islam coğrafyasında ve dünyadaki prestijini bir kere daha düşünmeliler.Ya o tezkere TBMM geçseydi şu an sonuç ne olurdu?Hocaefendi açıkça MHP en iyi partidir oyunuzu ona mı verin diyor yoksa anayasanın yapımı esnasında MHP\'li milletvekilleri de destek vererek geçsin mi diyor.Burada çok ince ve dahiyane siyaset var.CHP-BDP-PKK-ÖDP-TKP-Ergenekon-Dış güçlerle tek başına Akparti nasıl uğraşacak?Ak partiye meclise girme durumu olan en yakın parti MHP değil mi?Birlikte çalışamazlar mı?Tabii ki kasetler mide bulandırıyor,içimize sinmeyen adaylar var.Hocaefendinin,Kritik Analitik Düşünce bu olayda iyi bir örnek olacak gibi.Tv\'de her türlü sol gençliği sokaklarda protesto ederken görüyorum karşısında denge sağlayabilecek gençlik nerede? cevabı 3 sene içinde bel
Beğendim (17)Beğenmedim (13)
02 Haziran 2011 Perşembe 22:05
Bu Ne Ya
mert meriç
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (3)Beğenmedim (1)
02 Haziran 2011 Perşembe 21:20
BASİRETSİZLİK
GAKKOŞ
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (0)Beğenmedim (1)
02 Haziran 2011 Perşembe 20:29
ALEMLERİN EFENDİSİ MHP'YE Mİ OY VERİRDİ
YUSUF
Utanç verici bir yazı. kasetlerinde başörtüsüyle ilgili sapkın fantezlerini hobim diye anlatan ulusalcı faşistlere mi destek vereceğiz hocaefendi. Şaşkınız demyeceğim çünkü sizin gibileri çok gördü bu ümmet. babadan oğula olursa bu işler böyle olur işte
Beğendim (12)Beğenmedim (23)
02 Haziran 2011 Perşembe 20:28
SİYASET BATAKLIKTIR UZAK DURULMALI
İmam Mustafa
Hatta ehl-i hakikat, hakikat ve marifetullahı bulmak için, kesret dairelerini unutmaya çalışıyorlar-ta kalb dağılmasın ve lüzumlu ve kıymetli şeye sarf etmek lazım gelen merakı, zevki, şevki, lüzumsuz fani şeylerde telef olmasın. Hatta bu ehemmiyetli sırdandır ki, din düsturlarının bir hadimi olmak cihetinde güneş gibi imanlar taşıyan bir kısım Sahabeler ve onlara benzeyen mücahidinden, Selef-i Salihinden başka, siyasetçi, ekserce tam müttaki dindar olamaz. Tam ve hakiki dindar, müttaki olanlar, siyasetçi olmazlar. Yani, maksad-ı asli siyasetini yapanlarda din, ikinci derecede kalır, tebei hükmüne geçer. Hakiki dindar ise, "Bütün kainatın en büyük gayesi ubudiyet-i insaniyedir" diye, siyasete, aşk-ı merak ile değil, ikinci üçüncü mertebede onu dine ve hakikate alet etmeye-eğer mümkünse-çalışabilir. Yoksa, baki elmasları kırılacak adi şişelere alet yapar.Sözler
Beğendim (7)Beğenmedim (5)
02 Haziran 2011 Perşembe 20:27
BEN VİCDANIMI DİNLER ONA GÖRE
Necmeddin
Hareket ederim.Nureddin Coşan'ı Allah için severiz ama;Aklımızı vicdanımız onun iki dudğı arasında mahkum edemeyiz.Kendileri neye inanırsa inansın bizi alakadar etmez karışamayızda ama o da benim oyuma müdahele etme hakkı yoktur.Zira bizler kimsenin dolgu malzemesi ve oy deposu değiliz vesselam.
Beğendim (7)Beğenmedim (15)
02 Haziran 2011 Perşembe 20:08
BOZKURTLARA SELAM
fatih
Nureddin coşan hocamızdan Allah razı olsun
Beğendim (18)Beğenmedim (5)
02 Haziran 2011 Perşembe 20:01
Açıklamayı Okumadan Yorum yapmayalım...
