Yorumlar

Neye Açıklık Getirilecek!
Necati Durak ÜNLÜ
Gayet açık, net, dosdoğru yazılmış bir yazıya kılçık atarcasına iğneleyip ardından da açıklık istenmesi. Pes doğrusu...
Beğendim (5)Beğenmedim (1)
10 Haziran 2011 Cuma 10:59
SAYIN YAZAR yorumlar hür olacak
Kahraman kazım
Niye şenol adlı kardeşe kızıyorsun. Bir çelişikiyi dile getirmiş. Hakaret etmemiş, şaka ile karışık diye bir girizgahla bir durum tesbiti yapmış Sizin vazifeniz bu durumu açıklık getirmek. Madem kamu oyunun önüne çıktın işin raconuna uyacaksın. Selamlar.
Beğendim (1)Beğenmedim (4)
08 Haziran 2011 Çarşamba 15:34
çarşambanın gelişi
şenol özgen
şaka ile karışık önceden haberleri varmış demek İDÜ vasıtasıyla
Beğendim (0)Beğenmedim (3)
04 Haziran 2011 Cumartesi 22:06
E şimdi ne olacak oylar hangi, bahçeliye
veli kahraman
ne talihsiz adamsın üstadım sen ya?
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
03 Haziran 2011 Cuma 21:17
pinokyonun rakibi
Hasan Tiryaki
PAMUK PRENSES, SÜPERMEN VE PİNOKYO YÜRÜYÜŞE ÇIKMIŞLAR. Yürürken önlerine bir tabela çıkmış ''Dünyanın en güzel kadını yarışması” Pamuk Prenses ben katılacağım demiş. 5 dakika sonra gelmiş “ben kazandım demiş” Biraz daha yürümüşler bir tabela daha; Dünyanın en güçlü insanı yarışması” Süpermen ben katılacağım demiş. 5 dakika sonra gelmişveben kazandım demiş. Yürümeye devam etmişler bir tabela daha;” Dünyanın en yalancı insanı yarışması” Pinokyo “ben katılacağım demiş 5 dk sonra, sinirli vegergin bir şekilde gelmiş ve ; -Kim ulan bu Kılıçdaroğlu? Demiş.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
25 Mayıs 2011 Çarşamba 10:58
korku
vatandaş
Dalga geçmeyi anladık da bu Bahçeli korkusunuanlayamadık, bi izah etseniz.Sizi daha iyi anlarız. Rüyalarınızamı giriyor.
Beğendim (1)Beğenmedim (3)
05 Mayıs 2011 Perşembe 09:29
Arada kaynayan dişçiye de bir son söz..
Musa Pazarlı
Yazarın arkadaşı olduğunu söyleyen Ali Dişçi, şu an hayatta olmayan müslüman bir liderin arkasından sarf ettiğiniz sözler, çok çirkin ve yakışıksız...Ne demek "acıdım", acımasaydın, kediye köpeğe mi acıyorsun? Ayrıca ya yanlış duymuşsun ya yanlış okumuşsun, Rahmetli Yazıcıoğlu hiçbir zaman ırk davası peşinde olmadı, Milletin davasını savundu ki Milletin davası Ümmetin davasıdır. Rahmetli Yazıcıoğlu'nu tanımıyorsan söyleyeyim. Hakiki bir mümindi, Anadolu'nun anti-emperyalist, anti-kapitalist son fedaisiydi. Şehadetinin ardında da bu hakikat yatar...
Beğendim (1)Beğenmedim (1)
05 Mayıs 2011 Perşembe 07:41
Son Söz
Musa Pazarlı
Bu yazının meramı şu mu? 1.Siyasetçi olarak sadece Rahmetli Muhsin Yazıcıoğlu'na derin bir saygım, sevgim ve muhabbetim vardı. 2.Onun dışındaki bütün siyasetçilerin çok önemli kusurları bulunmaktadır. 3.Bu kusurlu siyasetçiler ve özürlü siyasi partiler içinde en ehven-i şeri Tayyip Bey'dir. Bu şartlar ona oy vermekten başka çare yoktur. (son kılçık: Muhsin Başkan'ın ölümü, onun misyonunu terk etmenizi ve onun partisine oy vermemenizi gerektirmek, onu gerçekten seviyorsanız, bıraktığı mirası yaşatmalısınız.)
