Yorumlar

utant verici
nelly hass
yani demissinizya ' Eğer erkek bir kadından yeterli derecede hizmet, sevgi, ilgi ve alaka görmek istiyorsa...... ' ozaman ikinci esle evlenebilir. Yani ne kadar haklisiniz zaten kadinlarin ilgi alaka sevgi ve romantizme hic ihtiyaci yok, bunlarda nerden cikti. Size kalirsa erkegi ilgi alaka hizmet gostercez, dayagi bile normal karsiliycaz, ikinci ese evet diyicez. Peki kadinilgi ve alakadan yoksunsa ne olucak ????
Beğendim (2)Beğenmedim (0)
04 Ağustos 2011 Perşembe 14:05
yazık valla
arif bilen
Güleryüz yok ilgi yok alaka yok çapkınlık zaten bize ters ikinci eş desen haşaaaa çok mümkün değil naapsın bu erkek yaa boşansın deseniz o da ayrı bir yıkım hele hele çocuklar varsa naapsın bu erkekkkk taş olsa erir bayanlar malesef islamiyetten bihabersiniz okmuyorsunuz ancak işinize geldiği gibi konuşuyorsunuz. bayanlar önce kocanızı mutlu etmenin formülünü bulun o zman sizde mutlu olacaksınız eşler razı ise çok evlenen evlenir ya size ne? siz kendinize bakın çok eşililiği eleştireceğinize aldatan zina yapan erkekleri eleştirin çünkü sayıları hiçte az değil anlaşıldı mıııı
Beğendim (7)Beğenmedim (5)
13 Mayıs 2010 Perşembe 17:24
cok eşlilik
nazire ırak
bu yazıyı üzülerek okudum.kadınlara cok eşli yaşamak yerine boşanmayı tavsıye ederım ( iki eve bakabılecek bırerkek ıyı bır nafaka odeyebılecek demektır). ki bu durumda olan kadınlar ilerkı yaşlarında bedensel ve ruhsal olarak hastalıklı oluyorlar.ne olursa olsun hıc bır kadın buna musade etmesın.kendılerı ıçin cok yaralayıcı oluyor.erkek yorulabılır.ektra yatak odası mesaısı var cok kazanmak ve hanımlarımı rahat ettıreyım dıye bır detrlerı oldugunuda zannetmıyorum.salamlar.
Beğendim (4)Beğenmedim (3)
12 Mayıs 2010 Çarşamba 08:51
sükut ikrardandır
mehmet candan
bayanlardan ses çıkmıyor. demek oluyor ki çok evlilik gerçekğini öyle zannediyorum ki kabullendiler sibel hanım bence fazla uğraşmayın artık:)))))
Beğendim (1)Beğenmedim (4)
10 Mayıs 2010 Pazartesi 12:48
hayret yaa
samet gündüz
biz bir taneyi bulamazken siz çok evlenmekten bahsediyorsunuz olacak iş değil..
Beğendim (6)Beğenmedim (1)
10 Mayıs 2010 Pazartesi 10:44
Allah ağlatmasın
mert dündar
Üzengisiz yürüyen at Çağırmadan kalkan avrat Buyurmadan tutan evlat Gerek yok düğüne Gir oyna, çık oyna Sahibini teperse at Anlamazsa sözden evlat Bir de kötü ise avrat Zehir olur artık hayat Yas tut, kara bağla Gir ağla, çık ağla
Beğendim (2)Beğenmedim (1)
09 Mayıs 2010 Pazar 13:40
başka ne ister ki insan
murat aslan
kalpten seven benim için ölmeyi bile gözünde küçük gören tatlı dilli, güleryüzlü, mütevazi, sevgi dolu melek gibi birisini bulsam varya işte o benim için 100 kadındanda 1000 kadından da iyidir ama yok yaa
Beğendim (4)Beğenmedim (0)
08 Mayıs 2010 Cumartesi 17:39
el cevap
mehmet candan
islamın prensipleri şartlara göre değişmez kıyamete kadar bakidir. biz kesinlikle çok evlenemelim harem kuralım gibi bir sevdada da değiliz benim bir tane hanım var yeri geliyor onunla zor baş ediyorum.çoğuyla nasıl başa çıkıcam kolay iş değil mesela ağrı da askeri birlikte tüm askerlere ağrı dağına tırmanma izni verilsin sen acemi ve eğitimsiz asker olarak dilekçe yazıp o izni mevzuat gereği alırsın amaaa dağdan düşme ihtimalin de yüksek olur. belki komando eğitimi almışsan sorun olmayabilir. biz erkekler çok evlenip te harem kurma sevdasında değiliz. siz hanımlar çok alıngansınız duygusalsınız sanki adam evlendi kıyamet koptu. kendisi köşeye atıldı köle muamelesi yapıldı hele hele bu zmanda mümkün mü ya sizin en hayırlınız ailesine faydalı olandır buyruluyor hadiste hanımına eziyet edenlerin sonu zaten berbat olur olsun da. yuvayı yapan kuşlar silersiniz yuvanıza sahip çıkın erkeklere şartlı bakmayın. ÇOK EŞLİLİK VARDIR VE BİR REALİTEDİR KABUL EDİN YETER
