Yorumlar

Toplumun büyüklerine saygılı olalım
TC Patriyot
Deperli Yazıcı ve Okuyucu, Emperyal Güçler bir ülkeyi çökertmek için önce bilinen liderini halkın göünden düşürmesi için her türlü algı ve kafa krıştırıcı işlerle uyduruk tarihcilere uyduruk haberler ve hakaretler yaptırır,
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
09 Mayıs 2017 Salı 22:50
EYYY.
TC. Vatansever
Değerli Yazarın hoşgörüsüne sığınarak okuyuculara sesleniş, Ülkeyi yönetenler,Eyyyy USA, Eyy Avrupa,Eyy İngilter, Eyy Merkel diyerek bağırdığı zaman hepsi korkudan saklandığını zannwdiyor,ama onlar hiç adam yerine koymadıkları gibi AKPM gibi kurumlarıyla seni mahkum edecek şekilde ültimatom veriyorlar, biİm ülkwmi bu durumu hakwtmwdiği halse yönetenlerin vicdanlara ve hukuka muhalefetleri nedeniyla zor durumda kalmış durumdayız, eğeraksini ispat edemezllerse Dünyada yalınız kalmaya mahkum ediledeğiz,böyle giderse ülkemi yoksulluğa mahkum edecekler gibi, ne oacak Eyy Avrupa dedilirse her sey yoluna gitecektir Tanrrı vatanımızı düşmanlardan, iyi yönetemeyenleden korusun
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
26 Nisan 2017 Çarşamba 23:22
Vicdanı hür akp li deleğelere sesleniş
TC. vatansever
Sevgili vicdanı hür irade sahibi vatan sever akp li delege kardeşler, ülkemizin bağımsızlığı partimizden ve partinin liderinden daha önemli hale geldi ,partinin lideri CIA tarafından kuşatılarak zarraf , feto, kendi hatalarııyla santaj altında,Onun için referandumda evet dedi TBMM ni bypas ederek reisi tek yetkili yaparak istediği her şeyi ona yaptıracaktır, ülkemizin bu zor durumunda AKP içindeki fetocuları derhal temizlemeli, yarın çok geç olmadan partiden ziyade ülke için gerekirse reisin partiye müdahele ettirmeyin çünkü bundan sonra Meclis,Parti hayal olabilir, Ülkemiz giderek suriyeye dönüşüyor,Derhal suriyede esadla anlaşarak buradaki suriyelileri göndermekgerekir, çünkü bunlar çok kısa sürede büyük sorun oldu, çünkü okadar çabuk çoğalıyorlar, bunları burya kim getirdiğini biliyorsunuz,suriyeliler bu ülkenin seçkin kişilerine verilen ayrıcalıklarla buradalar, Hasılı kelam Ülkemiz için ,Partinizi lideriyle birlikte sizin temiz hür vicdanlarınıza bırakıyorum Allah Türkü korusun a
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
24 Nisan 2017 Pazartesi 11:42
Hukuk devletini özledik
vatana kul
Sn. Okuyucumuz Aristonun devlet anlayışına göre Miillatin Devletinden evrilerek Partinin devletine dönüşürse partinin aldığı oy oranına göre değerlendirmek doğru olabilir mi ? Hukuk devletinde Seçim aistemi ve Siyasi Partiler Yasası düzgün ve Hukuka uygun değilse ve Yönetenlerde Vicdaniı olmazlarsa bu Ülkede yaşam gerçekten zordur Vatana ihanet edenler,Ülkeyi zarara sokanlar, için İdam kararı gerekir, Ancak öncellikle seçim barajı kaldırılarak adeletli bir seçim yapalım ve Ülkemizin Fabrika ayarlarına dönmesi gerekir,Ülkenin bütün kurumları örselendi,TSK Başta olmak üzere tüm kurumlar yerinde olmalıdır Dünya durdukça. Türkiye Cumhuriyeti hep var olması için Dularınızı bekliyoruz Allah Türkü ve Vatanını Korusun Amin
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
21 Nisan 2017 Cuma 18:36
Kandırılma
Vatandaş
Sn okuyucu, Yüceler yücesinin selamı ile selamlarım, Bizim yöneticilerimizi,Feto ,Obama,Danışmanların bir kısmı ile Yeni bana yasada bölünmenin olduğunu bildiği halde yöneticimize bildirmeyem Ş. K. İsimli danışman yönetenimizi kandırmışlar,nasıl olur bu ülkeyi yönetenlerin feraseti,kalp gözü açık olması gerekmiyor mu ? Lütfen bu durrum tartişlarak kandırılmayan yöneticileri seçmek gerkiyor, lütfen sükünet içinde değerlendirme yapılmasını ülkem için doğru ve hayrlı dualarınız olsun Tanrı Türkü ve Türk devletini kurusun Amin
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
