Yorumlar

sama
metin sasmaz
Bla Bla yazdığınız yazıda ne bir ilmi kriter var nede toplumsal kriter. Sadece hakaret etmek maksadı ile yazılmış yorum. Şunu sorabilirsiniz. Siz ikinci eş olmayı istermiydiniz diye. Ama yok odadan ses gelsinmiş falan. Ne denildiğini hiç anlamadan sadece saldırı amaçlı bir yorum
Beğendim (3)Beğenmedim (1)
13 Şubat 2012 Pazartesi 15:55
?
Göknur Koç
Yerden Göğe isimli televizyon programında size yöneltmeyi unuttukları bir soru var bence . Ben bir kadınım . Neden çok eşliliğin yasallaşmasını istenirken , bu hak sadece erkeklere veriliyor. Bayanlara da bu hak verilsin öyleyse . Sibel hanım bunu kabul edecek misiniz ? Sibel Hanım hem çok eşlilik yasallaşsın diyorsunuz hem de zina yasal olarak cezalandırılsın diyorsunuz . Bu nasıl bir çelişki ? Örnek verecek olursak ; yasal olarak evli bir erkeğin 2. bir bayanla imam nikahıyla evlenmesi ve aynı evde yaşaması durumunda 2. eşi ile olan ilişkisi zina değilde nedir ? Zina denen şey yasal evlilik dışında yürütülen cinsel ilişki değil midir ? Bence sizin din , zina hakkında pek bir bildiğiniz yok . Televizyon programında Berna Laçin'in kesin ve mantıklı yorumlarının arkasına saklanarak cevap vermekten kaçtığınız sorular karşısındaki tepkinizi burda da göstermez ve yönelttiğim bir kaç soruyu cevaplarsanız sevinirim .
Beğendim (4)Beğenmedim (5)
09 Ağustos 2011 Salı 14:17
lütfen ayetleri tefsir ile yorumlayın hanımefendi
ayse naz
bence sizin sakıncalı düşüncelerinizden dolayı tedaviye ihtiyacınız var.Bahsettiğiniz durum dinimizde çocuğu olmayan,dul,yetim kadınları koruma altına almak veya savaş esnasında azalan erkek sayısından kaynaklı bir durumdur.Bunun şartların şu koşullarda oluşması çok zordur.Yoksa sizde gayet iyi bilirsiniz ki erkeklerin şehvet tatmini için Rabbimiz koymadı bu ayetleri..bence siz ayetlerin indiği dönemi başını sonunu iyi okuyun içerisinde yetimlerden dullardan bahsettiğini göz ardı etmeyin!ayrıca ayetin savaş döneminde geldiğini ve sonunda da adaleti siz insanoğlu sağlayamazsınız dediğini unutmayın..Yüce peygamberimiz bile kızının eşine ya evlenme ya da Fatmayı boşa demiştir.hatırlatmakta fayda görüyorum!EMİNİM PEYGAMBER EFENDİMİZDEN DAHA İYİ BİLMİYORSUNUZDUR.
Beğendim (10)Beğenmedim (1)
01 Haziran 2011 Çarşamba 19:10
ne........ insansın sen
herkes herkes
Editörün Notu :Yorumunuz kriterlerimize uymadığından yayınlanmamıştır.
Beğendim (5)Beğenmedim (0)
25 Mayıs 2011 Çarşamba 16:05
destekliyoruz
Sinan Sayın
benden tam destek aldı teziniz.
Beğendim (4)Beğenmedim (5)
25 Mayıs 2011 Çarşamba 11:07
siz başlatın model olun insanlara biz ona göre deneyelim
bla bla
efendim bu kadar incelemişsiz falan filan da o kadar olabilcek bişeyse sizin eşiniz önce 2. eşi getirsin böyle gece yan odadan seslerini falan duyun sonra gelin ya biz çok mutluyuz 3 kişi olduk siz de deneyin memnun kalacaksınız diye önerin. öyle her şey uzaktan yazıldığı kadar kolay değil.
Beğendim (10)Beğenmedim (1)
25 Mayıs 2011 Çarşamba 04:08
Birini çok sevin evlenin ve bu yazınızı bir daha okuyun ...