Ender Afyonlu
Arkadaşlar açıklamayı , içindek gizli şifrelerle beraber okuyalım.Anlayamıyorsak yorum yapmayıverelim. Herkes kendi oyundan sorumludur. Ben hiç Mhp ye oy vermedim vermeyi de düşünmüyorum. Ama önceden beri Mecliste denge unsuru olarak Mhp nin de bulunması gerektiğini düşünüyordum. Bu denge unsuru Akp nin de elini güçlendirir. Yarın BDP, CHP ve Akp içindeki bir grup bazı kritik hususları gündeme getirip Akp yönetimini köşeye sıkıştırabilir. Daha söylenecek çok şey var ...
Beğendim (13)Beğenmedim (3)
02 Haziran 2011 Perşembe 19:06
yazıklar olsun!!!!
iskenderpaşalı
iskenderpaşa geleneğini ayaklar altına alan dostları üzüp düşmanları sevindiren bu açıklamaya ve sahibine yazıklar olsun! hiç kimsenin ama hiç kimsenin (şeyh bile olsa)cemaatını bu duruma düşürmeye hakkı yoktur. yanlışa onay vermemiz asla mümkün değildir. bu sorumluluğu aldığından beri ortada görünmeyen ve cemaatın kalkınması adına hiç bir şey yapmayan bir lider 10 sene sonra mensuplarını yerin dibine geçirmeye sebep olan bir açıklama yapma hakkı kendisine asla ama asla ne madden ne manen verilmemiştir. yine de tevbe kapısının açık olduğunu unutmaması temennimdir.
Beğendim (10)Beğenmedim (37)
02 Haziran 2011 Perşembe 18:35
anlamak
osman
mesajı doğru anlamak ve hiçbir menfaat gözetmeden dengeleri korumak adına karar almak böyle olur.tüm insanlık için hayırlı olsun
Beğendim (16)Beğenmedim (5)
02 Haziran 2011 Perşembe 18:25
DİKKAT
hezarfen
Bende bu cemaatenim ama bu açıklamayı kabullenmem imkansız.bizler kuran ve sünnete bağlı kalmak şartıyla liderlere uymak zorundayız.Akp tam istenileni verememiş olabilir ama bu hiç bir şey yapmamıştır denilemez.akp başkan ve yakın kurmaylarının hayat yaşantısı ile mhp başkan ve yardımcılarının hayat yaşantısını kıyaslarsak bize kimlerin yakın olduğunu görürüz. Bu sene oy vermeyelim çekimser kalalım yada BBP yada HAS partiye verelim denilse biraz olsa anlaşılabilir. bu şekilde ben bunu kabul etmiyorum. Hoca Efendi Peygamber DEĞİLDİR. KÖRÜ KÖRÜNE BAĞLANILMAZ BU ŞARTLARDA BEN AYRILMAYI DÜŞÜNÜYORUM. BU HATANIN DÜZELTİLMESİNİ UMUYORUM.BUNUN İÇİN BEKLİYORUM
Beğendim (9)Beğenmedim (31)
02 Haziran 2011 Perşembe 17:57
üslup
volkan
Amaç anayasa için güvenli limanlar aramaksa insan önce üsluba dikkat eder,yada açıkça bunu ifade eder...Açıklamanın hiçbir tarafında bilgi yok... sanki mhpli biri yazmış gibi,yoksa site hacklandı mı?diyesi geliyor insanın...Bu mhp nin chp den hiçbir farkı yok bunu anlayın...hepsi de ulusalcılığın arkasına takılmış.
Beğendim (6)Beğenmedim (12)
02 Haziran 2011 Perşembe 17:39
ALİ EROĞLU'NA
BAHADIR
Nerenden sallıyorsun o lafları?? Patates dini sözünü Erbakan söylemişti, partisine oy vermeyen müslümanlar için. Rahmetli Esad Coşan Efendi vefat ettikten sonra, bir sürü Erbakancı tanıyorum mezarına gidip de Hocaefendi'den helallik dilemeye çalışan, sen haklıymışsın diye. Senin gibi kafası kuma gömülü deve kuşlarının, yapılan açıklamaları anlamasını, olmayan akıllarını kullanması beklemek abes zaten.
Beğendim (14)Beğenmedim (2)
02 Haziran 2011 Perşembe 17:38
Hayret ediyorum.
