Yorumlar

by bay akp
öz akapeli
sevgili akp li kardeşler aklınız başınıza toplayın sarayın bekcısı sarayın koltuğunu eline geçırmiş şimdi partyi ele geçirdi ülkemiz tehlike altında demokrasinin devamını istiyorsanız TBMM ni işlerlik kazandırın yoksa sizde HAK HUKUK ADALET ararsınız ama bulamazsınız Kibirli Kindar Adaletsiz yöneticiler kol geziyorlar
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
13 Mayıs 2019 Pazartesi 00:16
kayıp ettik hep beraber
öz akapeli
sayın yazar partimiz akp malesef adaletsizlik yaptı yada yaptırdılar paritimizi şirket gibi kullanan ihaleci rantcılar partiyi bitirdiler sadece reiz kaldı oda nereye yetişecek belli değil damat saoylu diğerleri herkez farklı yerdeler şimdide Davutoğlu hoca başımıza çıktı parti 5 e bölündü artık dikiş tutmaa oldu
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
09 Mayıs 2019 Perşembe 20:01
by by yazar
tc haymatlos
sayın yazar sana bay bay diyoruz sen yazıyı bıraktın her halde adaletsizler sana yazı yazdırmıyorlar anlaşılan hoşçakal allah yolunuzu açık etsin
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
08 Mayıs 2019 Çarşamba 22:09
akape bitti yeni partiyi bekliyoruz
öz akapeli
reisin karizması yerlerde akape bitti artık dikiş tutmaz gitti gider yeni parti gerekiyor ama reis olmadan kurulmalı reisin etkisi olursa tüm vatandaşlar CaHaPe ye gider türkiye ittifakı kurulmuş olur haydi hayırlısı bay kemal çok çalışıyordu ama çubukta yumuruk attılar oyu yükseldi allah bu milleti adaletsiz kibirli yöneticilerden korusun yazar bey seçim yorumunu 2 yıl sonra mı yapacaksın merak ediyoruz sizin görüşünüzü
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
28 Nisan 2019 Pazar 13:15
ülkemizin en büyük sorunu yönetenlerle yandaş yazarlardır
yc hatayi
adaletsiz kibirli kindar partinin yöneticileri bu ülkede en büyük sorun olmaya devam ediyorönce USD nin oyunu ile Başkanlık sistemini getirdiler şimdi ülkeyi parça pinçık etmek için ellerinden geleni yapıyorlar Saddam ve Esad da bu şekilde gitmiş ülkeleri işgal edilmiştiallahtan ülkede muhalefet karşı koymaya çalışıyor ama yeterli değil derhal akape bölünerek muhalefet güçlendirilmelidir yoksa reyiz bitecek
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
24 Nisan 2019 Çarşamba 21:14
sayın yazıcı seçimler geçti sizde gündem değişmedi neden
özkapeli
sayın yazıcı ülkede her saat başı gündem değişiyor ama siz gündemi takip etmiyorsunuz neden değerli aydın yazıcılar halkı sürekli bilgilendirmek ve aydınlatmak için yazı yazarlar ama sizden tık yok allah hayırlar versin helva kokusu da gelmediğine göre bu suskunluk neden ömrünüzü heba etmeyin her yeni gün yeni şeyler yazın lütfen allah sağlı afiyet ve akıl sağlığı versin amin
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
18 Nisan 2019 Perşembe 13:04
cehape
bay kemal
sayın yazar yeni yazmaya niyetiniz yok galiba site yönetisine sesleniyorum siz yazara sansür mü koydunuz yeni yazı yazmıyor yazardan memnun değilseniz yeni yazarlar gelsin ama adaletsiz partililerden olmasın yancı yazar istemiyoruz tarafsız olsun
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
15 Nisan 2019 Pazartesi 21:22
CaHaPe ve bay Kemal
oğuz kayıboylu
adaletsizlerin partisinin bu gün ülkenin birinci partisi ancak yönetme kabiliyeti olmadığı için MaHaPe sarayı koruyor ama iradesi yok bunların sebebi bay Kemaldir ama bay kemal bunları analamaz bilmez15 kez seçim kayıp etti ama gitmiyor adaletsizlerin kibirlerini soğana muhtaç olan milletin gözüne soktu bay kemal bunlardan anlamaz demokrası için her şeyi yaptı bay kemali tebrik etmek gerekir adaletsizlere duyrulur allaha emanet olunuz
