Yorumlar

Hiç bir mücadele yoktur ki, ahlâk esaslarına dayanmadan yürüyebilsin. M.
İlhan Canpolat
Hiç bir kaynağa dayanmadan ve hiçbir şey bilmeden karnından konuşan çok bilmiş cahiller susabilseler daha ahlaklı davranmış olacaklar aslında. Değerli bir yazarımızında eserinde ifade ettiği gibi,"Yoksa, apaçık ayete rağmen; ( O zamanın şartlarında öyleydi ama!..) diye söze başlayarak, içimizden bir türlü kabullenemediğimiz ve anlamak istemediğimiz hüküm karşısında rahatlama yolunu mu tercih etmeliyiz?" Doğruluğu şüphe götürmez olan "Kitabın" genel bir hükmü, her toplum ve her devir için geçerli ise, geçiştirilebilirmi ki! "İnanan"lar, bu Kitap'ta kimseye en ufak bir haksızlık ya da iltimas yapılmayacağını bilirler. Birden çok eşle birlikteliğin, hemen her toplumda belli bir oranda var olduğu gerçeği önümüzde dururken ve bunun ortaya çıkardığı problemler hiç de küçümsenemiyecek boyutlara ulaşmışken, konuyu tartışmaktan kaçınmak, ışık karşısında gözleri yummaktan farksızdır. İstesek de istemesek de problem var ve önünüzde dipdiri duruyor. diyor.
Beğendim (4)Beğenmedim (0)
21 Ağustos 2011 Pazar 07:29
3. Bölüm Yolda....
Sibel Üresin
3. Yazının yazılma vaktinin geldiği yapılan yorumlardan ve kemal beyin yazısından sonra tarafımca anlaşılmıştır. Yarın akşam görüşmek üzere....
Beğendim (3)Beğenmedim (1)
29 Nisan 2010 Perşembe 23:50
Kemal bey son noktayı koymuş
Murat ince
Sibel hanımın yazısı yapılan yorumlar dikkatini çekmiş dayanamamış yazmış. herkes okumalı bence. eline sağlık Kemal abi.
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
29 Nisan 2010 Perşembe 14:41
sevap
mehmet dertli
evlenen dinin yarısını tamamlamış olur demek ki evlilik bir ibadetten farksız. muhtaç birisini ikinci eş olarak himayenize aldınız eşlerinize tam anlamıyla kocalık yaptınız.geçimini sağladınız çocukalrınıza baktınız. düşünebiliyor musunuz ne kadar sevap yaaa
Beğendim (1)Beğenmedim (1)
29 Nisan 2010 Perşembe 14:38
efendim şöyle oluyor:
cenk eren
çok eşlilik hususu tek beden bir elbiseye benzer onu ancak uyanlar giyebilir yoksa ya büyük ya da küçük gelir size. yani kişinin şartlarına ve duruma göre değişir. hakkını veren için bu elbise üzerinde eğreti durmayacaktır. çok eşilik bazı durumlarda can simidi, bazı durumlarda ise kelepçedir
Beğendim (2)Beğenmedim (1)
29 Nisan 2010 Perşembe 14:32
sinem hanım a :))
selim durmaz
yahu ben biliyorum ki ne burdan ne de başka bir yerden ikinci eş bulmam eş bulmak için de onu yazmadım. kinaye olarak bunu kimsenin kabul etmeyeceğini anlatmak içindi. valla bu yazımdaki amacımı izah etmek zorunda kalacağım hiç aklıma gelmezdi
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
29 Nisan 2010 Perşembe 14:25
Ne demek isteyecek canımm
adem
kendi doğrunu kendin belirle diyo. başka laflara aldırma
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
29 Nisan 2010 Perşembe 13:03
Hayatı boşaltılan kadınlar boynu bükük
sinem yar
Hep kadındır yıpratan,dırıdır eden ama bu hale getirene laf yok... Dalga geçer gibi 2.eş ilan sayfasına döndürdünüz de.Gerçi ciddiyet de yok ilan da. Ne basit değil mi sayın Durmaz, yola devam. Hayatını boşaltın yanınızdakinin sonra da dışarılarda "hayat dolu" kaz arayın. Varsa yolunmaya hazır, durmasın teklif edene uysun.
