Yorumlar

dikkat
kemal kandemir
yazılarını biraz daha dikkat et iyi ama sıkıntılı hafızları öğreten bir hoca hanıma sormanı isterim kafana göre yorum yapma saygılar
Beğendim (1)Beğenmedim (4)
31 Ekim 2011 Pazartesi 23:48
bende katılıyorum.
Sinan Sayın
ben katılıyorum yazının ana düşüncesine çünkü bu hepimizin meselesi sayılır. bunları konuşamamak ifade edemeyip kendini izole etmek şamanizmden gelme yobaz geleneklerdir efendim.
Beğendim (6)Beğenmedim (3)
09 Haziran 2011 Perşembe 16:06
Başlığa kafayı takmayın
Yasin Bozdağ
yazının her satırına imzamı basıyorum. sibelhanım takvadan kastı gerçek takva anlayışı değil. sibel hanım yozlaşmış takvadan bahsediyor. rituel haline gelmiş din anlayışından bahsediyor.
Beğendim (6)Beğenmedim (2)
09 Haziran 2011 Perşembe 04:36
SAÇMA bir BAŞLIĞa rağmen Bir REALİTE....
Alparslan K.
Dinde ayıp olmaz diyerekten elimden geldiğince tarafsız bir yorum yapacağım... ( Başlıkta tarafsız olamadım ama...) Biz bu birlikteliği Çin Taocu Rahiplerinin öğretilerinde Yin ve Yang Uyumu olarak tabir edilen dünya hayatinın en önemli unsurunun kadın ve erkeğin birbirleriyle vakit geçirmesi olarak görmesi gibi- bir ibadetcesine- görmüyoruz. Matematiksel bir hesapla bu durumun önemi dünyada bu işi en iyi bilen bu rahipler tarafından %100 ise bizde %50 bir öneme sahip . Buna da dinimizin yarısını kurtardığından diyorum... İnşaalah diğer yarısını da kurtarırız... Şimdi gelelim elimizdeki bu garanti % 50 i nasıl koruyacağız? Bununla ilgili evlilikte yapılan her hareketin sevabına inanarak size bu Taocu rahiplerin kitaplarını öneriyorum... " İlim Çinde de olsa misali." Bu işin ilmi onlar da ... Br erkek kadınına en aşağı 1 saat yetebilmeli ki... O kadın da bunu istesin... Yanlışları süzüp kalan TAKVA çerçevesinde BİZE, ALLAHIN EMİRLERİNE UYMAYANları çıkarıp bu ilmi öğrenmeliyiz.
Beğendim (5)Beğenmedim (4)
30 Mayıs 2011 Pazartesi 16:20
Bakın danışmanlık ücrete tabi
......
Bu danışmanlık hayır için olsun.
Beğendim (3)Beğenmedim (2)
30 Mayıs 2011 Pazartesi 12:52
ciddiye alınacak bir yazar portföyü
.....
ciddiye alınacak bir yazar portföyü yaparsanız; bazı kişileri temsil edenleri, bir kesim tarafından istihza duygularına maruz bırakmazsınız
Beğendim (2)Beğenmedim (2)
30 Mayıs 2011 Pazartesi 12:51
Cinsellik ve Besmele
.....
Yatak odasında cinsellik besmele ile başlanıyor.Besmele de takvanın konusu..
Beğendim (2)Beğenmedim (2)
30 Mayıs 2011 Pazartesi 12:47
bu düşüncelerinize katılıyorum
feran
sibel hanım , çok eşlilik fikrinize katılmamıştım ancak bu yazınızdaki fikirlerinize hak verdim. malesef ülkemizde günah kavramı çok geniş bir yelpazeyi içine almakta.buna hurafelerde dahil. Sonuçta ibadetin yeri ayrı , insanın kocasıyla özel anları ayrı. ayrıca bence dinen bu da bir ibadettir. sonuçta eşler karşılıklı mutlu olmak zorunda ve birbirini mutlu etmek zorunda diye düşünüyorum.
Beğendim (4)Beğenmedim (1)
26 Mayıs 2011 Perşembe 10:59
her yazı yazabilen yazar değildir
bu ne yahu
Sibel hanım, kadının cinselliğinin bastırılarak yok edildiği bir dünyada (yazı ve tavırlarınız da o dünyayı destekliyor) kadının mutlu olması mümkün olmayacaktır. yazılarınız ya provokasyon amaçlı,
Beğendim (4)Beğenmedim (4)
25 Mayıs 2011 Çarşamba 16:17
komedi ama nasıl
berna
iyide neden erkeklere karı larını orgazm a ulaştırır diye yazmıyorsunda hep kadınları bastırmaya çalışır vaziyettesin . aklınca kamçılmaksa derdin . meraklanma anlayabilicek kapasitede kaç kişi var onuda yüzdeye vurursan ... % 0 çıkıcaktır karşına . cinsellikte hep kadın obje olmuş .. erkek nerde . tek taraflı mı olucak .. kadını türbana sokan da erkek yatakda aşağılaanda . evde köle yapanda . sırtından sopayı karnından sıpayı hesabını güdende erkek . ve o zihniyeleri körükleyen de senin gibi kadıncıklar ...