Beğendim (0)Beğenmedim (1)
05 Mayıs 2011 Perşembe 07:35
Bağlamından çıkarırsanız...
Musa Pazarlı
Muhammed Bey, tartışmaya bir yerinden dalış yapmanız güzel ancak iki üç cümleyi bağlamından çıkarıp hangi sebeple söylendiğine bakmadan yorumlarsanız, sansüre uğramış film gibi olur...Yalnız son yorumunuzda haklısınız, benim haddim değil, Hz.Peygamber'in hangi evde yaşayacağını söylemek...Söylemek istediğim şuydu aslında, bir adam hem Peygamber Efendimizi sevip hem de TOKİ tipi yaşamayı sevebilir mi?
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
05 Mayıs 2011 Perşembe 07:29
Musacığıma,
Muhammed Kaya
Sevgili kardeşim, karşılıklı olan yorumlarınız ilgimi çekti okudum ve 3 cümle ilgimi çekti: ilk olarak demişsinizki bu yazı çok abzürd , tamam sizin her yazıyı beğenmeniz gerekmez fakat bu adamın yazısını beğenmiyorsan diğer yorumunda " Ben bir okuyucu olarak sadece sizin yazınızı okumaya ve kritik etmeye çalışıyorum" demişsiniz kardeşim bu adamın yazsını beğenmiyorsan ve abzürd buluyorsan niye sadece onun yazılarını okuyorsun , bence burda acayip bir tezatlık ve abzürdlük var!İkinciside de şöyle demişsinizki "Ben bir okuyucu olarak sizin yazınızı dikkate aldım ve bu yazıdaki görüşlerle kime oy vereceğime karar vereceğim" ya kardeşim bu adamın yazısı bu kadar abzürd ise ; sizin değiminizle, niye bu yazıya bu kadar önem veriyorsunuz , burda da bir abzürdlük var!Üçüncüsünde şöyle demişsiniz " Hz.Peygamber asla ve asla TOKİ tipi evlerde TOKİ tipi insanların yaşamasını istemezdi. " ya sen kimsininki Peygamber efendimiz ne yapardı burda olsa buna karar veriyosun bu sanamı kaldı ya!
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
03 Mayıs 2011 Salı 21:47
Musa Pazarlı
Necati Durak ÜNLÜ
Başbakanı yada bir başkasını yerin dibine sokmadığım gibi göğe de çıkarmadım buda yine sizin yorumunuz ve yanlış bir analiz. Hz. Peygamber (AS) evet doğru söylersiniz TOKİ ve benzeri evlerde oturmadı, hiç alakasıda olmadı, olamaz. Aslında evi vardı demekte doğru olmaz, ömrü bir göz odada, hasırın üstünde geçti. Elektriği, doğalgazı, musluktan akan (sıcak-soğuk) suyu, yaylı yatağı, kanepesi, halısı, yemek takımları, interneti, bilgisayarı,televizyonu, cep telefonu, bineceği arabası, belediye otobüsü, metrosu ve uçağı... hiçbiri yoktu. İşi (haşa)geyik yapmakta değildi, Hakkı anlatmaktı.(Bu iddiayı ortaya siz attığınız için yazıyorum yoksa TOKİ dahil bunlar zamana göre gelişir, oturursun-oturmazsın(zühd ve takva sahibisindir). Ama sadece TOKİ'ye takılma. Hz.Peygamber (AS)'da olmayıpta sende olan onlarca şey illaki vardır, gözden geçir. Bunlardan vazgeçebiliyor musun? Tek göz bir odada hasır üzerinde bir ömür yaşar mısın? Ha evet diyorsan senin hem alnında hemde ayağının altından öperim.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
03 Mayıs 2011 Salı 11:13
Musa Pazarlı
Necati Durak ÜNLÜ