Beğendim (0)Beğenmedim (7)
29 Nisan 2010 Perşembe 12:30
Bu zamanda böyle kadın ve erkek var mı?
Banu Duran
Nasıl mı? Sayın Kemal Bozkurt'un yazısını okumanızı da tavsiye ediyorum. Güzel bir hatırlatmada bulunmuş. Nefsim için, menfaatim için istiyorsam namerdim diyenlere duyurulur.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
29 Nisan 2010 Perşembe 11:44
Allah erkek ve kadını sadece kendine
Banu Duran
kulluk etsin diye yarattı sayın Candan. Son cümlenizde menfaatine göre anlamak meselesinde aynayı bir kendinize tutun isterseniz. Ayeti bir bütün olarak kavrayamadıktan sonra elbette"hayırlısı tek olandır"ifadesini görmezden geleceksiniz. Bizi yaratan bize tavsiyede bulunuyor, biz, yok tavsiyene değil ruhsatına uymak istiyoruz diye diretirsek sonuçlarına da katlanmak zorundayız. Unutmayalım ki Allahu Teala çok eşlilikten 4 eşliliğe indirdi. Arttırmadı sonunda da en hayırlısını tavsiye etti. İnsan eşinin dostunun tavsiyesini dinler de Allahu tela nın tavsiyesini dinlememezlikten mi gelir? Tercih sizin.Kimse kimseye bir şey dayatamaz. Nasıl olsa Allahu teala içimizden geçenleri biliyor.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
29 Nisan 2010 Perşembe 11:38
sibel hanım burda ne demek istediniz?
mert ataklı
Hepimiz kendi doğrularımız yaşamaya ve onlar için mücadele etmeye geldik bu hayata. Dolayısıyla başkaları ve onların doğrularının hayatınızdan ve enerjinizden çalmasına izin vermeyin
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
29 Nisan 2010 Perşembe 10:20
o sözün doğrusu şu:
adnan inci
evlilik güzel şeydir eşiniz iyi ise mutlu, anlayışsız ise deli olursunuz.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
28 Nisan 2010 Çarşamba 16:40
var mı kabul eden
selim durmaz
şu an evliyim maddi durumum yerinde helal süt emmiş, boyu boyuma huyu huyuma uygun hayat dolu ikinci bir eş arıyorum var mı gelecek? bidaha söylemicem ona göre
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
28 Nisan 2010 Çarşamba 14:53
Adnan İnci ye
sadık bilgin
bir filozof der ki: evlenin zira evlilik güzel şeydir, eşiniz iyi olursa mutlu olursunuz yok eşiniz anlayışsız ise filozof olursunuz. gerçekten beğenmediğiniz eşinizi düzeltmek için türlü türlü dil dökersiniz olmadık yerlerden örnekler verirsiniz en sonunda ben filozof mu yum neyim demeye başlarsınız yaniii kaybedecek bişey yok kardeşim
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
28 Nisan 2010 Çarşamba 08:04
kadınlarla uğraşmak kolay mı
adnan inci
ben evliyim ve yeri geliyor tek eşimle baş edemiyorum. tamam ikinciyi arkadan üçüncüyü aldınız. iyi olacağınını kim garanti edebilir?.ineğin alacası dışında insanın alacası içinde derler. neticede kimse boşanmak için evlenmiyor. böyle bir durumda çok eşliliği tercih edenler için ne denir ki.. GEÇMİŞLER OLSUN SİZİN ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN.