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
08 Mayıs 2010 Cumartesi 13:47
:))
:))
Mehmet bey ozamanın yaşam şartları ile şimdiki bir değil malesef. Şimdi kadınlarda erkeklerde aynı günahları işliyor. Kimse akkaşık değil .Peygamber efendimiz ilk eşi vefaat edene kadar; hatta vefaatından bir süre sonrasına kadar evlenmemiş. Allah'ın emri üzerine evlenmiştir. Evlenme sebebi bayanlara islamiyeti yayacak, islamiyetteki mahrem konuları öğretecek bayan elçilere ihtiyaç olmasıymış. Evlendiği eşleri elçilik yapmışlardır. Peki şimdiki erkeklerin derdi nedir? biri mutlu edemedi beni ikinciyi alayım. Haketti. Peki kadın insan değilmidir? belki seninle mutlu değil, boşa oda mutlu olacağı birini bulsun evlensin. Kusura bakmayın, bencilliğinize dini alet ediyorsunuz. Bence başka bişey değil. mutluluk sadece erkeklerin hakkı, bayan neki mutlu olsun.. benimle mutlu değilse, benide mutlu edemiyorsa çeksin cezasını. Mutlu edemiyorsa mutluda olmasın. ömür boyu nikahımda kalsın bir yere kımıldayamasın.. Ne için 2. eşi düşünür bir erkek. düşünün bakalım...
Beğendim (2)Beğenmedim (0)
08 Mayıs 2010 Cumartesi 12:14
Doğru mu doğru,
mehmet candan
Allah Resülü Ramazan veya Kurban Bayramında musallaya gitmek üzere yola çıktığında kadınlara rastladı ve şöyle dedi: " Ey kadınlar topluluğu sadaka veriniz, zira cehennem ehlinin çoğunluğunu sizlerin oluşturduğunu gördüm. Kadınlar neden ya Resullullah diye sorduğunda Allah Resulü "Çünkü kadınlar çok lanet ettiler ve kocalarına karşı da nankör oldular, cevabını vermiş ve devamla sizinn kadar eksik akıllı ve eksik dinli birinin akıllı ve dini sağlam bir kimsenin aklını çelebildiğini görmedim" demiştir. Kadınlar: "Aklımızın ve dinimizin eksikliği nedir ya Resullullah" diye sorduğunda Allah Resulu : "İki kadının şahitliğinin bir erkeğin şahitliği yerine geçmesi kadının aklının noksanlığı, hayızlı olduğu zaman namaz kılmaması ve oruç tutmaması da dininin noksanlığıdır, cevabını vermiştir." BU HADİSLERDEN KADINLARIN KÜÇÜK DÜŞÜRÜLDÜĞÜ, İKİNCİ SINIF İNSAN OLDUĞU ANLAMI ÇIKARILMAMALIDIR SADECE KADININ FITRATINDAN VE ZAYIF YAPIDA OLDUĞUNDAN BAHSEDİLMİŞTİR TIPKI BİR GÜVERCİN GİBİ
Beğendim (0)Beğenmedim (1)
08 Mayıs 2010 Cumartesi 08:53
:)) lütfen dikkat edelim
mehmet candan
Güzel ya. Mutsuz olan erkek 2.3.4 eşi alabiliyorsa mutsuz olan kadın ne yapsın? Aldatan kadında haklı ozaman. Erkek haketmiş. Kadını mutsuz etmiş.O kapı sadece erkeğemi aralanıyor. Sabır sabır. Hayret ya. Erkek kötüyse kadın sabretsin otursun.. Kadın kötüyse, erkeğe 2. eş kapısı aralandı haydeeee ERKEK İÇİN ÇOK EVLİLİK HAKKI BENİM DEĞİL ALLAHIN VERDİĞİ BİR RUHSATTIR. BÖYLE YAZMAKLA BELKİ DE SİZİ GÜNAHA SÜRÜKLEDİĞİM İÇİN GERÇKETEN PİŞMANIM. BU ELEŞTİRİNİZ KİME? ERKEK ALDATIYORSA BELASINI BULUR ZATEN EN KÖTÜ BOŞANIRSINIZ ...BİZ HİÇBİR ZAMAN ERKEKLER EVLİYA KADINLAR DA EŞKİYADIR DEMİYORUZ Kİ ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
08 Mayıs 2010 Cumartesi 08:47
islam ve tartışma
adem
arkadaşlar islami konuların tartışılması caiz değilidr zira islamda tartışma yoktur. tartışarak neyi değiştireceğiz? işimize gelse de gelmese de islamda varsa var yoksa da yoktur.islam her konuda kesin hüküm verir.islamda her erkeğin 10 kadınla evlenmesi farz olsaydı fellik fellik evlenecek 10 kadın arayacaktık.