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
14 Nisan 2019 Pazar 21:53
bankallar ve devlet
yaşar inan
bir milletin hayatı bankalara yani faizciye emanetse o ülke zaten batmış demektir. bitmiş demektir. bankacılık=faiz faiz = hırsızlıktır.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
14 Nisan 2019 Pazar 18:23
başkanlık ve sistem
özakapeli
eyy yazar ve okuyucular usa bizim reisi başkanlık sistemine geçmesini kendisine tek başına ülkeyi yönete bileceğini söyleyerek kandırdı reis de meydanı boş buldu suriyelileri getirdi onlara 40 milyar dolar harcadı merve kavakçı ve betül sayan kayanın tüm sülalesini devlete aldı ama vatandaşı dışladı hatta onlara soğan saman patates bulmadı ithal etti vatandaş da reisi bıraktı reis önce sistemden vazgeçmeli demokratik parlementer sisteme dönülmeli ama reisin karizması kalmadı şimdi pelikancılar damat soylu nun partide yıldızı yükselecek ve parti bölünmek zorunda kolaylıklar diliyorum Ali Babacan bu işi toparlar
Beğendim (3)Beğenmedim (0)
09 Nisan 2019 Salı 13:56
adaletsizlerin durumu nedir
tc bolavi
mubarek muhterem yazıcı seçim sonuçlarından hoşlanmadığınız için mi seçim değerlendirmesi yapmıyorsunuz yoksa sizin yazı yazmanızı mı yasakladılar adaletsiz yönetimin durumunu lütfen analiz ediniz bizde durumu görelim bu sizin temel görevinizdir ülke ve millet için yapmanız gerekir selamlar allah türk milletini korusun amin
Beğendim (2)Beğenmedim (0)
09 Nisan 2019 Salı 13:47
yazara çağrıdır
düşkün melameti
sayın yazar yazılarınızın yayınını durdurdunuz mu yoksa yazı yazmaktan vaz mı geçtiniz sizin gibi değerli yazarın yazmaktan vazgeçmesi hiç hoş değil belki adaletsiz kibirlilerin sizin yazı yazmanıza karşı iseler bizler okumaktan mahrum edecekleri için onlara dua edeceğiz tabiki kabul ederlerse en kısa zamanda seçimle ilgili değerlendirmelerinizi bekliyoruz Allah adaletsizkibirlilerin şerrinden bu milleti korusun amin
Beğendim (3)Beğenmedim (0)
09 Nisan 2019 Salı 00:50
yeni gün yeni konu gerekir
tc vatansever
bay yazar her yeni günde yeni şeyler söylemek lazım cancağızım seçimler bitti sizin görüşünüz nedir sizin partiniz ne kadar kazandı adaletsizler ve CeHaPe ne kadar kayıpetti bir tahlil yapında okuyalım selamlar sizin cenahın görüşünüde yansıtın lütfen
Beğendim (3)Beğenmedim (0)
07 Nisan 2019 Pazar 15:22
son durum hayırlı olsun
hatayi hiç
mubarek muhterem yazar yerel seçimler yapıldı hatta sonuçlarda belli olmak üzere ancak sonuçlarla ilgili sizin görüşünüzü merak ediyoruz lütfedipte yazarsanız merakımızı gidermiş olursunuz selam ve dualar üstünüze olsun sizi seviyoruz
Beğendim (3)Beğenmedim (0)
06 Nisan 2019 Cumartesi 18:10
Akapenin geleceği karanlık yeni parti gelecektir
düşkün melameti
eyyy adaletsiz parti senin suyun kaynadı artık yeni bir parti geliyor Davutoğlu ve Haşim Kılıç Ali Babacan hemen partilerini devreye almalı acilen akapede vekil alarak siyasi yaşama geçecektir böyle yeni bir demokratik parlementer sisteme döner fetönün patronunun dayattığı başkanlık bitmelidir başkanda emekli olmalıdır allah hayırlı etsin sayın yazar miraç geceniz kutlu olsun amin
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
02 Nisan 2019 Salı 18:52
Akp
Murat
200gr caya muhtac olmuslar dinden imandan bahsediyorlar.