1)Beni hiç tanımadığınız halde hemen önyargı ve suizanda bulunabiliyorsunuz. Bence bunu değil bana dost ve arkadaşlarınıza, sevdiklerinizede yapmayın. Tanısanızda önyargı ve suizan iyi değil. Ha beni iyi tanır ve topluma zarar veren bir insan olduğuma kani olursunuz tamam bu sefer beni anlatmak boynunuza borç olur. 2)Kime oy vereceğim önemli değil diyorsunuz ama bir bakıyorsun Bahçeliyi savunur durumdasın, bir bakmışsın başbakanın ekibini, bir bakmışsın rahemtli Yazıcıoğlunu (savunuyor musun, kızıyor musun bunuda tam anlamış değilim) savunuyorsun. Kendi içindeki çelişkiyi ve kafanda henüz oluşturamadığın siyasi düşünceyi bana atfederek sorabiliyorsun. Ben herhangi birşeyci değilim olmadım olmam bunu beni tanıyanlar bilir. Sevdiklerim verdır, sevmediklerimde. Takdir ettiklerim vardır, etmediklerimde. Bugün doğrularına inanıp onayladığım insanlar yarın yanlış yaparsa o yanlışı onaylamam ve yanlışını söylerim. Kişilerin hatasını cümle aleme değil (ulaşma imkanım varsa) yüzüne söylerim.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
03 Mayıs 2011 Salı 10:48
Musa Pazarlı
Necati Durak ÜNLÜ
Bu defa okuduğunuzda biraz daha doğru anlayıp tahlil ettiğiniz anlaşılıyor ancak yine eksiklikler var.1)Şu kısmı tekrar okuyacak olursanız "..... bahçeli 'nin ekibinde problemli, samimi olmayan, güvenilmez, iki yüzlü, sahtekar, hırsız, çukur vede derin insanlarda var elbet. Keşke hiç olmasa ama diğerleriyle kıyaslandığı zaman bunlarınki devede kulak misali. İnşallah zamanla bunlarda düzelecektir. Bu işler öyle bizim bildiğimiz gibi olmuyor. Bu işler kolay işlerde değil, herşeyin yeri ve zamanı var o zaman yakındır inşallah." Şeklinde yazılmıştır. Yazılmayan kelime, düşünce veya söylemleri kafanızdan ilave ettiğinizin farkında mısınız? Alçak diye bir kelime kullanmadım, çukur ve derin dedim. Derin kelimesi maluma işaret olup Derin Devletin adamlarına, çukur kelimeside derine atıfta bulunmak için yazılmıştır. Ayrıca ekibinede hakaret etmiyorum, bence iyi okuyun öyle analiz edin. Ekibi değil "ekibinde" diyorum. Kim bu derinler derseniz bu kadar iyi analiz eden birisi bunları bilir!
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
03 Mayıs 2011 Salı 10:30
Necati Bey'e
Musa Pazarlı
Ben bir okuyucu olarak sadece sizin yazınızı okumaya ve kritik etmeye çalışıyorum. Benim kim olduğum önemli değil, kime oy vereceğim de önemli değil. Ben bir okuyucu olarak sizin yazınızı dikkate aldım ve bu yazıdaki görüşlerle kime oy vereceğime karar vereceğim. Ancak böyle bir karara varamadım. Kızınızı ikna ettiniz, ancak beni ikna edemediniz. Çünkü insanaları ya yerin dibine batırıyorsunuz, ya da göğün yedi kat üstüne çıkırıyorsunuz, ondan sonra da kıvrak bir manevra ile...biz aslında doğruya doğru eğriye eğri demesini bilirsiniz diyorsunuz...O zaman net olarak doğruya doğru eğriye eğri değin..önermeniz Tayyip Bey'in doğruluğunu ispatsa..ekibine hakaret etmeyin..yazdığınız cümleyi tarafsız bir şekilde okursanız, bir adamın böyle bir ekibi var, ona nasıl oy veririm sonucu ortaya çıkar...Son olarak...bütün meyveleri bir sepete koymuşsunuz, demek istediğim o...yoksa Hz.Peygamber asla ve asla TOKİ tipi evlerde TOKİ tipi insanların yaşamasını istemezdi..