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
27 Nisan 2010 Salı 17:13
Kadınlar erkek için yaratılmıştır
mehmet candan
var mı aksini iddia eden. önce hz. adem vardı Allah cennette ona eş olarak eğe kemiğinden hz. havva yı yarattı. islama göre ikinci secde olsaydı kadının kocasına secde etmesi emredilecekti. kadının cenneti kocasını memnun etmesinden geçer.kadınları istismar edenler sorumsuz erkekler cezasını elbette çekecek. ikinci eş alanları bu kadar yadırgamamız islamı bu konuda anlamadığımızı ortaya koyuyor. şuna göre buna göre olmaz kardeşim gücünüz yetiyorsa menfaatinizi bir kenara bırakın ve islama göre konuşun ya da susun
Beğendim (0)Beğenmedim (1)
27 Nisan 2010 Salı 14:21
banu hanım dikkatine
aysun
düşüncelerinize katılıyorum sizinle hemfikirim fakat bizler bu kültürün içinden gelmiş kişileriz. yaşanılanlara aile büyüklerimiz tarafından hayır deme yada itiraz etme şansımız malesef yok.yaşamak istediğimiz hayatı bizlerin seçme şansı yok örf ve anenelerimiz bizden bunu kısıtlıyor. ataerkil bir ailede biz bayanların hissettikleri ve düşünceleri önem taşımıyor. bende eşimin sadece bana ve çocuğuna ait olmasını çok isterdim fakat kısıtlanmış toplumda malesef bunu yaşamamıza izin verilmedi...
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
27 Nisan 2010 Salı 13:12
aysun hanıma
Banu Duran
3.yü alınca ancak o zaman 1. eşin ruh halini daha iyi anlarsınız. İbo yla evli olan kadınların şu anki durumlarına bakın. Etme bulma dünyası.İnsan doyumsuz olduktan sonra fark etmiyor. Onu ancak kara toprak doyurur kadınlarda da durum aynı.
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
26 Nisan 2010 Pazartesi 23:50
haydaaa buyrun cenaze namazına
sinem yar
Ne benmerkezci bir bakışaçısı, eşinin çocuğu olmuyorsa ikinciyi al. YA SÜPER zekililer, Hz. Sare annemiz elleriyle evlendirdiği eşinin çocuğu olduğunda bile dayanamamaış, Biz mi bu iman kırıntılarımızla tahammül edebileceğiz. Bir de huzursuzluktan dolayı başkasıyla evlendiyse vay o erkeğin haline. Sanki ikinciyi alınca birinciye sakinleştirme iğnesi mi yapılacak. Rahat mı bırakır o erkeği, huzursuzluğu iki kat artar. Gidin psikyatristlere sorun. Kaç tane çok evli erkek kapılarını aşındırıyor. Başedebileceğinizi düşünüyorsanız alış serbest.
Beğendim (2)Beğenmedim (1)
26 Nisan 2010 Pazartesi 20:14
sibel hanım a bir teklif
sinan erdem
sn sibel üresin istanbul haliç kongre merkezinde çok eşliliğin toplumdaki lüzumu ve etkileri üzerine konferans tertip etsek sizi de konuşmacı olarak davet etsek gelir misiniz?
Beğendim (0)Beğenmedim (1)
26 Nisan 2010 Pazartesi 08:56
sibel hanım devam
cenk
anlaşılan toplumun kanayan yarasına parmak basmışınız. yorumlara göre erkekler bunalmış görünüyor.bunun çözüm yollarını objektif olarak yazılarınızın devamında bekliyoruz.. saygılar
Beğendim (0)Beğenmedim (1)
26 Nisan 2010 Pazartesi 08:23
2. eş olarak
aysun
çok zor bir durum. burda şanslı olan 2. gelen eştir. çünkü erkeğin 2. eşi alma sebebi genelde evdeki huzursuzluktan gelir. duygusal olarak kurduğu bağı sonuna kadar devam ettrmeye çalışır. fakat burdaki enbüyük rol erkektedir. dengeyi kurmak ve eşleri karşı karşıya getirmemek zor da olsa bunu başardığı an sorunsuz hayata rahat devam edebilirler. 2. eş olarak 3 yıllık evliyim zorlukları aşmak kolay olmasada alın yazısına inanmak gerek. allah ne buyurursa onu yaşarız.