Beğendim (0)Beğenmedim (1)
08 Mayıs 2010 Cumartesi 08:37
makbul olan tek eşliliktir
kenan demirci
bütün yorumlardan çıkardığım sonuç çocukça ve basitce şeyler. bunları aşın lütfen. daha evlilik mevzuunda anlaşamayanlar geleceğe nasıl bakabilir. evet çok evlilik islamda vardır ancak islamın bir olmazsa olmaz bir kuralı değildir çok evlilik her yiğidin de harcı değilidr o ateşten bir gömlektir. makbul olan tek eşliliktir. hocam karım bana eziyet ediyor ne yapayım haa bu durumda yuvanın yıkılmasından sa ikinci eş almak çözüm olabilir bayanlar bence erkeklerin bu yola başvurmalarına meydan vermemeliler çünkü makbul olan tek eşliliktir
Beğendim (3)Beğenmedim (0)
08 Mayıs 2010 Cumartesi 08:06
özür dilerim
mehmet candan
neden bu ayrılık neden bu çatışma meseleyi kadın erkek çatışmasının yada üstünlüğünün ötelerine taşıyalım. ben kuranı dinleyelim diyorum var mısın? madem konumuz çok eşlilik diyorum ki islamda çok eşilik vardır ama adaleti gözetip te uygulamak oldukça zor. sibel hanımın dediği gibi erkek için daha zor. islam da kadın çok erkekle evlenir deseydi vallahi kabul edecektir. zaten bu olmaz çünkü bu durum fıtrata da ters. bence kadınlar kocalarına kendilerini beğendirmeliler memnun etmemliler her yönden. bu yapılıyor mu hayır. çünkü islamın özünde de kadının kocasına itati esastır. ikinci secde olsaydı kadın kocasına secde edecekti bu ne demektir hiç düşündünüz mü? hanımına eziyet eden kocalar var mı var elbette bu durumda kadın sabretmeli baktı olmuyor boşanmalı biz burda erkeğiz diye erkek üstünlüğünden bahsetmiyoruz. sanki böyle anlaşılıyor konu eğer anlayış anlayış fukarasıysam gerçekten Allah benim anlayışımı ve idrakimi artırsın kimin kalbini kırdıysam özür dilerim selametle
Beğendim (0)Beğenmedim (1)
08 Mayıs 2010 Cumartesi 06:56
ya erkek lanet olursa
fethi erdem
hakkaten ya kocası lanet mi lanet olan kadın ne yapsın? bence kadın erkek eşittir madem . bir koca da o alsın doğru ya böyle birşey mümkün mü? normal mi? islamda yeri var mı? kim normal görüyorsa aklından zoru var demektir
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
08 Mayıs 2010 Cumartesi 06:39
La havle..
Nur Demir
Allah muhafaza eylesin anlayış fukaralarının diline, yazısına düşmekten. Bu ne cürret, utanmadan yazdığınız duaya bir bakın. Erkek olduğunu gururla ifade edenin kalemine yakışır mı? Şakaysa duanın şakası olmaz. Adımla ne kadar müsemma olup olmadığım da size düşmedi. Tanımadığım kimselerle özellikle baylarla yazışmaktan uzak durmaya çalışırken ne kadar isabetli davrandığımı yazılanlardan daha iyi fark ediyorum. Erkeğin de anlayış fukarası böyle oluyormuş demek. Mümkünse sataşma olmadığı sürece artık yorum yazmayı düşünmüyorum. Meydan sizin… Zaten öyleydi… Bu arada şimdi okudum :)yazan kişi Allah razı olsun sizden Beni güldürdünüz Mevlam da sizi güldürsün
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
07 Mayıs 2010 Cuma 17:33
:))
:))
Güzel ya. Mutsuz olan erkek 2.3.4 eşi alabiliyorsa mutsuz olan kadın ne yapsın? Aldatan kadında haklı ozaman. Erkek haketmiş. Kadını mutsuz etmiş.O kapı sadece erkeğemi aralanıyor. Sabır sabır. Hayret ya. Erkek kötüyse kadın sabretsin otursun.. Kadın kötüyse, erkeğe 2. eş kapısı aralandı haydeeee koş. iyi bulmuşsunuz islamiyette 4 eşe kadar izin var diye. trilyonermisiniz? Nasıl bakacaksınız. çoğu kadın kocasına 3 kuruş destek olmak için gidip dışarıda çalışıyor. 1 kadını geçindiremezken 2-3-4 neyinize. Alında görün. Dilerim beğenmediğiniz eşi mum yakıp ararsınız.