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
02 Mayıs 2011 Pazartesi 21:48
Necati Bey
Musa Pazarlı
Yazınızın Ana Düşüncesi şu mu? Bugün için en iyi siyasi lider Tayyip Erdoğan ve ben de oyumu ona vereceğim. Buna saygı duyarım. Ancak yazının içine o kadar çok şeyi boca etmişsiniz ki...Tayyip Bey tercihine rağmen zihninizin de bir hayli karışık olduğu ortaya çıkıyor. Hadi buna da saygı duyalım. Diğer siyasetçilerin çapı beş para etmez. Hadi bu görüşe de saygı duyalım. Daha önce Muhsin Başkan'a oy veriyordunuz. Buna saygı duyalım. Madem doğrucu, ilkeli olmaktan söz ediyorsunuz: 1.Tayyip Bey'in ekibindeki "alçaklar, çukurlar" kim? Bunu açıklayın. Çünkü bu ciddi bir iddia. 2.Tayyip Bey'in yanlışları neler? Bunu da açıklayın.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
02 Mayıs 2011 Pazartesi 21:41
Dişsöken kardeşime
ALİ DİŞCİ
"Muhsin'e acıdım. Biliyorum İsmail sebebiyle Muhsin'i çok seviyorsun. Bir zamanlar ben de sevmeye başlamıştım Necati'miz. Umran dergisinde bir yazısını okuyuncaya kadar sürdü sevgim. İnşaallah mü'min olarak ölmüştür. O yazının içinde geçen bir cümlede şöyle diyordu; "Irkların üstünlüğü teorisine inanıyorum" Güzel kardeşim, yiğit dostum!Bir kişi hakkında bu kadar kolay karar veremeyiz kanaatimce. Evet bir kimse IRKLARIN ÜSTÜNLÜĞÜNE innaıyorum demişse bu islamın özüne aykırı bir görüştür. Yalnız Muhsin Bey bunu söyledi mi söylemedi mi? Söylediyse ne zaman söyledi? Sonradan bu fikrinden vazgeçti mi vazgeçmedi mi? Bunları bilmek gerek. Bir cümle ile bir kişi hakkında karar vermek çok yanlış. Bir de kardeşim şunu bilmemiz lazım. O bir müminmiydi? Dış görünüş söylem olarak soruyorum. Evet Biz onun özelini bilecek konumuda değiliz.Ha senin çok özel bilgilerin varsa kamuoyu ile paylaş. Allahın Cenneti Çok geniş. Senide alır benide Muhsinide.Tabi cehennemde dar değil tabi.Cennette bul
Beğendim (1)Beğenmedim (1)
02 Mayıs 2011 Pazartesi 12:36
Musa Pazarlı
Necati Durak ÜNLÜ
Samimiyet, dürüstlük, ilkeli olmak ve yapılan icraatlarda takdir edip anlattığım Başbakanın şahsıdır, ekibinin de büyük çoğunluğunun öyle olduğuna inanırım. Bizler doğruları söylerken yanlışlarıda söyleriz, herşeyi olduğu gibi kabullenenlerden değiliz. 1.5 milyarlık İslam Aleminde müslüman olduğunu söyleyipte her haltı yiyen insanlar mevcut mudur, değil midir? Hayır yoktur diye yalan söylemek veya münafıklık yapmak mıdır doğru olan? Yoksa tespitlerde bulunarak hastalığı tedavi etmek yada cerahati kesip atmak mıdır? (Bazı partilerde ortaya çıkan kaset rezaletlerinde olduğu gibi, bunlara bakışınız nedir?) Bu yazı kızımla aramızda geçen latifeli bir sohbetin yansımasıdır. Bizler, çocuklara nasıl davranılması gerektiğini iyi biliriz, hele hele kız çocuklarına. Bizler bunları kitabımızdan, örf ve ananelerimizden öğrendik. Bu bizim ahlak, edep, haya ve haysiyetimizin ameldeki tecellisidir. Ya diğerlerinin amelleri nerede tecelli etmekte?