Gülşah Yeğen
Sizin hayatınız boyunca bir erkeği gerçekten sevmediğinizi düşünüyorum. Önce birine aşık olun, onunla evlenin ve onu bir başka kadınla el ele görün ve dönün yazılarınızı okuyun.
Beğendim (13)Beğenmedim (1)
24 Mayıs 2011 Salı 21:25
gercekten fantastik
pink pill
Editörün Notu :Yorumunuz kriterlerimize uymadığından yayınlanmamıştır.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
24 Mayıs 2011 Salı 19:29
sibel hanım umarım bu yazımı okursunuz
gül solmaz
sibel hanım bu çok eşlilik metininde bir kaç defa kaleme almışsınız siz bu çok eşlilik kavramından kasıt dindeki bahseden çok eşliliktenmi bahsediyorsunu çünkü dindeki bahseden çok eşlilik kavramının çok dışına çıkmışsınız iyice batırmışsınız size birşey sorucam siz evlimisiniz bilmiyorum eşiniz başkası ile berber olsa ben eminim siz yapmadınız kalmaz bırakın siz boşanmış olsanız resmi şekilde eşiniz başka biri ile berber olsa ben eminim siz o bayanı ararıp etmediniz hakeret kalmaz bukadar ılımlı yaklaşmıcanıza eminim gurulu olmıcanıza eminim bu yazıları yazanın arkasında asil ve gurulu bir kadının olmadını çok iyi biliyorum umarım yazımı okur fikir sahibi olursunuz yazılarınız çok saçma kadınları bukadar küçük düşürecek yazılar yazmayın lütfen daha önce bi yazınızdada yorum yaptım size bırakın gerçekten bu işin psikolojisini okumuş insanlar azsın siz böyle iki seminerlere katılarak bu işi başarazmasınız yada hayattaki güzel şeylerle ilgili yazın bu neya hem kadın erkek ilişkisi
Beğendim (6)Beğenmedim (2)
22 Ocak 2011 Cumartesi 10:23
Var mı hala ikinci eş isteyen
şehit taleplisi
Alın işte, şahitsiniz. Müslümanlığı kimseye bırakmayanlar. Eşiyle mutlu olmayıp parasını saçacak yer bulamayan. 2. filo hazırlanıyor , ne kadar samimi olduğunuzu ıspatlayın. Hayat sadece zevkü sefadan ibaret olmadığını,asıl zevkü sefanın ahiret yurdunda olduğuna, bir an önce şahit olmaya şehit olarak gitmeye ne dersiniz .... nasıl mı, cesaretle. Tabi önce Allah ın rahmetinden nasiplenerek
Beğendim (3)Beğenmedim (1)
03 Haziran 2010 Perşembe 21:02
2
ömür
ALLAHA BÜYÜK KONUŞMAYIM,paragrafımın sonunda belirttiklerim NE YAŞARIM,NE O EŞİ BEKLERİM.GİDENE GÜLE GÜLE...UĞURLAR OLSUN bile DEMEM,GURURUMDAN ASLA TAVİZ VERMEM ASLA!!hem eşten ayrı ama GAYRİ AHLAKİ olmayan ve ÇALIŞAN o kadar çok CİNSİM varki..en iyisi GERİLDİĞİM bu konu hakkında daha fazla yazmayım.
Beğendim (4)Beğenmedim (4)
23 Mayıs 2010 Pazar 12:36
ebru kardeşin yazdğına ilaveten.VAR OL KARDEŞİM!
ömür
Bir yazar düşünün.ki bu yazar KOCASINDAN AYRILAN KADINLARIN BİRÇOĞUNU,GAYRİ AHLAKİ İLİŞKİLER YUMAĞINDA GÖREN BİR YAZAR HANIMEFENDİ;birkez bu düşüncesinden dolayı EŞLERDEN AYRILAN KADINLARIN NE KADAR ÇOK VEBALİNİ ALDIĞININ FARKINDAMI?kadın kocasıyla evlilik akdesini yürütsün,her zorluğu çeksin,KOCAYI DÖNECEK diye BEKLESİN,ama eş diğer nikahsıza gitsin,ama SEN OTUR EVDE,efendim İLERİ YILLARIN ve YALNIZ KALMAMA DÜŞÜNCESİYLE BU EVLİLİĞİ YÜRÜTSÜN!!MANTIK BUNUN NERESİNDE?