Beğendim (0)Beğenmedim (1)
07 Mayıs 2010 Cuma 16:50
mesele karışık değil ki
mehmet candan
çok eşlilik emir değildir ama böyle bir açık kapı vardır islamda. sende eşine o kapıyı aralatma. sen şirretlik yaparsan herkes evliya değilki sabretsin yaaa durup duruken çok eşliliği isteyen kişide kusura bakmayın huzurunu bozar ama huzuru zaten bozuk olanlar için kaybedecek bişey yoktur zatennn ANLADINIZ MI BAYANLARRRRR
Beğendim (0)Beğenmedim (2)
07 Mayıs 2010 Cuma 10:06
Bunlar ikna değil gerçekler
Hayri Tekeşli
Doğru bazen acıdır. bazen alyhimizedir kabullenmesi de bazı durumlarda çok zordur. doğruları anlamak bazen yaşadıkça olur bazen acı tecrübeler yaşayarak bedel öderiz. tıpkı bir musibet bin nasihatten iyidir sözündeki gibi. ama doğrular her zman geçer akçedir. GÖZÜNÜ KAPAYAN SADECE KENDİNE KARANLIK YAPAR saygılarımla
Beğendim (0)Beğenmedim (2)
07 Mayıs 2010 Cuma 09:59
sibel hanım
selim ileri
bayanların önyargılarını yok edene kadar yazımız devam edecek diyorsunuz.. desenize bu yazının sonu gelmeyecek:)))
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
07 Mayıs 2010 Cuma 09:55
bir hata ve düzeltme
mehmet candan
Freya hanımın adı yaptığım yorumlarda sehven feyza olrak yazılmıştır bundan dolayı Freya hanımdan özür diliyorum başkası adına yaptığım isim yanlışlığını kendine pay çıkarmak suretiyle haaa işte yakaladım yanlışını işte kafa işte mantalite gözüyle bakan isminin taşıdığı büyük manadan uzak olan nur u insanların idrakine havale ediyorum. sana dua ediyorum bak. inşaallah bir adama ikinci eş olursun:))
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
07 Mayıs 2010 Cuma 09:53
sibel hanım işiniz zor
alper okuyan
Sibel hanım sizin işiniz gerçekten zor Allah kolaylık versin:))))
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
07 Mayıs 2010 Cuma 09:46
Freya hanım oldu Feyza hanım
Nur Demir
İşte bütün mentalite bu. Dedim ya kapasite meselesi Allah sizin gibilerin eşlerine sabır versin Veya sizden daha iyisiyle karşılaştırsın neler yazmışsınız neler. Zavallı Sibel Hanım da açıklama ihtiyacı duydu sahi recep bey ve sayın koçak ın yazılarını okudunuz mu geçekten. Yoksa onları da işinize göre mi algıladınız. Dedim ya bencil yaradılışta olan insanlar karşısındakinin yerine koyamaz kendini ya da anlamaya çalışmaz. inanıyorum ki bu yazdıklarım da bazıları tarafından bir yerlere çekilecek. varsın çekilsin sonuçta biz hanımlar çilekeş insanlar değil miyiz. Vurun abalıya...
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
06 Mayıs 2010 Perşembe 23:40
Ya hayırdır, neler oluyor burada
Serap bayındır
Şöyle bir gezineyim dedim bir de ne göreyim Yazısını yazan kişi kendi de yorumcuların arasında. insanları çok eşliliğe ikna çabasında. Ya Sibel H. medeni durumunuz ne, bilemem ama birinin ikinci eşi olma sevdası sizi sardı da, ondan mı bunca gayretler? Sizin şahsiyetiniz buna müsait olabilir ama kimseye bunu zorla dayatamazsınız. Tıpkı çok evliliği kafasına koyan erkeği vazgeçirmeye çalışmak gibi faydasız. Sizin de dediğiniz gibi herkes kendi doğrularını yaşar. Değil mi Sibel h.
Beğendim (2)Beğenmedim (0)
06 Mayıs 2010 Perşembe 22:36
:)
freya
Yok ben almayım, alanada mani olmayım diyorum. Herkese iyi günler diliyorum. :)
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
06 Mayıs 2010 Perşembe 18:12
meraklı da değiliz aslında
adnan inci
biz erkekler aslında çok evliliğe meraklı da değiliz. sibel hanımın dediği gibi işin zorluğunun farkındayız. bir erkek ikinci hanım düşüncesine kapılmışsa kafasına saksı mı düştü bu adamın. saygıdeğer hanımların acaba bunda bir katkısı olabilir mi? tamamen suçlu erkek mi yaww
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
06 Mayıs 2010 Perşembe 18:05
sibel hanım sizi takdir ediyorum
mehmet candan
ama işiniz çok ama çok zor. Allah yardımcınız olsun
Beğendim (0)Beğenmedim (1)
06 Mayıs 2010 Perşembe 17:59
Tüm değerli yorumculara!