Beğendim (2)Beğenmedim (0)
26 Mart 2019 Salı 16:19
sizler çok iyi amerikancısınız kıbleniz newyork
öz akapeli
eyyyy akape siz çok haklısınız yazarın yazdıklarını kabul etmiyorsunuz sizin için USA ve Trump veli nimet oldu çünkü o ne derse yapıyorsunuz doğal olarak insan sevdiğinin dediğini yapar meftun olur sizler çok doğru işler yapıyorsunuz ancak millet sizi anlamıyor yani size karşı duruyor siz çok haklısınız böyle başa böyle tarak bu millet neye layıksa başına sizin gibilerin gelmesi normal ama siz yinede USA nı Trump un talimatlarını yerine getirin bu millet sizi alkışlayacaklar merak etmeyin
Beğendim (3)Beğenmedim (0)
24 Mart 2019 Pazar 12:01
adaletsiz parti katar ordusunu suriyeye gönder
tc eyyyy
eyyyy adaletsiz parti sakarya tank palet fabrikasını katara diyorlar ama ingilizlere satıldığı kesin artık suriyeyede katar ordusu ile suriyeli asker kaçkınlarını gönderirsiniz herhalde suriye kurtulur esada teslim ederler bizde masraftan kurtuluruz mehmetcik şehit olmaz adeletsizlikliği bırakın sürekli kandırılan başkanın kararlarını sorgulayın doğruyu bulacaksınız allah akape nin şerrinden milletimizi korusun amin
Beğendim (3)Beğenmedim (0)
22 Mart 2019 Cuma 11:05
adaletsiz akpliler lütfen millete adeletli olun
gaythbörü gaybi
eyyy akp trumpa en büyük desteği siz veriyorsunuz birde kraliçe adaletsiz akp içeride trumpa karşı gibi gözüküp dışarıda trumpun tarafı oluyorsunuz neden dik durup trumpa eyyyyy demiyor başkanınız adeletsizlik yapmaya devam ediniz nereye kadar bakaalım trump twitini görünce ne yapacağınızı göreceğiz adaletsiz akp milletimize adaletli davranın lütfen yeter allah sizi ıslah etsin amin
Beğendim (3)Beğenmedim (0)
20 Mart 2019 Çarşamba 11:51
zalim zalimden korkar mı
tc türkoamerika
eyyyyy zalim amerika sen bizim ülkemize karışamazsın diye akp başkanı neden bağırmıyor acaba akp amerikadan korkuyor mu yoksa trumpla birlikte hareket ederek dünyaya meydan mı okuyor bizim ülkemiz ne venezellua ne de kolombiyadır trump un arkasında ingilizler yanında akp olmasın hiç bir şey yapamaz
Beğendim (2)Beğenmedim (0)
17 Mart 2019 Pazar 12:33
bay yazar amerika ile ilgili yazdtklarınız doğru ama
tc vatandaş
eyyyy yazar yazdıklarınız doğru ama adaletsiz akp bu söylediklerinize ya inanmıyor yada söyleme cesaretini gosteremediği için statejik ortaklığı devam ettiriyor yani akpnin başkanı amerikadan korkuyor çaresi korkmayan cesaretli yeni bir parti ve başkan getirmek gerekiyor eyy adaletsizakp git artık yeter
Beğendim (2)Beğenmedim (0)
15 Mart 2019 Cuma 21:55