Zekeriya Alemdaroğlu
İnançlı insanların oylarının bölünmesi için yapılan çalışmalara nasıl da alet oluyoruz,dindar insanlara karşı olanlar oylarının bir yerde toplanması için her yolu deniyor,CHP,BDP.öDP ve diğerleri hepsi birlik olma gayretindeler hatta ne gariptir ki zayıf oldukları yerde MHP ye bile destek olunmasını deklere ediyorlar, biz inançlı kesim neyin peşinde olduğumuzu anlayamıyor bu kadar ferasetsiz liye hayret ediyorum. Allah doğrunun yar ve yardımcısı olsun. Ne diyelim.
Beğendim (5)Beğenmedim (6)
02 Haziran 2011 Perşembe 17:26
KESİN
MEHMET YAZAR
KASEDİ VARDIR MUHTEREM HOCAMIN.YOKSA BAHÇELİ F.GÜLEN ALEYHİNE NİYE KONUŞSUN,DELİKANLI NİYE OYLARMHP YE DESİN?
Beğendim (4)Beğenmedim (17)
02 Haziran 2011 Perşembe 16:38
Particilik !
Osman Dikenoğlu
Görüyorum ki particilik anlayışı bir çok kardeşimizin maalesef objektifliğini yitirmesine neden olmuş. Okuduğunu anlayamayan ya da yanlış anlayanlardan oluvermişler birden. Birden, bir gün önce methiyelerle bahsettikleri bir zaatın hakkında hiç de şık olmayan kelimeler sarfetmeye başlamışlar. Nedeni? O zaatın yol göstermesi. O zaatın doğru bildiğini söylemesi tavsiye etmesi işlerine gelince güzel de işlerine gelmediğini düşündükleri zaman kötü mü? O zaman hayırlı işler sizlere partizan kardeşler. Okuduğunu anlayabilenlerden olmanız temennisiyle.
Beğendim (24)Beğenmedim (3)
02 Haziran 2011 Perşembe 16:16
Şimdi sıra BBP'de...
erkin
İskenderpaşa Cemaati'nin ardından seçime 1 gün kala BBP'nin de boşa giderek şer ittifakına yaramaması için kendilerine verilecek oyların MHP'ye verilmesi için çağrıda bulunmasını bekliyorum. Allah bir şerden birkaç hayır çıkartır isterse. Mevla görelim neyler; zannetme ki gayrı eyler.
Beğendim (9)Beğenmedim (3)
02 Haziran 2011 Perşembe 15:56
"Allah razı olsun" demenin ötesinde bir teşekkür
erkin
Bu haberi dün işitince Cemaatin websitesine baktığımda tam metni görünce doğru oldugunu anladım. BuGÜZEL habere yazılan yorumların çoğu AKPlilerin karalamaları ile dolu. Muharrem Nureddin Coşan'ın MHP'ye destek açıklaması bu seçimin en önemli haberidir. Tarihte ilk kez oluyor; bir dinî cemaat önderi açık açık MHP için desteğini açıklıyor. Bu desteği açıklamanın öyle kolay bir iş olmadığını bilenler bilir. Kapalı kapılar adına hangi tarikatların hangi isimlerin listeye girmesi için; hangi ihalenin hangi akrabaya verilmesi için "şeyh geçinen"lerin tezgahı böylece bozulacak. Şu Bilvanis Çiftliği haberlerini bir de tarikat üzerinden rant kazanmak açısından araştırmanızı tavisye ederim.Bu tarihi açıklamanın yankılarını görmek için baktığım İslami forum sitelerindeki yorumlar bunun bedelini gösteriyor. Bu nedenle M. Nureddin Coşan'ın açıklaması "Allah razı olsun" demenin ötesinde bir teşekkürü hak ediyor. Yaşasın Türk-İslam Ülküsü'ne destek verenler.
Beğendim (20)Beğenmedim (8)
02 Haziran 2011 Perşembe 15:53
merak
abdallah
merak ediyorum Nureddin Bey böyle bir karar verirken kimlerle istişare etmiştir.
Beğendim (5)Beğenmedim (11)
02 Haziran 2011 Perşembe 15:46
OLDUMU?...