Sibel Üresin
Olumlu olumsuz tüm yazılarınız benim için çok kıymetli. Bu arada bu yazı dizisi hanımların bu konudaki önyargılarını değiştirene kadar devam edecek. sevgiler......
Beğendim (2)Beğenmedim (3)
06 Mayıs 2010 Perşembe 16:48
feyza hanıma
mehmet candan
siz çok iyi bir insansınız, uyumlusunuz, kocanız size aşıkk aşıkk gözü sizden başkasını görmüyoooo aklından zoru mu varki başkasını alacak... merak etmeyin rahat olun. almak isterse birgün boşayın onu sizden uzak olmanın cezasını çeksin. alacağı kadın da büyük ihtimalle sizden iyi olmayacak vah zavallı adama vahhhh
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
06 Mayıs 2010 Perşembe 16:45
Selam
freya
Ben bir bayan olarak asla eşimin 2. eşi olmasını istemem. Buna can atacak bir bayanda tanımıyorum şahsen. Beni boşasın sonra naparsa yapsın fakat üstüme olmaz.. Allahım o günleri göstermesin, ne bana nede kaldıramayan benim gibi insanlara.. İsteyende kocasını kendisi evlendirsin. kendisi bilir.
Beğendim (3)Beğenmedim (0)
06 Mayıs 2010 Perşembe 16:24
sibel hanım a teklif
mehmet eren
konuyu değiştirseniz olmaz mı? görüyorum ki bayanlar rencide oluyorlar
Beğendim (2)Beğenmedim (0)
06 Mayıs 2010 Perşembe 15:37
Gerçekleri hazmedin
mesut adamış
anlaşılan bazı bayanlar yazılanları anlamakta zorlanıyor ya da işine gelmiyor...hele hele bayan olmanız iyice sizi zor durumda bırakıyor huuuuu sizi bu mantaliteyle hangi erkek kabul eder merak ediyorum. etse bile adam gibi adamsa o sizi ortada bırakmaz belki ikşnciyi alabilir o zaman görürsünüz gerçekleri..
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
06 Mayıs 2010 Perşembe 15:18
sibel hanım bence gülüp geçmemiştir
ahmet doğru
nolcak şimdi hadi bakalım. madem yazarın ne düşündüğü hakkında tahmin yapıyoruz. hakkaten sibel hanım ne düşündünüz o seviyesiz yazıdan sonra? açıklarsanız belki birileri utanır ne dersiniz
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
06 Mayıs 2010 Perşembe 12:49
başkasına sataşma yorumlarına izin vermeyin
sevim öz
birbirinizle değil sibel hanımın yazısıyla ilgilenin. baştan nur hanım tebriklerden rahatsızlık ima edince arkası çorap söküğü gibi geliyor. bırakın ya isteyen tebrik etsin isteyen etmesin. basitleşmeyin lütfen
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
06 Mayıs 2010 Perşembe 12:38
sinem ve nur hanım a
sinan erdem
burada kadın erkek çatışması zaten yokki herkes yorumunu yazıyor. siz önce kemal bozkurt ve recep kocak ın yazılarını bir okuyun bakalım ondan sonra gelip yorum yapın
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
06 Mayıs 2010 Perşembe 12:34
Allah yardımcısı olsun o erkeğin
adnan inci
düşünün bir kere her bayan sizin gibi olsa erkeklerin vah haline biri bile fazla gelir valla. bekarlık o zaman sultanlık olur işte:)) Allah sizi alanlara ya da alacaklara yardım etsin:)))
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
06 Mayıs 2010 Perşembe 12:29
Tarafgir olmak o da ne...
Sinem Yar
Kendisini de ne de güzel tarif etmiş birileri. Hep olaylara kendi açıdan baktıkları için herkesi de öyle zannediyorlar. Ya bayanlardan bu kadar muzdaripseniz niye 2.3. vs. almaya bu kadar heveslisniz anlamak mümkün değil. Sizin derdiniz kendinizle olmasın? Sibel Hanıma bir kişi hariç (o da tek kelimelik şahıs) kimse karşı değil ki? Zorla bizi düşmanca gösterme çabaları da neyin nesi anlamıyorum. Provakatör müsünüz? Yoksa fanatik mi?
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
06 Mayıs 2010 Perşembe 01:47
seviyeyi niye düşüreyim?
