Yorumlar

bence çok doğru konuşmuş
svs.nzn
sibel hanıma katılıyorum ama şu bir gerçeği göz ardı etmemek gerekir burası türkiye buarada kadından bahsediliyor ama kadınlarımız analarımız bacılarımız seks objesi olarak kullanılıyor peki nerede o kadınlar bazı kadınlarımız uygunsuz yerler de erkeklere peşkeş çekiliyor nerede kadın hakları erkek aldattı diyorlar sonuç da erkek karısın başka bir kadınla aldatıyor. erkkekle değil flörtde metresliye nikasız yaşamaya evet bu şeklilde yaşamayı hayır bu insnan fıtradın da var.kadında aynı konum da olsa kadın da erkek gibi düşünür ve düşünen kadınlar da var parası olana kadın kendisin den 20 yaş erkekle evleniyormu evleniyor o zaman niye
Beğendim (2)Beğenmedim (0)
24 Mayıs 2011 Salı 14:09
hemcinsleriniz kızıyor sibel hanım
mehmet özmen
aslında doğruları yazıyorsunuz ancak doğru söyleyeni dokuz köyden kovulur misali kadınların eleştiri yağmuruna tutuluyorsunuz anlaşılan. ancak üzülmemezi tavsiye ederim çünkü meyve veren ağaç taşlanır malüm ! selamlar
Beğendim (2)Beğenmedim (6)
15 Mart 2010 Pazartesi 20:01
Qtahya'm
krkya
Bendenizde 35 yaşında şükürler olsun bazen mutlu bazen huzurlu bazen sağlıklı bazende tam zıttı durumda olabilen bir KADINIM.30 dan sonra farketdiğim kesin kendimi ağrılarımdan dolayı sızlandığımıda.Hemen vazgeçiyorum olumsuzluklardan artık.Hayatı seviyorum.Çevremde sadece sevdiklerimin olmasını istiyorum.En önemlisi artık kendimi önemsiyorum ve seviyorum.Kusurlarımı görüyOrum.Onları ört bas atmiyorum.Ama asla kendimden nefret etmiyorum.Hayat güzel dünya güzel ben güzelim olunca insan eşiliğinde anneliğinde ev kadınlığında iş kadınlığında enlerinde oluyorsun.Enerjin ve aldığın haz yanına kar kalıyor.
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
15 Mart 2010 Pazartesi 01:06
Güzel yazı
FA53
Sibel hanım Bunu sizin gibi düşünen az bayan oldugunu düşünüyorum bir önceki yazınızda yazdığınız gibi genelde hem cinslerinizin hedefi hep iyi bir eş bulmak çocuklukta annesinden gördügü idail erkegi idal aileyi zengin eşi bulmak:-) sonrasında yaşın 30 olması ona birşey ifade etmiyor
Beğendim (1)Beğenmedim (1)
14 Mart 2010 Pazar 15:50
İlginç Yaklaşım
Mücteba K.
Sibel Hanım, Yine yaptı yapacağını. İlginç bir yaklaşımda bulunmuş hemcinsleri için. Onun için derim ki erkeklere, yaş otuzsa dikkatli olmalıdır kadınları için. Aman aman... Ateşle oynamamalıyız. Yaş otuz, biz yokuz. Yaşasın otuzlu kadınlar...
Beğendim (1)Beğenmedim (2)
14 Mart 2010 Pazar 13:17
ümitsizlik
nur
ümitsizlik insanı sadece atalete atar, ümitsizlik kimin için harekete geçirici güç olmuş ki. sadece ümidi olan insanlar hamle yapabilirler. yazı da zorluklarla mücadelede ümitsizliğe düşmeyin dense anlardım ama ye'se düşmüş insanın kendini toparlaması, enerji bulması çok zordur.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
14 Mart 2010 Pazar 12:22
Kadın her yaşta özeldir!...
Müge Eralp KAYA
S.A. Sibel Hanım, yazınız çok yerinde tespitlere imza atmış. Bence her kadın, her yaşta kendini geliştirebilmeli ve hayatına dair pozitif temeller atabilmelidir. İşte bunu başardığı zaman, hiçbir yaş dilimi ondan birşey götüremez aksine çok şey katabilir... Önemli olan, kişinin kendisini ve özelliklerini her daim keşfetmesi ve farkındalığının farkına varmasıdır... Selam ve dua ile...
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
13 Mart 2010 Cumartesi 12:34
katılıyorum
Derya
Evet Sibel hanıma katılıyorum...biz bayanlarda 30 yaş çok sıkıntılı geçiyor 30 geçtikten sonrada hayat su gibi akıp gidiyor
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
13 Mart 2010 Cumartesi 02:45