A. OSMAN KARAKAYA
BU DAVA ŞAHSİ DAVA DEĞİLDİR. BUNA CEMAAT DÜŞÜNCE VE FİKRİ KARIŞTIRILMAMALI. MERHUM BABANIZIN BU SÖZÜNÜZDEN DOLAYI İNŞAALLAH EN KISA ZAMANDA SİZE ÇEKİ DÜZEN VERECEKTİR. SİZ ANCAK BENİM FİKRİM DİYE BEYANDA BULUNABİLİRSİNİZ. SAYGIN BİR CEMAATI BU NAKIS DÜŞÜNCENİZE ALET ETMEYE HAKKINIZ YOKTUR KANAATİNDEYİM SELAMLAR. İ
Beğendim (7)Beğenmedim (18)
02 Haziran 2011 Perşembe 15:32
vay vay
ali bilir
Bu adamın kesin kaseti var.Yoksa niye kasettçi partiyi desdeklesin...
Beğendim (3)Beğenmedim (23)
02 Haziran 2011 Perşembe 14:59
haberin yanındaki haber
kamil yeret
Haberin yanındaki haberde BDP den MHP ye oy desteği diyor. Yani Muhterem Hocam'ın ham evladı BDP ile aynı mantığa mı sahip!
Beğendim (3)Beğenmedim (12)
02 Haziran 2011 Perşembe 14:29
olmadı
kadir kaya
sahabelerden sonra misyonu devam ettiren onların çocukları olmamış. bu iş de öyle görünüyor. o basiretli naif insanın,Esad Coşan Hocaefendi'nin yerini bu zat dolduramaz. şimdiden kaybetti zaten.
Beğendim (5)Beğenmedim (15)
02 Haziran 2011 Perşembe 14:25
fg takıntısı
sami kaya
birileri fg takıntısıyla iş görmeye çalışıyor bunu müspet olanların dillendirmesi ne acı. sen de dahil herkes akp yi destekler fg destekleiyince ele geçirmiş olur öyle mi. fg onu destekliyorsa ben yokum demek gözü dönmüş bir kıskançlıktır. ebu cehil kıskançlığı
Beğendim (4)Beğenmedim (2)
02 Haziran 2011 Perşembe 14:23
edep
güven gülen
her yiğidin bir yoğurt yemesi olduğu gibi her şeyhinde bir uslubu vardir. Bizim kendi görüşümüz vs.. olduğu gibi o da bir insan görüşü olamazmı? AKP ye oy verin dese hocam ağzınızdan bal damlıyor deyüp alkış tutarız nefsimize aykırı gelen birşey söylense bin tane neden çıkartırız nice ALLAH dostları keramet göstermekten kaçınmış insanlar tarafından tanındıklarında kaçmışlar ama Abdülkadir'i geylani hazretleri açıkça göstermiş çünkü onun uslubu bu Alim bir hata yarsa 1 sevap doğru yaparsa 2 sevap alır Lütfen yorumlarınızda edep çizgisini aşmayın haddinizi bilin kendinizi bilin
Beğendim (18)Beğenmedim (4)
02 Haziran 2011 Perşembe 14:18
Kurt
Mehmet
Yazık nurettin beyi adam sanırdım. Herhangi bir partiye oy verin demesi çok yanlış, artık saygınlığını kaybetmiştir. Demek ki babası Esat COŞAN efendiyi çizgisini anlayamamış kavrayamamış, binlerce insanın gönlünü fetheden esat hoca oğlunun kalbine girememiş.yazık...
Beğendim (10)Beğenmedim (28)
02 Haziran 2011 Perşembe 13:13
sn Ali EROĞLU
Hamza ÇELİK
Sapla samanı karıştırıyor bir de iftira ediyorsun.Bir defa Patates dini ifadesi merhum erbakana aittir.Merhum M.Esad COŞAN hocaefendiye değil.bu sözü sizin dediğiniz gibi Esad coşan söylememiştir.tam aksine Erbakan söylemiştir.müslüman iftira atmaz.bilmiyorsanız araştırın.ayrıca cemaat mensuplarına ,topluluklara '' Güruh '' gibi hakaret içeren ifadeler kullanmazsanız iyi olur.değilse anlaşamayız.duymak istemeyeceğiniz şeyleri lütfen konuşmayın...saygılarımla...
Beğendim (16)Beğenmedim (4)
02 Haziran 2011 Perşembe 12:47
t
beyza
oyunu bozmak, tek partili dönemden siyrilmak icin yapilmis bi aciklama olsa bile; AKP'ye degil MHP'ye oy verin denir mi? MHP midir bu oyundan siyrilmanin adresi? alternatif bile olamaz, bozacinin sahidi siraci gibi..