Nur Demir
Harflerin garip bir şekilde bir araya gelemsiyle oluşan tek kelimelik hakaret ifadesini irdeleyip moral bozmanın ne anlamı var. İsim bölümünde bile aynı ifade var. O halde tuşlara basan o kişi kendini o kelimenin sahibi olarak zaten deşifre etmiyor mu? Gerçekten inanamıyorum yapılan desteksiz eleştirilere. Sibel Hanım zaten gülüp geçmiştir o kelmeyi okuyunca.Benim açıklama yaptığımı okuyunca da bana acıyacağından eminim.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
06 Mayıs 2010 Perşembe 01:37
Merak etmeyin sizin tebriklerinize kalmadı
Nur Demir
Şuraya bakın ya, yazdıklarımı anlamak istediği gibi anlayıp, sanki Sibel Hanıma bir düşmanlık besliyormuşum gibi,anlamak istemeye yanaşmadan niyetlerini kamufule ederek, utanmadan cevap yazıyorlar, pes doğrusu. İşte,anlayış kapasitenizi ele veriyorsunuz.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
06 Mayıs 2010 Perşembe 01:29
GENELDE...
mehmet candan
insanın kendini çocuğu hata yapmaz, kendi futbol takımı takımı süperdir, kendi anne babası hiç yanlışı olmayan kişilerdir , kendi memleketi en iyidir, bayanlar üstündür çünkü kendisi bayandır. TARAFGİRLİK HİSSİ GERÇEĞİ ANLAMAMIZA EN BÜYÜK ENGELDİR. SİBEL HANIM BUNU BAŞARMIŞ İŞTE...
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
05 Mayıs 2010 Çarşamba 12:53
Nur demir e
adnan inci
bende bu yazıyı tebrik edenlerdenim. katılırsınız ya da katılmassınız o ayrı mesele. buraya düşüncenizi yazın başkalarının yazıyı beğenmesi sizi neden rahatsız ediyor ki? ayrıca çirkef diye birinin ileri geri seviyesizce yorum yazmasını NEDEN ELEŞTİRMEDİNİZ herşeyden önce insan hemcinsine sahip çıkar. onu da yapmadınız tebrik edenler suçlu öyle mi? yazıyı beğendim sibel hanımı tekrar tebrik ediyorum
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
05 Mayıs 2010 Çarşamba 08:00
Biri dönüp dolaşıp yazıyı tebrik ediyor
Nur Demir
Hiç başka işi yok da sanki kendine taraf arama derdinde.İkinci alma derdiniz var da, bir engel mi var karşınızda. Yazı güzel olmuş ben de takdir ediyorum daha önce belirttiğim gibi bir yer hariç, onu da ifade ettim zaten. Ailede huzursuzlukların ve aldatmaların nedeni taaa çocuklukta hatalı yetiştirilme tarzından başlıyor.O kadar uzun bir konu ki, burası yetmez.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
04 Mayıs 2010 Salı 19:05
MESELEYE O DEVRİN ŞARTLARIYLA BAKMAK LAZIM
ENESAHMET
İslam çok evliliği aslında sınır getimiştir. Asrı sadet devrinden önce bir erkek 10 ve daha fazla kadınla evlenirken islam buna bi sınır ve kısıtlama getirmiştir.Aile temellerininde sıkı sıkı atılmasını sağlamıştır.Bügun şartlarıyla düşünülürse evli erkeklerin belki %60 ından fazlası metres hayatı yaşıyordur. sonrada islama dil uzatıyorlar islam kadını 2. plana atıyor diye. bence düşünmek lazım
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
04 Mayıs 2010 Salı 17:47
RECEP KOCAK Hocanın yazısından
mehmet erikci
Çok eşlilik konusu tartışılırken, konuya taraf olanların sadece psikolojik ve duygusal olarak bakmaları yetmez. Bir mümin ve mümine olarak ve İslâmda çok eşliliğin ısrarla tavsiye edilen bir uygulama olmadığını da hatırlayarak –şartlarını taşıması halinde- kullanılabilecek bir ruhsat olduğunu bilmemizde fayda vardır. HANİ ACİL DURUM DÜĞMESİ VARDIR YA AYNEN ONUN GİBİ ÇOK EVLİLİK RUHSATI ULUORTA KULLANILMAZ ACİL DURUMLARDA HAYAT KURTARIR:)) BU KADAR BASİT
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
04 Mayıs 2010 Salı 12:23
neden neden nedennnn
kenan öz
günümüzde tek eşlilik esastır çok kadınla hayat yaşmanın yolu da açıktır neden aldatan erkek çapkındır da çok eşliliği tercih eden sanki sapık gözüyle bakılır? nedenn halbuki ikinci seçenek bin kat daha evladır.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
04 Mayıs 2010 Salı 09:52
kim ne derse desin
mehmet candan
bayan olmanızın vereceği muhtemel tarafgirlik hissi de aşarak böyle bir yazıyı yazmanız süper yaa. ailede huzursuzlukların ve aldatmaların nedeni nedir iyi analiz etmek lazım diye düşünmekteyimdir.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
04 Mayıs 2010 Salı 09:50
Qtahya'm
şeyma
Sonuç itibariyle diyorsununuz ki Sibel Hanım ''kendine güvenmeyen mantar avına çıkmasın''.ERKEK ben bu işi yaparım hakkıyla diyorsa HANIMDA razıysa bu duruma tamamdır.Alan memnun satan memnun durumu yani.YOOOK bir bayan olarak ben almayayım alanada mani olmayayım..sağlıcakla.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
03 Mayıs 2010 Pazartesi 21:59
çözüm üreten olmalıyız!