Beğendim (3)Beğenmedim (0)
23 Mayıs 2010 Pazar 12:31
kısır ve amaçsız
ebru
bence yazar da ne söylemek istediğini tam olarak tespit etmemiş.ayrıca ne olur,allah aşkına biri bana anlatsın; imla kuralları öğrenmeden nasıl yazarlığa soyunulur? olmazsa olmazdır bu!işinizi bu kadar mı ciddiye alıyorsunuz?
Beğendim (6)Beğenmedim (1)
21 Mayıs 2010 Cuma 00:14
ALDATILMAK
gll
23 yaşındaydım ve evliydimhatta hamileydim.üniversite mezunu ve güzel bir bayandım.ailem ve çevrem tarafımdan se da çok seviliyordum namusum şerefim dürüstlüğüm VS.herşey boş sibel hanım adam aldattıda iyimi oldu muradına erdimi asla eremedi çocuğunun yüzünü göremiyor. çocuğunun yüzüne bakacak yüzü yok ikinci eşiyle mutlumu asla olamazda çünkü ateş üstüne ateş yanmaz.bir insanın mutsuzluğu üzerine asla mutlu olunamaz.aldatan kişinin vicdanının bir köşesi rahatsız eder durur kişiyi kadın olsun erkek olsun.eşlerin birbiri üzerinde hakları vardır ve aldatmakta kul hakkıdır.
Beğendim (3)Beğenmedim (0)
20 Mayıs 2010 Perşembe 23:50
Önceki yorumlardan aldım
banu duran
Sibel h. ın bu yazısı önceki yorumlardan birine cuk diye oturmuş.'Ne zamandan beri harama yaklaşmada Allah’ın rızası var?Evli olan bir erkek kendisine nikah düşen kadına bakmadan nasıl aşık olabiliyor. Çoğunuz biliyordur, ikinci eşe olan meyil ona aşık olmaktan yola çıkıyor. Çapkın olan erkek her hali kurda harama meyledecektir. Çapkın olan kadında da olduğu gibi. “Görüntüde İslami hassasiyeti olan biri” tabiî ki bunu kılıf olan ikinci eş helaldir ruhsatına uyduracak. Söyleyin bakalım; kaç erkek, dul, iyi geçimli fakat birkaç çocuğu olan, otuzlu yaşlarda fazla bir güzelliği olmayan bir hanımı Allah rızası için ikinci eş olarak almayı düşünür. Kaç ikinci eş hikayesiyle karşılaşsam, hep bekar, yirmi yaşlarda çıtır hanımlarla evlenen erkekler çıkıyor karşıma. Allah aşkına söyler misiniz, bu evliliklerinin kaçı Allah rızası için yapıldı?' Yalan mı, Salih bey de doğru tesbitte bulunmadı mı?
Beğendim (2)Beğenmedim (1)
18 Mayıs 2010 Salı 11:53
bu gün ağladım
salih özgür
bir arkadşın emanet para verdi onu sahibi eşi tarafından terkedilmiş 6 çocuğu olan dul kadına para götürdüm bu sahipsiz içler acısı durum dayanamdım göz yaşlarıma hakim olamadım,mali durumu iyi olan beylerin bence böyle kanınları 2.eş olarak sosyal amaçlı evlenmeri gerkiyorki insanlık ve kadınlık onuru korunsun yasalarla 2,eş olayının önü açılmalı,zina önlenmeli,neslin temiz olarak devamı sağlanmalıdır.sayğılar. salih özgür erbaa
Beğendim (3)Beğenmedim (2)
17 Mayıs 2010 Pazartesi 19:35
Mertçe...
Yusuf Pasuri
Mertçe ve dürüstce bir yazı... Hakikaten tespitler görmesini bilen için güncel... Özellikle son söz harika bir özetleme... Kadınların da erkeklerind ehepsi aynı:)
Beğendim (1)Beğenmedim (4)
16 Mayıs 2010 Pazar 21:41