Beğendim (0)Beğenmedim (1)
26 Nisan 2010 Pazartesi 00:00
1.bölümden 2.bölüme yumuşak geçiş
hümanist
((Bir kadın hangi durumda çok eşliliği kabul eder ya da etmez. Bu iki durumun analizini çok sağlıklı yapmak ve taraflar içinde durumu iyi değerlendirmek gerekmektedir.))öncelikle doğru bir tespit tbr ederim Sibel hanım sizi; 2.i bir eş'e ihtiyaç duyan bir adam ve ilk eş’in 2.eş’i kabullenmesi! Kendi açımdan düşündüğümde şayet bir evlat veremiyor isem eşime 2,eş’i seve seve kabul edebilirim, ekonomik özgürlüğüm yok ise ve eşim ile artık her şeyimizi tüketmiş isek 2.eş gene kabuldür. Kadınında, erkeğinde sizinde belirtmiş olduğunuz gibi yazınızda hayatına başka bir insanı dâhil etme düşüncesinin altında mutlak mutsuzluk yalnızlık yatmaktadır. Kısacası insanları yargılamadan önce kökenine inmeyi deneyelim; ACABA HATA KİMDE?(elbette ki bu benim naçizane düşüncemdir.) Yazılarınızın devamını dilerim saygılar…
Beğendim (0)Beğenmedim (1)
25 Nisan 2010 Pazar 03:03
Yasemin hanım'a
adem yavuz
kocalarımız demişsiniz bir kere kaç kocanız var merak ediyorum ayrıca siz kocanızı kendinize sevginizle bağladıktan sonra merak etmeyin kocanızın gözü sizden başkasını görmez....anlaşıldı mı?
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
24 Nisan 2010 Cumartesi 16:28
Yaşasın tek eşlilik
yasemin kurt
Kocalarımızı kimse elimizden alamazzz gözünü oyarım valla
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
24 Nisan 2010 Cumartesi 14:59
İnanacaksıııınnnnnnnnn
adem yavuz
tek eşlilik ideal olabilir çok eşliliğin de yadırganacak hiçbir yanı yok....müslümansan inanacaksınnnnnnn
Beğendim (0)Beğenmedim (2)
24 Nisan 2010 Cumartesi 14:48
Kocama dedim ki
Filiz Çalışkan
islama göre benim çamaşır bulaşık yıkama ya da yemek yapma zorunluluğum yok. hatta bebeğimizi bile emzirmek zorunda değilim dedim. valla bende islamın izin verdiği ikinci eşi alırım belki o yapar bunları deyince bu düşüncemden vazgeçtim. eşlerimizin kıymetini bilelim onu ne aldatmaya ne de ikinci bir eş arayışına mecbur bırakalım.
Beğendim (2)Beğenmedim (1)
24 Nisan 2010 Cumartesi 12:53
sibel hanım size bir hususta katılmıyorum
serdar namlı
başkaları ve onların doğrularının hayatınızdan ve enerjinizden çalmasına izin vermeyin. diyorsunuz doğru sadece bir tanedir başkalarının doğrusu diye birşey olamaz eğer size söylenen ters birşeyse o başkalarının doğrusu değil yanlışı olur Ayrıca başkalarının doğrusu size yol gösterebilir teşekkür ederim
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
23 Nisan 2010 Cuma 17:41
Bir Nükte
Ercan Keçeli
adamın biri camide hutbe dinliyor. hoca eşleriniz sizler için cennettede arkadaş olacaklar. sevginiz dünyayla sınırlı değil. şeklinde vaaz vermiş hutbe biter bitmez karısından dertli olan adam hocanın kolundan tutar ve ne diyon hoca şimdi ben bu karının derdini öbür dünyada da mı çekicem demiş hocanın yerine ben cevap veriyim bu dünyada karısının eziyetini çekenler öbür dünyada da sefasını sürecekler amaaaa karının ahiretteki hali nice olur onu bilemem saygı ve sevgilerimle...