Beğendim (7)Beğenmedim (13)
02 Haziran 2011 Perşembe 12:40
allah dostu
emir
FG grubunu kadrolaştırıp ele ele çalışan bir idarede hayır yoktur. AKP tek başına anayasayı değiştirmesin. MHP AKP de iyilerle beraber olsun. anayasa değişiklikleri referanduma sunulsun. yerinde bir karar. Cesur bir karar. hiçbir dünya menfaati gözetmeyip sırf Allah rızasını gökzeten bir açıklama. tüm kınayıcıların kınamasına rağmen. Allah ecrini kat kat versin
Beğendim (21)Beğenmedim (6)
02 Haziran 2011 Perşembe 12:37
Ali Eroğlu'na
salih
Ali bey, Merhum M. Esad Coşan hocaefendi ile ilgili yazdıkalrınız yanlış bilgiye dayanıyor. 1990'lı yılların başında Hocaefendi'nin merhum Erbakan'a eleştirisi tam da dediğiniz yaklaşımı sebebiyle idi. Erbakan, "Refah'a oy vermeyenler patates dinindendir" diyordu. Esat Hocamız bu söz yanlışlığına işaret etmişti. İkisine de rahmet diliyorum. Büyük hizmetleri olmuştur.
Beğendim (15)Beğenmedim (1)
02 Haziran 2011 Perşembe 12:24
hayır
serhat meriç
Açıklama, üslüp ve içerik olarak değil bir şeyhe normal bir insana bile yakışmıyor.Nurettin Coşan cemaati zaten temsil etmiyor.Cemaatin eğitimi noktasında hiçbir çabası olmayan birinin cemaat adına açıklama yetkisini kendinde görmesi manidardır.İskenderpaşa gibi asil ve şerefli bir geleneğin heba edilmesine izin vermeyeceğiz.
Beğendim (7)Beğenmedim (10)
02 Haziran 2011 Perşembe 12:14
yorumlara yorum
adı değmez
bir allah dostunun varisinin mesajını anlamadan tartmadan ölçüp biçmeden yorum yazan siyaset ve sosyal bilim uzmanı(!) kişileri ,aklı selim sahibi ve güvendiği insanlarla enine boyuna bir satranç oyunu gibi düşünerek her yönden ehli ile (ülkenin su kanal bekçilik doktorluk...gibi işlerini yapmayı liderlik gibi görmeyenlerle )istişare ederek karar vermelerinin hem dünya hem de ahiret saadetini kazanıp-kaybetmeleriyle alakalı olabileceğini yoru yapan kardeşlerime bildirmeyi kendime vazgeçilemez bir borç bildim
Beğendim (12)Beğenmedim (3)
02 Haziran 2011 Perşembe 11:52
ali eroğluna
hacı konyalı
ali beye batan çıkan bişeyler var herhalde fasık falan yazmış bişeylerde diyelim miras yoluyla gelen hocaya destek verilmesin de tayyipden çok tayyipciler yada erbakandan çok erbakancılar kesin cennete bileti alıyorlarmı bide bunu söyleyinde yolumuzu çizelim
Beğendim (2)Beğenmedim (2)
02 Haziran 2011 Perşembe 11:48
aklını kullan
hacı konyalı
Akp istikrar deniliyor büyük ihtimal akp yüzde 45-50 ile gelecek ama mhp barajı aşamazsa milletvekili sayısı ile anayasayı değiştirebilecek mi bunu düşünelim derim mhp baraj altı kalırsa bdp ve chp ile boğuşur durursun mecliste anayasa yapacam diyor akp yaparsın mhp siz eminim
Beğendim (3)Beğenmedim (1)
02 Haziran 2011 Perşembe 11:45
AKLINIZI KULLANIN
BAHADIR ÖZTÜRK
Arkadaşlar lütfen açıklamayı dikkatli okuyun. MHP meclise giremezse AKP'nin karşısında CHP+BDP olacak. Bunlarla mı değiştirilecek anayasa? Hoca efendi diyor ki (benim anladığım); "MHP'ye oy verin meclise girsin, AKP'ye destek olsun anayasa değişsin" AKP'nin bırakın tekbaşına anayasayı değiştirecek sayıya ulaşması, referanduma götürmesi dahi riskli... İçindeki çürüklere rağmen (ki o çürüklerden AKP'de çok daha fazlası var) MHP milli ve manevi değerlere düşman değil. Örneğin başörtüsü konusunda firesiz destek verdi. O yüzden MHP'nin meclies girmesi şart. Tarihe altın harflerle yazılacak olan bir duruş ve taktik, Teşekkürler, Tebrikler... Aklımı kullanıyorum... Bu sefer oyum Bozkurtlara...
