Yorumlar

İNSAN DEĞİLSİNİZ!!!!!!!!!!
Atatürk'ün kızı
*Editörün Notu :Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
24 Mayıs 2016 Salı 19:02
dayak
Nilay diler
ya kadın dövüldüğü için psikolojisi bozulmuş ve çocuğu dövüyorsa
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
29 Kasım 2014 Cumartesi 21:18
nihayet
cem.byzt@gmail.com
Birisi gerçeği olduğu gibi, korkmadan, tarafsızca dile getirdi. Şu yazıya saldıran aciz kadınlar! Halinize bir bakın. Eline bir diploma geçip hesabına bir maaş yatmaya başladı mı kendini birşey zanneden, eşine karşı aynı çatı altında adeta psikolojik savaş yürüten, iş arkadaşlarına-eşine dostuna gösteriş yapmak için kendini şekilden şekle sokan tipler bir de haklılarmış gibi üste çıkmaya çalışıyor. Siz nesiniz ki ne talep ediyorsunuz. Hiçbir kadın şiddetle yaşamak zorunda değil, kadına böyle bir hareket doğru da değil. Lakin kadınlık nedir bilmeyen, eş sorumluluklarını ihmal eden, eşine asi olanın hakkı da kapı önüne konmaktır. Bir de erkeğin kadını kendi cinsel tatmini için kullandığını söyleyenler yok mu :) sanki ölü gibi yatmaktan başka bir marifetiniz varmış gibi. Size önerim yazarın kadında olması gereken özellikleri sıraladığı yazısını bir okumanız.
Beğendim (6)Beğenmedim (6)
09 Eylül 2011 Cuma 16:22
Hakkımı Helal Etmiyorum
Leyla Söyler
Eminim bilirsiniz. Allah kul hakkıyla geleni, affetmez. Sizin söylemleriniz, şiddet ve sadakatsizlikle bir çok erkeğin, eşine ve çocuklarına hayatı zindan etme gücünü(şiddet boşanma sebebi değil, çok eşlilik resmi olmalı diyen bir kadının) söylemiyle destekleniyor.Bu, bence bir çok kadının insanca yaşama hakkına ve mücadelesine kasten saldırıdır. Bir çok kadının hakkını size bu sebeple helal etmediğine inanıyorum. Bunun hesaplarını Allah.a nasıl vereceksiniz? Kadın erkeğe emanettir. Allah.ın emanetine şiddetle mi sahip çıkılır (!)Aile,toplumun yapı taşıdır.Sadakatsizliğin olduğu bir evlilikte hangi kadın mutlu olabilir? Babanız annenize ihanet etse,mutlu olur musunuz? Hadi tersine çevirin öyle düşünün.Kadın bedenen erkekten daha güçlü olsa, dövse, sövse, sadakatsizlik etse.O adam nasıl olur? Daha neler artık, hiç olur mu? Olmamalı, kadın için de erkek için de olmamalı.Şeref,haysiyet ve kişilik haklarında cinsiyet ayrımı olmaz. Hak almayın, günahtır. Rabbini bilmeyen, haddini bilmez.
Beğendim (4)Beğenmedim (2)
02 Temmuz 2011 Cumartesi 16:19
Çook Acııı
Leyla Söyler
Mor Çatı yı ziyaret ettiniz mi Sibel Hanım ? Gitmediyseniz, lütfen gidin ve kadınların ne acı şekilde yuvalarından vazgeçmek zorunda kaldıklarını görün önce. Sonra bir de şunu düşünün lütfen, o kadınların kaçı yuvalarını keyifle terk etmek istemiştir. Sizce o kadınlar insanlıktan uzak muameleleri yaşayacaklarını bile bile mi evlenmiştir? Çok acı.Söylemlerinizi bir kadın olarak çok kınıyorum. Üstelik siz kitleye hitap eden birisiz, sözlerinizi defalarca kez düşündükten sonra söylemelisiniz. Kadınları acizliği kabullenişe itmek yerine, şunu yapın. Toplumumuzdaki tüm erkekleri biz kadınlar büyütüp, yetiştiriyoruz ya. Doğru anneliğin öğretilmesi gerekiyor. Kadınlara şunu söyleyin madem, sizler insan yetiştiriyorsunuz, yetiştirdiğiniz oğlunuz veya kızınız toplumun birer parçası olacak. Ne ekerseniz gelininiz de ,damadınız da, onların çocukları da diğer insanlar da onu biçeçek. "biz kadınlar bu sebeple ki bu önemli görevin ciddiyetinin farkında olarak davranmalıyız" deyin.Şiddete hayır.