20 Nisan 2017 Perşembe 15:45
Lütfen sakin olun
Vatandaş
Sayın yazar, 15 yıldır ülkeyi yönetiyorsun, kendini ispat edemedinse, bundan sonra hiç edemezsin, Atalarım der ki İnsan yedisinde neyse Yetmişinde de odur,Ülkemizin sorunu AnaYasa,Bana Yasa değildir Ülkenin en önemli sorunu Sosyal devlet gibi değilde, Ticari şirkwt gibi yönetimeye çalışılıyor,Her şeyi para ile ölçerek,ruhu katmdan yapılan icraatlar,insanımızı mutlu etmiyor, köprüyü milletin parasıyla yapıyorsun yüksek fiyatla kullandırıyorsun, Suriyelilere yaptığınyardımı emeklinin maaşından keserek yapıldığı söyleniyor, Her yerde Taşoran işçilerini en uucuZ şekide kullanıyorsun,çünkü işsizlik Yüzde 15 lere ulaştı, ünversite mezunlarında İşsizlik oranı Yüzde 33 lerde yani 3 kişiden biri iş arıyor, Yönetim saray peşinde,referandum peşinde, paralar boşa gidiyor,Her gün muhtarlara sarayda yemekler veriliyor, muhtar ne iş yapar nedenbunlara hergün yemek veriyorsunuz,muhtar vatandaşın hangi işine merhem olacak yetksi var, sadece maaş alır sarayda bedeva yemek yer
Beğendim (1)Beğenmedim (1)
18 Nisan 2017 Salı 19:12
Milletn parası çar çur edilmiyor mu
ERCE
Sn okuyucu, bana özel yasa oylanmasının bedeli 190 trilyon olduğunu bakanlar açıkladı bupara ile en az 10 bin kişiyi istihdam edecek imkan sağlanarak işsizliği azaltabilirdik, 5 milyon suriyelimiz var,5 milyon suriyeli daha alabilirdik, bu suriyeliler milletimize bol dua ediyorlar, ülkemiz üretimi artırarak cari açığı kapatıyorlar, En az 1000 Kuran kursu ve Cami Yapabilirdik,En az 500 Tane İmam Hatip Anadolu Lisesi Yapanilirdik, daha güçlü devlet olabilmek için milletvekili sayısını 250 ye düşürerek vergi yükünü azaltabilirdik, En az 100 Tane Ünversite binasıYapariçine Suriyeli Öğrenvileri sınavsız alabilirdik,Ülkwmiz için değide Yabancılara insani yardımda bulunabilirdik, 5000 Tane daha Danışman alarak devleti yönrtenleri güçlendiriirdik hata bu danışmanlar başkanı kandırarak ülkwyi bölünmeye götürse ne olacak ? Allak Türkü Korusun Amin
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
17 Nisan 2017 Pazartesi 23:46
Yağcılarda inecek var
TC gerevi
sayın Yazar, Referandum ardından bayram ilan etmişsin Senin Bayramın senin için Kutlu olsun, Unutma Biz İstiklalimizi Kurtuluş savasında kazandık, Biz Allahın Kulları Sllahın Mülkünde Allahın İzin verdiği kadar nefes almaya ve Sınavlara girmek zorundayızsizin mübalağa ettiğiniz gibi bayram edilecek bir durum yok,USA bizi yönetenler vasıtasıyla ülkeyi bölme çalışması yaparken çeşitli şekilde milletimizi sınama devam ediyor, Milletimin vergilerini oylama, seçim gibi şekilde harcanmaktadır,,200 trilyonun hesabını kim verecek Bahçeli mi Reis mi ? Tanrı Türkü Korusun Tüm dualar müslüman Türkün üstüne olaun. Sayın yazar bu yazınla yeni sistemde Danışmanlık alacağını ümit ediyorum
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
17 Nisan 2017 Pazartesi 17:22
Evetler Hayr olaun
TC Hayri
Sn okuyucu, politikada 49 + 12 = 61 etmiyor,ve yine anayasa oylaması referandumda 51.4 > 48.6 dan büyük sayılmıyor, seçim olsa 50+ 1 galibiyet demektir ancak anayasa oylamasındaki bu tablo MHP yi ve AKP yi ülkemiz siysetinin dışına atmıştır,AKP bölünmesinden başak şanaı yoktur,reisin etkisi dışında bir AKP ülkede iş yapabilir zira ülkede muhalefet yok bölünmüş AKP. Reisin yönetimindeki AKP ile koalisyon yapabilir, yani oğlan bzim, kız bizim birikte düğüne Halay çekelim, bu oylamanın galibi, süleymancılar,nurcuların yazıcı, okuyucu kanadı,ismailağave cübbeli ile,menzil gurubu devlette kadroları kapattılar,Cami cemaatına kadro kalmadı cami cemaati ötekileşti yani ülkemiz vatandaşı olduğu unutuldu Tanrı Türkü korusun - Amin
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
17 Nisan 2017 Pazartesi 10:50