salih özgür
bizim ilçede en çok boşanma sebebini öğrendim,2. eş yüzünden miş şaşırdım ,bu mesele inkar edilemez anayasa değişiklğinde çok eşlilik konusuda eklemeli bence,ben bir derğide okumuştum şuan hatırlayamadım ama sosyetedeki hanımların çok eşliğin yasal olarak düzenlenmesini istedikleri ayrıca zinadan kurtulmak için böyle talepleri olmuştu.çözüm üretmek lazım.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
03 Mayıs 2010 Pazartesi 21:38
HAYAT MATEMATİK DEĞİLDİR.
Gökmen Yıldız
BU DÜNYADA MUTLULUĞA FAZLA TAKILMAMAK LAZIM BENCE.EBEDİ MUTLULUK YANİ AHİRET HAYATI DA HA ÖNEMLİ DEĞİLMİDİR*BU DÜNYANIN AHİRETİN TARLASI OLDUĞUNUUNUTMAMAK LAZIM.VEE HAYAT BİR MATEMATİK DEĞİLDİR HERŞEY HESAPLADIĞIMIZ GİBİ OLMAZ...
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
03 Mayıs 2010 Pazartesi 18:01
son sözünüze katılmıyorum
mehmet erdem
Ya kendi doğrularıyla yaşayan mutluluğuna mutluluk katan bir kadın olursun ya da başkalarının doğrularıyla bir gün mutlu olacağına inanmaya çalışan diğer kadın. Ben bir uçurumun kenarındayken başkalarının doğruları bana yol gösterdi. insan kendi doğrusunu bulamıyor her zman. her söze kulak asmamalı o ayrı mesele....
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
03 Mayıs 2010 Pazartesi 16:12
sibel hanım bayan da olmanın ötesinde İNSAN
kenan öz
Herkes anlamayabilir o da sorun değil bence zamanında peygamberi bile anlamamışlardı bu türler her zaman olacaktır yazdıklarınız doğru mu doğru Olay bitmiştir. rüzagara tüküren kendine tükürür
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
03 Mayıs 2010 Pazartesi 11:38
sibel hanım tebrikler
adnan inci
yazınızı çok beğendim. tarafsız ve gerçekleri yansıtıyor merak etmeyin it ürür kervan yürür
Beğendim (1)Beğenmedim (1)
03 Mayıs 2010 Pazartesi 11:34
çirkef sende bir bayan olamassın
selim gündüz
bayan olmak demek çok eşliliği analamadan dirakt karşı çıkmak mı demek oluyor? çok basitce, idrak ve anlayıştan yoksun bir yorum kınıyorum sizi
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
03 Mayıs 2010 Pazartesi 11:33
Çirkefliğe izin vermeyin
mehmet candan
çirkef adlı kişinin yaptığı yorumu yakışıksız ve üslübunun yanlış olduğunu düşünüyorum hele hele site yöneticileri olarak sizlein bu yorumu 2 defa yayınlaması da dikkatsiz olduğunu gösteriyor. belli bir saygı ve seviyeyi koruyalım
Beğendim (1)Beğenmedim (1)
03 Mayıs 2010 Pazartesi 11:31
sen bir bayan olamazsın
çirkef
.....
Beğendim (4)Beğenmedim (1)
03 Mayıs 2010 Pazartesi 09:22
ya rahmet ya zahmet
Nur demir
3.yazının ilk bayan yorumcusu olarak yazınızın bir yeri hariç diğer saptamaları yerinde buluyorum. Dikkatimi çeken, şimdiye kadar yapılan yorumlardan en aklı başında yorumlar bu 3.yazıda oldu. Bu da daha iyi anlaşıldığınızı gösteriyor. İlk yorumcunuz Yusuf Bey çok güzel tarif etmiş yazınızı. Ama yine de Allahu Teala hiçbir hemcinsimi ne 2. ne de üzerine 2. eş gelinen kişi eylesin. Rüyası bile nefsimize çok ağır geliyor. uyandığımda bile kolu kanadı kırık gibi hissediyor insan kendini. Anladığım kadarıyla bu durum, ancak REKABETİ SEVENLER için geçerli olabilir. Yoksa benim gibi biri olursa, hayata küsme sebebi bile olabilir. Kabuğuma çekilir kendimle baş başa kalmayı tercih ederim. İkinciyi tercih eden, varsın onunla ne hali varsa görsün,gerisi Allah kerim derim.