Beğendim (8)Beğenmedim (1)
02 Temmuz 2011 Cumartesi 15:33
saçmalık
Fatma Başgör
Sen bunları yazabilmek için çok düşündün mü ya? Küfür, hakaret, rencide edici söz kullanamıyorum ama emin ol hepsi sana 'cuk' diye oturuyor.
Beğendim (7)Beğenmedim (3)
04 Haziran 2011 Cumartesi 15:05
olmazz ama
alya
ne alakası var diyorum sadece başka bişey demiyorum
Beğendim (4)Beğenmedim (1)
28 Mayıs 2011 Cumartesi 21:27
rezillik
----
Yorum yazmak da baya zormuş. Hem eleştireceksin Hem de övüyormuş gibi nazik olacaksın. Sibel karakteri ile ilgili ilk yorumum kesinlikle aldatılmış olduğu. bence kendisi aldatma konusunda saplantılı bir kadın.Bu arada sizin gibi ''sahte muhafazakar'' kadınlar yüzünden gerçekten dinine saygı gösteren kadınlar haksızlığa uğruyor. Kafanızdaki örtüyü çıkarıp ağzınızı onunla kapatırsanız o örtü o zaman gerçekten bir işe yaramış, hakkını vermiş olur. Din, aile, kadın ve erkek ilişkileri size kaldıysa vay bu milletin haline. siz gerçekten psikanalizle uğraşanlara iyi bir tez konusu olursunuz diye düşünüyorum. Rabbim sizin gibilerin şerrinden korusun saf, cahil insanları.
Beğendim (9)Beğenmedim (0)
28 Mayıs 2011 Cumartesi 00:38
rezillik
.....
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
28 Mayıs 2011 Cumartesi 00:29
yok artık
eda
Bırakın aldatma ve şiddet sadece sizin listenizden çıkarılsın, başkalarının listelerine karışmayın rica ediyorum. Sevmenin şiddeti engellemediğine inanıyorsanız sizi istediğiniz kadar dövsünler, bize karışmayın!
Beğendim (2)Beğenmedim (0)
28 Mayıs 2011 Cumartesi 00:10
KAMERA ŞAKASI
AYŞEGÜL
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
27 Mayıs 2011 Cuma 10:04
bu kadın bu ülkeden gitsin
elif
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
26 Mayıs 2011 Perşembe 22:33
saçmalık
yeşim aksu
kardeşim git o zaman iran da yaşa.git o zaman evlen kocanda yanına 3 kadın getırsın senı de bır guzel dövsün sonra da sıkayet etme bak bakalım ne kaadar mutlusun1!!!!!!! bu kadar da olmaz bu kadar da ınsan kendını degersız ılan eddemez!
Beğendim (3)Beğenmedim (1)
26 Mayıs 2011 Perşembe 15:57
yazık
herhangi biri
gel ben seni bir döveyim ama kimseye şikayet etmeyeceksin, nasıl? bu seni memnun eder mi? annesinin babasının el bebek gül bebek büyüttüğü kızını kim dövebilir? ayrıca bilmiyorsan haberin olsun kadın erkeğin şakayıkıdır diye bir hadis vardır. arapçası okunursa esprisi anlaşılır. şakayık yani bildiğimiz gelincik, azcık el deyince solan bir çiçektir. yani hz Muhammed sav kadını nazik bir çiçeğe benzetmiştir. herhangi bir çiçeğe de değil! sizin peygamber efendimizin nasıl bir insan olduğundan haberiniz olmadığı için bunu bilimez, anlayamazsınız. aynı zamanda bu söz kadın erkeğin diğer yarısıdır anlamına gelir. siz şimdi sanacaksınız ki değer olarak yarısıdır. hayır, onu tamamlayan parçasıdır anlamına gelir. peygamberimiz ne kadar nazik kibar ve romantik biri. halbuki siz onu yanlış düşüncelerinize alet ediyorsunuz. ayrıca peygamberimiz hiç bir zaman iki kadınla aynı anda evli kalmadı. bilmiyorsanız öğrenin. son tavsiye: kişilik sorunlarınız için lütfen bir psikologa danışın.