Beğendim (20)Beğenmedim (4)
02 Haziran 2011 Perşembe 11:01
GÖNÜL AYİNESİN SUFİ
HALİS CAN
gönül ayinesin sufi eğer kılar isen safi açılır sana bir kapı ayan olur cemalullah perde arkasını göremeyenler ancak aynanın karşısında yansımayı görürler hoca efendi zor oyunu bozar demiştir bu camia bugüne kadar hamdolsun hep doğru karar vermiştir ayrıca bazı yorumlara cevaben söylüyorum mirascı peygamberler olduğu gibi elbette ümmetin irşadının mirasçılarıda vardır mühim olan mirasa hakkıyla sahip çıkmaktır; bu yola baş koyduk yolumuzdan dönmeyiz biz içi boş kalabalıklara da muhtaç değiliz vesselam
Beğendim (22)Beğenmedim (2)
02 Haziran 2011 Perşembe 10:39
Sonra Anlaşılır!
MZAY
Yazıyı ilk anladığınız gibi tahlil etmeyin.Yarısından itibaren kelime kelime tahlil edin.Göreceksinizki bizim düşünemediğimiz kerametlerle doludur.MHP baraj da 9,99 la kalırsa bu hesap kimin işine gelir iyi düşünün. Beraber at oynatan CHP ve BDP nin mi yoksa AKP nin mi?367 yi geçemeyen bir AKP hangi müslümanın sorununu çözebilir?Anayasa yapabilir mi? Tabii burada MHP ye ne diyor. Barajı geçinde AK PARTİ ile sizde müslümanlara söz verdiğiniz sorunları beraber çözün. Yoksa bu son şansınız demiyor mu? En Dikkatli cümle:"Haydi! Yalnız bırakmayalım meydanda özgürlükler vaad edegelen arkadaşı. MHP'li kardeşlerim, barajı aşın da, sizinle birlikte, daha önce söz verip de yerine getiremeyenler için bir telafi fırsatı doğsun" dir. Meydanlarda özgürlük vaat eden arkadaş derken her halde Recep Tayyip ERDOĞAN anlaşılıyor.
Beğendim (14)Beğenmedim (2)
02 Haziran 2011 Perşembe 10:36
çok üzüldüm
ebubekir hamza
ben şunu anlardım bir saadet bir has parti büyük birlik partisi bunu anlarım ama bu nedir böyle ya ? üstelik yazı dili çok ağır herkes istediği partiye oy verir bugünden sonra bende bu cemaat bitmiştir umarım çok da umursarlar hocalarımızı rahmetle anıyorum onları çok seviyorum ama bu cemaat iyice tozuttu
Beğendim (4)Beğenmedim (15)
02 Haziran 2011 Perşembe 10:14
Kritik Analitik Düşünce
Bir dost (sarıdiken)
Söylenenleri kritik ve analitik düşünce süzgecinden geçirmeden yorum yapan arkadaşların cümleleri anlamada bile zorlandıklarını görüyorum. Kritik ve analitik düşünmeyi öğrenelim lütfen.
Beğendim (13)Beğenmedim (2)
02 Haziran 2011 Perşembe 10:10
Bozkurtlar
Ali
Yani Bozkurtların bugünlerde nelerle uğraştığı malum ya Allah insa akıl vermiz cüzi iradesini kullansındiye benim bildiğime göre AKP bu ülkede çok olayı düzenlemiş iyileştirmiştir. eksikleri vardır ancak MHP tek başına iktidara gelebileckmi ki onları destekleyeyim işleri güçleri hakaret bu günekadar İsraile kim sen devlet terörü yapı yorsun dedi lütfen yazacak daha çok ama şunu söylüyorum benim oyum AKP ye istikrar için bi daha diyorum..
Beğendim (7)Beğenmedim (16)
02 Haziran 2011 Perşembe 10:07
Şaşırtıcı değil...