Beğendim (1)Beğenmedim (1)
02 Mayıs 2010 Pazar 20:54
boşanmaktansa .......
mehmet candan
Tek te olsa hayırlı bir eş dünyalara bedeldir. çok eşlilik ihtiyacının hisedilmesi bile sıkıntı huzursuzluk tatminsizlik olduğunu gösterir eş vazifelerini yapmıyorsa erkek onu boşayarak ortada bırakmıyor sadece bir daha evleniyor. erkeğin bu davranışı beğenmediği eşi için ödüldür bence anlayana tabi
Beğendim (0)Beğenmedim (1)
02 Mayıs 2010 Pazar 16:01
sofrada tuzumuz olsun dedim
Sinan Erdem
dehlemeden yürüyen at, dinden imandan çıkarmayan evlat birde hayırlı çıktı mı avrat düğünü nideceksin gir oyna çık oyna ha babam ha yürümesse at bir kaşık su vermesse evlat birde hayırsız çıktı mı avrat ölümü nideceksin gir ağla çık ağla
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
02 Mayıs 2010 Pazar 15:54
merak etmeyin sibel hanım
mehmet sevilen
Çok eşli olmayı göze alan erkek eşleri mağdur etmedikten sonra mağdur olmaz belki adam bir tane daha olur. mesela bela bir eşi var ikinciyi aldın o da bela oldu bela birken iki oldu eyvah ki ne eyvah o adamın haline gitsin köprüden atlasın
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
02 Mayıs 2010 Pazar 15:48
aba altından sopa
kenan er
yazınızı okudum çok eşliliğn şartlara bağlı olarak olabilceğini belirtirken erkekler içinde sanki bir kadınla baş edemiyorsunuz, birkaçıyla nasıl başedeceksiniz? işiniz zor, hodri meydan der gibisiniz. tamamen karşı çıkmamış olmanız süper
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
02 Mayıs 2010 Pazar 15:41
son paragraf hariç, mükemmel bence
selim öncü
doğru kişisel değildir. doğru hamiline kullanılan çek gibidir. elindekini ihya eder. diyelim iflasın eşiğindesiniz başkası size bu çeki yardım için verdi sevinmelisiniz bence.doğru da böyledir. Ali nin doğrusu Velinin doğrusu diye bişey olamaz. başkasının doğrusu sizi yoldan çıkarıyorsa zaten o doğru değildir. Bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum ne dersiniz?
Beğendim (1)Beğenmedim (1)
02 Mayıs 2010 Pazar 15:31
işte buuuu
adnan inci
süper süper süper doğru söze ne denir ki kaleminize, pardon klavyenize sağlık
Beğendim (1)Beğenmedim (1)
02 Mayıs 2010 Pazar 15:27
olgun erkekler ve bekar kızlar 2 .eş olmak
salih özgür
güzel yazınız için tebrik ederim,hafta sonu kahvaltıda dr.arkadaşın 2.hanımla evliğinden konuşuyoruz,ablamla ,annemde var ablacığım niye bekar kızlar evli insanlarla evleme ihtiyacı hisdediyorlar dedim ben genç bekar kızlarla görüştüm,kızlar olgun tecrübeli erkeklerden hoşlanıyorlar mış bana öyle söylediler,evlilere bir hatun daha , bekar erkeklere allah sabır versin...
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
02 Mayıs 2010 Pazar 14:58
hanım efendi
hamza şanlıurfalı
sizi kutluyorum,bazen gerçekleri kabullenmek acı gelir,fakat gerçeklerle karşılaşmayı ertelersek mutluluğumuzuda ertelemiş oluruz,sizin bakış acınız gayet doğru,mutlu bir yuva için çok doğru tesbitler,bu durumda çocukların ana babalarından ayrılmaları soz konusu olmayacak ve sağlıklı bir gençliğe sahip olmuş oluruz.sizleri tebrik ediyorum
Beğendim (0)Beğenmedim (1)
02 Mayıs 2010 Pazar 13:37
Tebrikler süperrrr
mehmet candan
bir bayan olarak çok eşliliğe objektif olarak bakmanız memnuniyet verici sizi kutluyorum
Beğendim (1)Beğenmedim (1)
02 Mayıs 2010 Pazar 13:29
....
yusuf pasuri
Analizler ve bakış açısı akıl dolu. Hemcinslerinize yaptığınız yapıcı tavsiyelerden ziyade ironik cümleleriniz sizin daha ziyade erkek cephesini tiye aldığınızı gösteriyor. en doğrusunu yapmışsınız. ne şiş yanmış ne kebap. başarılar:)
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
02 Mayıs 2010 Pazar 11:28