Beğendim (8)Beğenmedim (0)
25 Mayıs 2011 Çarşamba 16:17
şaka mı bu?
şaka mı bu?
Her yazın birbirinden saçma, korkunç, bomboş... Lütfen fikirlerini kendine sakla. Ve başkalarının beynini yıkamaya çalışana dek, seminerlerinle vakit kaybettirene kadar,
Beğendim (6)Beğenmedim (0)
25 Mayıs 2011 Çarşamba 14:30
yazıklar olsun
zeyno
hala aklım almıyor, şok yaşıyorum bu bayanın söylediklerine.bence bu bayanın çocukluğuna inmeli, özünde bir kadın düşmanlığı olduğunu düşünüyorum,ve kesinlikle uzman falan değil.sadece körelen toğlumumuzu daha da cehalete itenlerden bir tanesi.Türkan Saylan gibi muhterem hanımefendilerden sonra bu tipleri görmek istemiyoruz.kadın erkek ilişkilerini hala din boyutunda bu kadar koyu ayrıştırmak doğru değildir.hele ki kadına şiddet ve töre cinayetlerinin hat safhada olduğu bir ülkede üstüne birde bu tip ,kadını arka plana iten , sırf erkeği mutlu etmek için yaratılan , bundan başka görevi olmayan pasif yaratıklar olarak gösteren bu aciz açıklamaları kınıyorum.yazıklar olsun.
Beğendim (9)Beğenmedim (0)
25 Mayıs 2011 Çarşamba 08:45
go go go
blackmore
canımın içi sen başkalarına yaşam koçluğu yapana kadar terapi yapana kadar bi git psikoloğa kendin terapi al baktın rahatlayamadın git antidepresan al da biz de rahatlayalım. zaten halkımız cahil bi de uzman falan sanıp sizin gibilerin lafına bakıyorlar yapma etme yazık insanların beynini yıkama, müslümanlara da laf getirme. senin gibiler yüzünden herkesi cahil sanıyorlar.
Beğendim (7)Beğenmedim (0)
25 Mayıs 2011 Çarşamba 03:24
tısss
bla bla
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
25 Mayıs 2011 Çarşamba 03:22
gerçek tedavi
uzman
hanım efendi kesinlikle bir doktora görünmelisiniz. Siz tam olarak ne uzmanısınız anlayamadım ama ben psikoloji okudum ve yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla çok ağır travmalar yaşamışsınız... kendinize bir iyilik yapın lütfen.
Beğendim (10)Beğenmedim (0)
24 Mayıs 2011 Salı 20:39
yazık olur yazık
hayretler içinde bir okuyucu
bir de çocuk sahibi bile olamadan kocası tarafından dayaktan öldürülüp giden adsızlar vardır ki yaşıyor olsalar şu kelamları eden ve onların yaşadıklarını tasavvur etmekten aciz kendini bilmezlerin en çok da hemcinsleri oluşuna üzülürlerdi herhalde.çok yazıktır.kadınların şiddet görmesini meşrulaştırmak değildir de nedir bu söylenler?biraz merhamet be vicdansızlar!
Beğendim (4)Beğenmedim (0)
24 Mayıs 2011 Salı 19:51
kadın
cocukk
cocuga karsı siddeti yazmanın arkasında kadına karsı siddeti hosgören yorumcuları Allah a havale ediyorum
Beğendim (11)Beğenmedim (1)
24 Mayıs 2011 Salı 11:44
Bu da kim
shuekos
Çok eşliliği savunan, dayak atanı savunan bir iletişim uzmanı ! hem de kadın ! Erkek hem eş hem anne istermiş. Bunların hepsi sizde yoksa aldatılmayı kabul etmeliymiş. Ya kadının beklentileri. Kadın da mı aldatmalı !? Dayak boşanma nedenidir. Çünkü evlilik mutluluk içindir. Bir kadın dayak yiyorsa çocuklarını da döver, kocasına da vurur, komşusuna bile vurabilir. Bu kadıncağızın hiç mi kafası çalışmıyor yahu ? Ben de kapalı bir bayanım. Böyle cehalet görmedim duymadım. Yuh yani.