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
23 Nisan 2010 Cuma 17:31
Tekbir Giyim Vakası ve bir tespit
Mustafa Doğru
Tekbir giyim in sahibi Mustafa Karaduman ın 3 eşli olduğu için gazeteler yerden yere vurdu. yahu adam mutlu eşleri de mutlu size ne düşer tebrik etmek. kıskananlar çatlıyorlar bence. usulüne uyup ta yapabilne helal olsun.
Beğendim (1)Beğenmedim (2)
23 Nisan 2010 Cuma 17:26
çok eşlilik gereklimidir EVET
Mehmet candan
bir çift düşünün her yolu denediler çocuğu olmuyor. ömür boyu böyle mi geçecek hayat. bir çift düşünün eşi vazifelerini yapamıyor çaresiz hasta. ne olcak bu durumda. sabretmek belki en iyisi ama herkesten de bekleyemessiniz bunu. bu topluma çok eşililik çok yabancı çok eşli olana sapık gözüyle bakırken aldatan eşe de çapkın deniyor YAZIK ÇOK YAZIK
Beğendim (1)Beğenmedim (1)
23 Nisan 2010 Cuma 16:23
Çok eşliliğe neden bu kadar yabancısınız?
adnan çokeşli
Erkekler tek eşiliğe mahkum edildiği sürece ne zina biter ne de aldatmaların sonu gelir.... Zira yaratan erkeğin fıtratını da ona göre yaratmış. maddi sorunu olmayan ve ALlah korkan bir erkeğin eşleri de kraliçeler gibi yaşayabilir esaret değildir bu. bir kadının özgürlüğü erkeğine bağlılığındadır teşekkürler
Beğendim (1)Beğenmedim (2)
23 Nisan 2010 Cuma 16:08
Kimse haram demedi ki...
sinem yar
sn.ileri 21nisan tarihli yorumunuz tam bir reklam jeneriği gibi ya..bu kadar mı teşvik edilir. 1.sinden menun değilseniz 2. ondan da memnun değilseniz 3. 4. ver Allah ım ver...nasıl reklamın devamı iyi olmuş mu? Ne rekabeti ya, bu bir erkek için için de geçerli. Eşini hor kullanıyor, değer bilmiyorsa kadın da zulme boyun eğmek zorunda değil ki. Tabi sizin gibi çok seçmeli hakları olmasa da, gerkli mercilere şikayet hakkı var. Sibel hanımı çok yanlış anlamışsınız.Nefsinize nasıl gelmişse. Allah razı olsun Abdullah Bey den tek nötr davranan o gibi.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
22 Nisan 2010 Perşembe 23:31
biz daha evlenmedik ki?
salih özgür
efendim ben bekarım evlenmedim yazı çok eşlilik olunca k.kerim nediyor onu takdirlerinize sunduk,ayrıca bu olay toplumda yaşanıyor kuran ve sünnet ışığında çözüm üretmek lazım gerçekler var üstünü örtemezsiniz.ki
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
22 Nisan 2010 Perşembe 09:43
çok eşlilik haram mı gerçekten?
adnan gemici
islami bilgisine güvenen birisi varsa vebalini de düşünerek çok eşililiğin haram olduğunu söyleyebilir mi? YOKSA SUSUN SİZ DEĞİL KURAN KONUŞŞSUN saygılarımla....
Beğendim (1)Beğenmedim (1)
22 Nisan 2010 Perşembe 08:20
konumuz neyse ona göre yazıyoruz
selim ileri
sn. tekeşli konu neyse bizde o konuya göre yorumlarımızı yazıyoruz. ne yani şimdi sibel hanım çok eşililk üzerine yazdığı yazıdan sonra yorumda da biz "ne gerek bunlara dünya da kan gövdeyi götürürken" mi diyelim?. gündemi saptırmayın.
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
22 Nisan 2010 Perşembe 08:18
adil olan
abdullah tekeşli
Her şey bitti eşleri arttırmaya mı geldi sıra.kardeşim dünya kan gölüne dönmüş.insanlık ölmüş.şu kendilerine eş konusunda ayet arayanlara bak. Koçlarım ilk önce kardeşlerimize alçakça kuduz köpekler gibi üşüşen zalimlere karşı dik durmayı emreden ayetlerden bir başlayın bakalım.zenginliğiniz var ise zulüm gören halklara yardım edin.ALLAH’da sizi huriler ile evlendirsin ki bu bilen için daha hayırlıdır.