Beğendim (3)Beğenmedim (0)
02 Mayıs 2011 Pazartesi 10:57
Musa Pazarlı
Necati Durak ÜNLÜ
Musa Pazarlı kimdir? Tanımam,bilemem. Ancak sözleriniz sizi yansıtıyor. 1) Kimseye yağ yakacak kadar alçalmadım alçalmam (kendinizi bu konuda muhsaebeye çekiniz) 2) Rahmetli M.Yazıcıoğlu'nun yerini sormuşsunuz, bilmiyorsanız söyleyeyim -inşallah- cennettir. Rahmetli reis ile alakalı önceki yazımı okuma lutfunda da bulunursanız zaten detaylıca yazmışım) 3)TOKİ ile Peygamber (AS)'ı alakandıran dikkat ederseniz sizsiniz 4)Sizin yağınız kime? Bahçeliye mi? Devam edin, bunda hürsünüz.
Beğendim (3)Beğenmedim (0)
02 Mayıs 2011 Pazartesi 10:28
Muhsin'e acıdım be
Dişsöken
Biliyorum İsmail sebebiyle Muhsin'i çok seviyorsun. Bir zamanlar ben de sevmeye başlamıştım Necati'miz. Umran dergisinde bir yazısını okuyuncaya kadar sürdü sevgim. İnşaallah mü'min olarak ölmüştür. O yazının içinde geçen bir cümlede şöyle diyordu; "Irkların üstünlüğü teorisine inanıyorum" bu cümle beni kahret be Necati'miz. O hastalığa bulaşanın kolay kolay kurtulamadığını o zaman daha iyi farkettim. Rabbim hepimizin akıbetini hayırlı eylesin inşaallah. Muhsin'in de taksiratını affedip Rahmetine gark etsin inş.
Beğendim (1)Beğenmedim (3)
02 Mayıs 2011 Pazartesi 09:46
ne perhiz kalmış ne de lahana
Musa Pazarlı
Çektiğin bu yağda, Merhum Muhsin Yazıcıoğlu'nun yeri ne? Hz.Peygamberle, TOKİ'nin ne alakası var? ayrıca üç noktalı bahçelinin ekibine demediğini bırakmamışsın (iki yüzlü, sahtekar, hırsız, çukur ve derin)..ekibinin böyle olduğunu söylediğin bir insanı aynı zamanda nasıl bu kadar yüceltebilirsin..bu kadar dağınık bir zihine ve zihniyete ilk defa rastlamanın şaşkınlığı içindeyim.
Beğendim (1)Beğenmedim (4)
02 Mayıs 2011 Pazartesi 00:26
absürd
Musa Pazarlı
son zamanlarda okuduğum en absürd yazı...başbakana yağ çekmek için kulağını bu kadar tersten gösteren bir yazara ilk defa rastlıyorum. Hadi başbakana yağ çekesin devlet bahçeliyi ne karıştırıyorsun, onu da geçtim öz kızını ne karıştıyorsun, böyle siyasi bir yazıya..
Beğendim (0)Beğenmedim (4)
02 Mayıs 2011 Pazartesi 00:15
Etkilenmemek elde değil..
Nur Kaya
Uzun zamandır okuduğum en güzel yazılardan.. Ağzınıza,gönlünüze elinize sağlık..