Beğendim (21)Beğenmedim (1)
24 Mayıs 2011 Salı 11:28
kadın hakkı
isyankar
helal olsun işte bu ben şuan eşimden ayrıyım mehkemeye çıkmaya çekiniyorum neden kadın hakkı buna bi dur diyecek yokmu ben eşime gerçekten bir sefer tokak attım oda gece ağlayan oğluma vurdu diye peki bu çocuğun hakkı yokmu bu kadının varda sonra bana yaptığı hakaretler söylediği tehditler biz erkeklerin hiçmi hakkı yok
Beğendim (1)Beğenmedim (12)
16 Mayıs 2011 Pazartesi 02:53
Helal Abla
ali bela
İşte gerçek bir teşhis. Günümüzde erkeklerin bir kısmı greçek anlmada "kıro" Yalnız hanımların bir çoğuda bu sıfattan hiçte uzak değller. Bie bayandan böyle bir yazı okumak gerçekten şaşırtıcı. Helal abla.
Beğendim (2)Beğenmedim (9)
26 Nisan 2011 Salı 23:16
çocuk
HÜLYA EKİNCİ
ben yazdıklarınıza canı günelden katılıyorum..etrafımda bu örnekleride çok gördüm....çocuğa olan şiddetin normal oluşu... ne diyelim Allah hidayet versin öyle annelere....
Beğendim (3)Beğenmedim (10)
22 Şubat 2011 Salı 17:53
Neden kışkırtıyor?
Mükremin
Bu kişisel gelişimciler olsun ya da kendine herhangi bir yafta yapıştıranlar olsun annelik ve çocuk sevgisi üzerine yazmıyorlar. Ya da yazamıyorlar mı? Hep okuyucuları kışkırtıyorlar. Popülist yazıdan daha ziyade bilgilendirici ve duygu içerikli yazılar yazılması taraftarıyım.
Beğendim (2)Beğenmedim (2)
10 Şubat 2011 Perşembe 09:32
kendi adınıza konuşun
gül solmaz
sizin acaba yazar aynı şekilde eşiniz sizi dövse veya aldatsa siz ne yaparsınız sibel hanımında yaşantısına inmek gerekir ben eminim sibel hanımı eşi başka biri ile ilşkisi olsa sibel hanım iyi bir çirkeflenirdi herhalde ben oturupta gurunu onurunu korurayak susup bekliceni düşünmüyorum benim kızdığım nokta burada çok kendini anlayışlı ılımlı göstermesin oda bir kadın oda bizim gibi düşünüyor hep hanımefendinin erkek kitlesi var hiç bayan varmı hep erkeklerden yana ozamn evlimi bilmiyorum ama eşi aldatırsa onu ozamn kabul edicek ama ben eminimki eşi aldatsa aldattığı kişi ararıp ona bir sürü hakeret etmesini bilir ama ben bu tip baynaları çok iyi bilirim sibel hanımında yazılarına bakarak hayatını okadar tahmin edebiliyorumki bu tip bayanla mutsuzdurlar ben eminimki sibel hanım kötü bi evlilik geçirmiş bu yazılara dökmüş bu yazılardada zaten eşinin haklı oldunu kendi haksız oldunu gösteriyor pişmanlığını gösteriyor her evlilik sizin gibi degil
Beğendim (11)Beğenmedim (3)
07 Şubat 2011 Pazartesi 10:46
Aynen öyle
Yazar
Sibel hanım sizi tebrik ediyorum.Bu yorumunuzu kendi çalışmalarımda kullanacağım.Size karşı çıkan yorumlara itibar etmeyin lütfen.Onlar kaf dağının çok ötelerinde yaşıyorlar.Aleyhte getirdikleri örnekler tabii ki tasvib edilemez ama bu örnekler yüzde değil binde kaçı ifade ediyor.Üstelik siz işin femsefesini yapıyorsunuz, onlar ayrıntı ile meşguller, zavallılar feminizmle amel ediyorlar, farkında değiller.Size candan selam
Beğendim (3)Beğenmedim (5)
04 Şubat 2011 Cuma 09:14
sade güzel
ahmet natık doğan