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
21 Nisan 2010 Çarşamba 23:45
Allah sizi bildiği gibi yapsın ne diyeyim
Banu Duran
Her Ayete uyma konusunda bu kadar gayretli olsanız da biz de sizden bu kadar çekmesek. Gerçekten çekilmiyorsunuz.Ey, Allahu Teala nın seçilmiş özel dokunulmaz kulları,kendinizi ne zannediyorsunuz? Bazılarınızın Ahlakı yerlerde sürülüyor haberiniz var mı? Siz kendinizi değiştirmediğiniz müddetçe ister yüz kadın alın nato aynı nato olduktan sonra huzuru zor bulursunuz. Huzur içimizde, değişik kucaklarda değil. Ha anne şefkatini arıyorsanız, o başka....onun da nerede olacağını ben söylemeyeyim
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
21 Nisan 2010 Çarşamba 23:14
çok eşle evlilik rekabet demektir
selim ileri
düşünün bir kere eşinizden çok memnun değilsiniz türlü türlü huyları var kısacası sizi üzüyor. yani tamamnıyla tekel piyasası gibi. boşanmak ta sizi yıpratır hele çocuklarınız varsa daha zor. eşinizin alternatifi de yok eyvahhh yandınız ömür boyu mahkumsunuz ama rekaber olsa arada hiç de fena olmaz.tek eşli bayanlar eşinizin kıymetini bilin. belli mi olur yarın kafasını birisi çeler, imam nikahıyla mesele halloluverir benden söylemesi
Beğendim (1)Beğenmedim (5)
21 Nisan 2010 Çarşamba 16:54
ayet meali güzel olmuş
salih özgür
sayın mehmet candan be ayetin mealini sığdıramamıştı mgüzel yapmışsınız orda ayet ve açıklamsı var ,iyi oldu burda asıl mesele insanlar Allahın emri karşısında teslim mi oluyorlar yoksa nefislerine uyup kabul etmiyorlar mı.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
21 Nisan 2010 Çarşamba 13:36
Bayanlar gücenmesin ama gerçek bu
mehmet candan
İLGİLİ AYETİN TAMAMINI AŞAĞIDA VERİYORUM: NİSA 3. Eğer (kendileriyle evlendiğiniz takdir de) yetimlerin haklarına riayet edememekten korkarsanız beğendiğiniz (veya size helâl olan) kadınlardan ikişer, üçer, dörder alın. Haksızlık yapmaktan korkarsanız bir tane alın; yahut da sahip olduğunuz (cariyeler) ile yetinin. Bu, adaletten ayrılmamanız için en uygun olanıdır. Burda savaş durumundan söz ediyor mu kardeşim? zinanın artma tehlikesine bağlanıyor mu mesele? bu durumlarda çok eşilik daha makul olabilir ayrı mesele. Adamın ekonomik durumu yerinde adeleti de sağlıyor. ayni alan da veren de memnun. VAR MI PROBLEM ? özellikle evli bir erkeğin karısını aldatmasından sa bir eş daha edinmesi bin kere, yüzbin kere daha makbul bir davranış olur. dünyanın yuvarlak oldğunu ispata gerek var mı? saygılarımla
Beğendim (2)Beğenmedim (2)
21 Nisan 2010 Çarşamba 08:31
NİSA SURESİ 3 .AYET ÇOK EŞLİLİK
salih özgür
devam Yoksa verilen bu ruhsat keyif ve eğlence için değildir.Normal şartlarda kadın,gelecek kadına katlanmaya veya bir arada olmaya zorlanamaz. kaynak,F.FURKAN KURAN MEALİ,nisa suresi 3.ayet salih özgür erbaa
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
20 Nisan 2010 Salı 19:57
NİSA SURESİ 3 .AYET ÇOK EŞLİLİK
salih özgür
Ayeti kerimedeki birden fazla evlenme emir değil ,ruhsattır.ancak kadındaki sağlıkla ilgili mahzurdan veya erkeğin bedeni /ruhi ihtiyacının gerektirmesi halinde ya da harp ve benzeri hallerde kadınların artması durumunda doğuda ve batıda aile ve toplumu bozan nikahsız yaşamanın zinanın önlenmesi için getirilen bir izindir.