Beğendim (2)Beğenmedim (0)
01 Mayıs 2011 Pazar 23:21
Etkilenmemek elde değil..
Nur Kaya
Uzun zamandır okuduğum en güzel yazılardan.. Ağzınıza,yüreğinize elinize sağlık..
Beğendim (2)Beğenmedim (0)
01 Mayıs 2011 Pazar 22:48
Elinize sağlık..
Yunus Akçınar
Allah razı olsun elinize sağlık çok güzel olmuş. Tabiki bende Başbakanımızı herzaman destekliyorum herzaman arkasındayım vede buna hep devam edicem.
Beğendim (2)Beğenmedim (0)
01 Mayıs 2011 Pazar 17:47
Yazara bol tebrik
Reşat Çiçek
tebrikler...bahçeliyi tanımış olduk :))
Beğendim (2)Beğenmedim (0)
01 Mayıs 2011 Pazar 17:38
Kamil Tayyar BEY kardeşim bu günde erik dalındaydım. Bak orada ne yaptım
kemal arslan
Çıktım erik dalına Anda yedim üzümü Bostan ıssı kakıyıp Der ne yersin kozumu Uğruluk yaptı bana Bühtan eyledim ona Çerçi de geldi aydır Hani aldın gözgünü Kerpiç koydum kazana Poyraz ile kaynattım Nedir diye sorana Bandım verdim özünü İplik verdim cullaha Sarıp yumak etmemiş Becid becid ısmarlar Gelsin alsın bezini
Beğendim (1)Beğenmedim (1)
01 Mayıs 2011 Pazar 16:09
Enteresan
Mehmet Taştekin
İlginç bir yazı olmuş, bravo, aynen katılıyorum...
Beğendim (3)Beğenmedim (0)
01 Mayıs 2011 Pazar 13:58
Allah razı olsun,
Hasan Yuşa
Ağızınıza sağlık çok güzel bir yazı olmuş,Başbakan ve Davutoğluyla ilgili söylediklerinizi canı gönülden destekliyoruz.
Beğendim (4)Beğenmedim (0)
30 Nisan 2011 Cumartesi 17:19
Kemal Bey,
Kamil Tayyar
Siz İbrahim Ethem olmayasınız...
Beğendim (4)Beğenmedim (0)
30 Nisan 2011 Cumartesi 16:00
Kamil Tayyar BEYE
kemal arslan
BAZEN VAN DA, bazen canda Bazen yerde bazen damda Mademki sordun cevap vereyim dün yerde idim bu gün sema da
Beğendim (3)Beğenmedim (2)
30 Nisan 2011 Cumartesi 10:59
eyvallah....
mustafa akkan
kardeşim resmen döktürmüşssün....yüreğine sağlık
Beğendim (6)Beğenmedim (0)
30 Nisan 2011 Cumartesi 10:35
Yüreğinize Sağlık
Kamil Tayyar
Varolunuz...
Beğendim (3)Beğenmedim (1)
29 Nisan 2011 Cuma 23:30
:))
S. CEYLAN
Allah neşenizi arttırsın güzel insan :)her dâim gülmeye vesile olan.. Dua ile..
Beğendim (4)Beğenmedim (1)
29 Nisan 2011 Cuma 21:07
Sayın yazar hoş bir yazı olmuş, yüreğinize sağlık...
Kamil Tayyar
kemal arslan, sen hala VANDA MISIN?
Beğendim (4)Beğenmedim (1)
29 Nisan 2011 Cuma 19:05
DEĞİŞİK BİR İRONİ OMUŞ
kemal arslan
Bahçeli Fenerbahçeli, Oğlu Davutoğlu. Bende dayıma söyleyyeimde Tayyip Bey versin oyunu? Hangi dayım mı? VANDAYIM canım.
Beğendim (1)Beğenmedim (2)
29 Nisan 2011 Cuma 18:02