bu yazı çok yalın aslında siz kısaca bazı feminist cahillere gerekeni söylemişsiniz ama bir iki ilave yapalım siz çok haklısınız yazı genel anlamda dogrudur şu anda toplumumuzda İTATSIZ saygısız sonradangörmüş evlilik müessesesini kızın baba/annesinin yazdıgı kötü bir çagdayız annesi babası kızlarının arkasında durmalıymış kocalarınızı sevin saygılı olun aşk biter güzellik biter ama SAYGIDAN asla ve katiyyen vaz geçmeyiniz diyorum ama imkansız bir inat kötü bir nefis kavgacı bitmek tükenmeyen kadınsı arzular.erkegi baştan çıkaran gene kadının kendi hemcinsidir zamanımızın dindar sosyete bayanları günlerde hocaefendiler yardım kampanyalarında harcadıkları vakit zerafet kibarlık gösteri ve diyalog zerafetini nezaketini inceligini azıcıkta EŞLERİ VE ÇOCUKLARI için gösterseler her şey güllük gülüstanlık olur ama EVLENENE KADAR bir YAGLI enayi kocaya kapagı attılarmı evlilik tamam onun SİGORTASIolarakta acilen 3çocuk peydahladımı tamam katlan artık hayata işte bu yüzdenERKEKLER ÖLÜYOR
Beğendim (5)Beğenmedim (5)
30 Ocak 2011 Pazar 18:35
yazılarında ne anllatmak istemiş anlamadım
gül solmaz
25 yaşındayım psikoloji okudum yazıları gözüme çarptı ne anlatmak istemiş anlamadım acaba anlatmak istediklerini tam bizemi yansıtamadıda biz farklımı anlıyoruz sibel hanım sanırım geçmişte pişman oldunuz olaylar olmuş ve sizde bu yazılara dökmüşsünüz bence kaleme alınacak okadar olaylar varki bence çocuklarla ilgili hayvanlarla ilgili hayatın güzelligini ilgili yazılar yazsanız hem sizin psikolojinize iyi gelecektir bırakın bu konuları eğitimini almış insanlar yazsın siz yazdınız zaman komik oluyor ben sizin çok mutlu oldunuz düşünmüyorum hayatta mutlu olmak için birşeyler yapın geçmişe dönük yaşmayın kendinezie bir sayfa açın çocuğunuz vardır umarım onunla daha fazla vakit geçirin onunla bir oyun bile oynamak size çok iyi gelecektir umarım bu yazılarla insanların tepkisini çok alırsınız ve ben bu yazıların arkasında çok hırçın bir kadın oldunu düşünüyorum umarım sizde önünüze bakarsınız
Beğendim (8)Beğenmedim (6)
20 Ocak 2011 Perşembe 14:58
:)
S. Ceylan
Aldatma maddesini niçin açıklamadınız peki...
Beğendim (4)Beğenmedim (3)
19 Ocak 2011 Çarşamba 12:12
antifeminist yazar
lale
Sayin Sibel Hanim,yazinizi gulerek okudum.Ihtisas alaniniz aile ise vay haline sizi dikkate alanlarin! Bu arada nedir hanim bu beylere sirin gorunme telasi?!!
Beğendim (10)Beğenmedim (7)
17 Ocak 2011 Pazartesi 20:50
Komik mi hayatınız
Gökçen Gürüf
Bu yazıyı gördükten sonra diğer yazılarınızı da okudum ki, yanlı bir yorum yapmış olmayayım. Ancak gördüğüm kadarı ile içinizdekiş erkek hayranlığı had safhaya varmış. Hele ki bir yazınızda geçen "Çok eşliliği tercih eden erkekler bu dörtlünün bir veya bir kaçının olmaması durumunda arayışlara başlamaktadır… Bu onun haklı bir arayışıdır aslında…" cümlesi noktayı koymuş. Peki eşi hiç bir görevini yerine getirmeyen kadınlar ne yapsın. Çocukluğu baba, abi, anne tahakkümü altında geçmiş, baba zoru ile evlenmiş, sadece her türlü hizmet (cinsellik, ev işleri, vs. ) için kullanılan, kadınlar ne yapsın. İlkokulu bile bitirememiş, eli ekmek tutamayacak kadınlar ne yapsın. Doğrusu tam bu çağ için yazıyorsunuz. Facebook'tan bir hatun mu beğendin, e eşin o kadar seksi değil mi? hemen koş efendi, İslam dörde kadar izin verdi zaten. Dairede gördüğün memureler daha mı bakımlı, güzel? E ne duruyorsun, hemen koş 2.yi al. İzin var zaten. Sizin gibilere bile köşe veriyorlar ya daha ne diyeyim. Ezi
Beğendim (15)Beğenmedim (8)
12 Ocak 2011 Çarşamba 14:30