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
20 Nisan 2010 Salı 19:52
devamı
Nur demir
Küçük çocuklar da bıraktığı izi ancak büyüdüklerinde görürsünüz.O minnacık cüssesiyle, beyniyle baba sevgisini kaybetmemek için etkilenmemiş gibi davranabilir. Siz onu hele bir büyüdüğünde görün nasıl hesap soracak size. Annesine saygıyı yitiren babaya kendi niyee saygı duymaya devam etsin ki? Tüm bunlarıgöze alıyorsanız 2.3. 4. v.s. alın o zaman . HAdi ne duruyorsunız?
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
20 Nisan 2010 Salı 13:47
herkes kabı kadar alır
Nur demir
Bir M. CAndan ın yorumuna bir de S.Özgür ün yorumuna bakın. Bir insanın niyeti yapıcı olmadıktan sonra ne kadar doğru anlatsanız da o kendi zihniyetine göre algılar. Salih Bey i n yaptığı vurgu çok önemli. Toplum olarak yaramızı çok güzel deşifre etmiş. Baba olarak ne kadar doğru babalık yapıyorum un derdine düşmeden, çocuklarının gözünde, değer vermeyen babaya düşme durumu da sözkonusu. İkici bir eş veya aldatma adı her ne ise, yok birbirinden farkları;ameller niyetlere göredir çünkü. Eşi vefat etmiş birinin helal olan yolla evlenmesi bile,Evli yetişkin evlatlar tarafından kabullenilemiyor.Çok ağır geliyor. Bir de bunu küçük çocuklARIN RUH DÜNYASINDA BIRAKTIĞI İZİ düşünün. Küçü
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
20 Nisan 2010 Salı 13:42
DEMEK Kİ NEYMİŞ?
Mehmet Candan
Herşeyden önce dört kadına kadar evlenmeye eşlerin arasında adeti sağlamak koşuluyla ALLAH izin vermiş aslında ters bir durum yok. Bence bayanlar bu anlamda kocalarını bıktırmak ve üzamek bir kenara, sevgi adına dört kişilik efor sarfetmeliler. Medeni kanunda tek eşlilik kuraldır. Amaaaa aldatmanın ve çok kadınla hayat yaşamanın kapıları ardına kadar açıktır. Helali haram yapmışız, haramı da helal. Aksi bir eşi olan adamın vay haline hele birde çocukları var boşanmak istemiyor da bir eş daha almak istiyorsa toplum gözünde sapığın taaa kendisidir o. saygılarımla...
Beğendim (2)Beğenmedim (2)
20 Nisan 2010 Salı 08:44
Ne kadar da doğru ifade etmişsiniz
Banu Duran
İşte, o kendini tanımamış ve anlamamış bireylerin çoğunluğu eşini sahibi olarak görmüyor mu zaten. Kalmayı tercih edenler tarafında olanlar, zaten eşine köle olma psikolojisinde olan kadınlardır. Erkekler,özgüven sahibi olmayan kadınları çekici bulmaz. Özgüveni kaybolmuş birinin de kaybedecek daha çok neyi olabilir ki? Kalmak tek seçenek olmakta?
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
20 Nisan 2010 Salı 00:16
bir yuva kurmayı öğrenemedik?
salih özgür
sa. sibel hanım 2.yazı dizinizde harika olmuş,efendim arkadaşlara makeleniz okuttum,çok hoşlarına gitti,herşeyi öğrendik para kazandık,kariyer yaptık,araba modelini değiştirdik,eva aldık ama sıcak yuva kuramadık,eş olamadık,malelesef.....salih özgür erbaa
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
18 Nisan 2010 Pazar 19:38