Ali Eroğlu
(2)...ve onların yakıştırma ortaklarından uzak olan Allah'a kulluk etmeleri emredilmişti.". Ve Resulullahın bu ayeti şu şekilde tefsir edişini: ""Gerçi onlar hahamlarına ve rahiplerine tapınıyorlar, ibadet etmiyorlar. Fakat bu din adamları kendilerine bir şeyi helal kılınca o şeyi helal sayıyorlar, buna karşılık din adamları bir şeyi yasaklayınca onu haram kabul ediyorlar." Buradan hareketle mirasçı şeyhin bu sözlerine benim gibi kızıp küfürler etmek isteyen dostları şu ayeti hatırlatıp itidale davet ediyorum:Allah’tan başkasını (yardımına) çağırdıkları (ilahları)na sövmeyin; öyle ki onlar da bilmeden haddi aşarak Allah’a söverler. İşte böylece her ümmete amellerini süslü gösterdik. Sonra onların dönüşleri Rablerinedir. O da onlara, yapmakta oldukları şeyleri haber verecektir."(En'am 6)
Beğendim (4)Beğenmedim (24)
02 Haziran 2011 Perşembe 10:04
Şaşırtıcı değil...
Ali Eroğlu
Bu kerameti kendinden menkul post sahibi mirasçı şeyh efendinin babası da rantı paylaşamadığı için olsa gerek zamanın Milli Görüş partisi mensuplarına patates dinine mensup onlar demişti. Cemaatin evlerinden partiyi destekleyenler atılmış hatta darp edilmişti. Muhtemeldir ki gene bir rant hesabı vardır bu işin içinde. Bu şeyh efendinin internet sayfasını din merak edip açınca tesadüf müdür tevafuk mudur bilinmez, karşıma Hucurat suresinin 6. ayeti çıktı: "Ey iman edenler! Eğer bir fâsık size bir haber getirirse onun doğruluğunu araştırın. Yoksa bilmeden bir topluluğa kötülük edersiniz de sonra yaptığınıza pişman olursunuz." Miras yolu ile şeyhin bu emrine kayıtsız şartsız riayet etmeye meyyal içerisinde muhtemelen benim de çok sayıda arkadaşım olan ve bu sözleri takdire şayan bir şekilde tevile çalışan güruha Tevbe suresinin 31. ayetini "Onlar Allah dışında hahamlarını, rahiplerini ve Meryemoğlu İsa'yı ilah edindiler. Oysa onlara sadece tek ilaha, kendisinden başka ilah olmayan...(
Beğendim (4)Beğenmedim (39)
02 Haziran 2011 Perşembe 10:00
yazık!!!
enis
manşet: can çekişen cemaat intihar etti.sayın coşanın cemaatine maddi uzaklığının yanında manevi uzaklığı da ortaya çıktı...... ne bu ya kamera şakası mı?
Beğendim (9)Beğenmedim (31)
02 Haziran 2011 Perşembe 09:34
OYunu bozalım
Zübeyr
Arkadaşlar hocaefendi MHP liyim dememiştir. Mhp ye oy verelim demiştir. Çünkü ortada bizleri tek partiye mahkum ederek sadece 2 partili bir meclis öngörülmekte, bu konuda muhalif ses istenmemektedir. (tıpkı yankee amcam gibi Cumhuriyetçiler-Demokratlar) Bu oyunu bozmak için Bozkurtlar
Beğendim (33)Beğenmedim (8)
02 Haziran 2011 Perşembe 09:23
yener
necdet
bu haberin asparagas olma ihtimali yüksek. dış işleri bakanı iç işleri bakanı kimi yaparlar bilemem ama. başbakanı kesin kılçdaroğlu olur bu hükümetin. bende diyorum ki böyle bir başbakan mı istiyor cemaat. hayır olamaz olmamalı yetkililer bu haberi yalanlamalı.
Beğendim (5)Beğenmedim (14)
02 Haziran 2011 Perşembe 08:57
inanamıyorum
canan
geçmişte müslümanların yanında görünüp fatih camiinin avlusunda metin yükseli şehit eden, dahası metin gibi onlarca gence kurşun sıkan milliyetçiliklerinden Allah'a tapınmaya bile imtina eden hiçte kurmaca lomayan o seks kasetlerinin sahibi iki yüzlü bir partiye oy isteyen bir cemaatin lideri de zannımca iki yüzlünün ta kendisidir.
Beğendim (8)Beğenmedim (23)
02 Haziran 2011 Perşembe 08:26
Islam Saltanat Dini Degildir
Mustafa Cerci
Basortusunu, daha meclisin bahcesine girmeden actigi milletvekili ile cozmus,Rusya ile yapilan terorizm anlasmasina imza vererek Cecenleri teroris ilan etmis,Dogu Turkistan'daki katliamin hemen ardindan Cin basbakanina ustun hizmet madalyasi vermis en onemlisi de Turk tarihinin en buyuk yolsuzluguna yol acmis bir parti icin, hele de 14 divan uyesinin 10 tanesinin kasetlerinin ortaya koydugu icerik ortadayken buna alenen oy vermesi ve istemesinin islam ile ne kadar yakin oldugu asikardir.Herseye ragmen kendisini tenzih ederim ama aklima nedense Haydar Bas geldi..TR donum noktasinda,ulkemin sahlanmasi icin gereken sivil anayasayi yapma ihtimali olan tek parti AKP oldugu icin bu partiye destek veriyorum.
Beğendim (10)Beğenmedim (12)
02 Haziran 2011 Perşembe 04:14
erol' a
mete akyon
Hoca efendinin ne demek istediğini, tam olarak irdelemeden okumadan, hangi hesapları bertaraf etmeye çalıştığını bilmeden hakaret etmek terbiyesizliktir. Sizin anlamadığınız bilmediğiniz çok hesaplar olabilir dikkat edin. Hudeybiye anlaşmasında müslümanlar peygambere dahi karşı çıkmışlardı unutmayın.
Beğendim (36)Beğenmedim (9)
02 Haziran 2011 Perşembe 00:30
Hesap yapanların unuttukları
Mehmet Kuşcu
Bu ülke her önüne gelenin ince hesaplar yapıp istediği gibi at koşturabileceği bir yer değildir. O hesapları yapanlara asıl hesabı hatırlatacak birilerinin çıkması gerekiyordu. Türkiyeye şekil vermek isteyen, Meclise girecek partileri bile belirleyebilen, işine geldiği için bu duruma ses çıkarmayan akp ye oy vermek mecburiyetinde mi bu ülkede hoca efendiler. Kimse kusura bakmasın... Hem hoca efendiler kimsenin kuklası, arka bahçesi, yeri gelince kullanılacak biblosu olmamalıdır. Bunun böyle olduğunu da hatırlattı Nurettin hocam. Sonuna kadar yanındayım ve destekliyorum.
Beğendim (36)Beğenmedim (9)
02 Haziran 2011 Perşembe 00:18
......TAM DESTEK
KÜLHANBEYİ
Editörün Notu: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
02 Haziran 2011 Perşembe 00:08
hmmm..
Nasıl yani!?
Bu haberin güvenirliğini nasıl ölçebiliriz acaba.. OLamaz böyle bişey.. MHP zihniyetinin ne olduğu artık çok net değil mi?! Şaşırdım..
Beğendim (6)Beğenmedim (14)
01 Haziran 2011 Çarşamba 23:48
napacaklar
iskenderli
iskenderpaşa cemaati dışişleri bakanı olarak ahmet davutoğlunu mu,yoksa deniz bölükbaşını mı tercih edecek?
Beğendim (15)Beğenmedim (22)
01 Haziran 2011 Çarşamba 23:24
oyun ortaya çıkıyor
yorumcu
fehmi korunun bugün yazısında sorduğu bir soru var.akp nin oyu nasıl ve kimlerle düşecek diye soruyor. herhalde figuranlardan biri bu olsa gerek.
Beğendim (6)Beğenmedim (22)
01 Haziran 2011 Çarşamba 23:22
ne oluyor
iskenderli
bu üslup iskenderpaşa geleneğine uygun mu? bir hoca efendi mahalle siyasetçisi gibi dil kullanır mı ? bu nedir anlayan varsa bi anlatıversin!
Beğendim (14)Beğenmedim (28)
01 Haziran 2011 Çarşamba 23:05
Neden bir siyasi parti desteği
misafir
Yanlış bir tercih gibi görünüyor. Ergenekon ile iç içe bir partiden müslümanlara ne hayır gelir. Bu AK Parti desteklensin olarak da algılanmasın.
Beğendim (6)Beğenmedim (11)
01 Haziran 2011 Çarşamba 22:32
hastır
erol cılız
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (0)Beğenmedim (3)
01 Haziran 2011 Çarşamba 22:07