Beğendim (10)Beğenmedim (3)
25 Mayıs 2011 Çarşamba 12:39
yaşam tarzı
memo
SİBEL HANIM SİZİN DÜŞÜNCENİZE ÇOK SAYGI DUYUYORUM.TESBİTLERİNİZ DOĞRU BİR ÇOK İNSAN SİZİN YAZDIKLARINIZA TAM DESTEK VERİYOR OKUYUNCA AMA TÜRKİYEDE BU DÜŞÜNCESİNİ SİZİNGİBİ YÜREKLİCE SÖYLEYEMİYOR.TÜRKİYEDE ALTATMAYAN İNSAN SAYISI%10 ANCADIR BİR ÇOK ERKEK EŞİNİ ALTATMIŞTIR (%80 ERKEK ALTATMIŞTIR )ÇOK EŞLİ BİR DURUM OLSA İMSANLAR EŞİNİN FARKLI ÇAZİBELİKLERİ KARŞISINDA BAŞKA BİRİNİ ARAMAZ HAYATTA İNSANLAR BİR AÇLIKGİBİ CİNSELLİĞEDE ACLIK DUYMAKTADIR. SİZİN YAZDIKLARINIZA KATILIYOR VE CANİ GÖNÜLDEN TEBRİK EDİYORUM
Beğendim (5)Beğenmedim (3)
25 Mayıs 2011 Çarşamba 10:50
hep kadının zorunluluklarından bahsedilmiş ya erkekler..
bla bla
kadın şöyle olmalı kadın bunu ypamalı kadın şunu yapmalı bilmem ne. peki erkek ne yapmalı? karısına nasıl davranmalı? karısına ya da herhangi bir kadına cinsel obje gibi bakmamayı öğrenmeli önce! sonra bakımlı olmalı. kadınlarımızın çoğu bakımlı ve temiz ama ya erkekler? parfüm, krem gibi bilimum ürünleri kullanmaktan bir haberler. kadın ne yapsın bu durumda. ter kokan kıllı bakımsız kocasıyla ilişkiye girmek istemez tabii.
Beğendim (6)Beğenmedim (2)
25 Mayıs 2011 Çarşamba 03:06
Modern cahiliyede kadın
Mehmet Yılmazm
Elif hüsna hanımın yorumuna sonuna kadar katılmakla birlikte,HEVA VE HEVESNİ İLAH EDİNENİ GÖRDÜNMÜ ONU SENMİ KURTARACAKSIN FURKAN 43 AYETİNE Fizilali kuran bve birkaç tefsir bakılırsa dahadikkatli olunur umarım. Dört kadınla evlilik, zaruri zorunluktan başka nedir,fakat cinselliyi, odak,yapıp ılahlaştırmakşirktir,zinanın cezası recmdir,buhükümler sadece müslüman için geçerlidir.
Beğendim (1)Beğenmedim (5)
25 Mayıs 2011 Çarşamba 02:39
HADDİ AŞMAYIN
BERBAT BİR YAZI BAŞLIĞI
Hakan bey mükemmel bir yorum yazmış..Aynını aktaracağım size."Sayin Yazar, Takva, Allah'tan hakki ile korkmak demektir. Bu esas hayatin her kesimini kapsar. Insanlari/ailelerin cinsel probleminin olmasi baska bir sey, Takvali olmasi ve takvayi terk etmesi baska sey. Yatak odalarinda takva terk edilirse kadinin hali ne olur dusundunuzmu? Cinsellik sizin bahsettiginizden cok daha ciddi bir konudur... Boyle bir kac slogan ile halledilecek konu degildir. Eger sizin soylediginiz/tavsiye ettiginiz gibi kolay olsa idi, bati toplumunda kadinlarin hepsinin cinsel problemi olmuyacak ve evlilikleri cok guzel olacakti..... Turk toplumunda ki kadini cinsel probleminin takva veya takvasizlikla hic bir alakasi yok. Tam tersini sizin elestirdiginiz takva kadinlari yatakta koruyan unsurdur. Soyle geriye oturun ve dusunun yatak odasinda takva olmaz ise neler olabilecegini.... kadinlarin ne hale gelecegini"
Beğendim (8)Beğenmedim (5)
17 Mayıs 2011 Salı 12:13
BİZ KADINLARA NİSA 34 Ü GÖRMÜYORMUYUZ
hadice hepsorar
Tüylerimizi diken diken eden emir Tüylerimizi diken diken eden bir emir. "Kocaya itaat" Bu iki kelime yan yana geldiğinde kadınları çok fazla rahatsız ediyor. Kuran'da geçen ayetten de kaçıyorlar... "Erkekler kadınlar üzerinde kavvamdır."(yönetici ve koruyucudur) Nisa sûresi 34. âyete geçen hafta başlamıştık. Kaldığımız yerden devam ediyoruz, âyet bitene kadar inşallah. Kadın erkeğin evde reisliğini, yönetici ve koruyuculuğunu kabul ettikten sonra ne olacak? Doğal olarak evin reisine saygılı olacak. Âyet şöyle devam ediyor: “Saliha kadınlar gönülden itaat ederler.” Allah (c.c) "İyi kadınlar kocalarına itaatli ve saygılıdırlar." buyuruyor. Tüylerimizi diken diken eden bir emir. "Kocaya itaat" Bu iki kelime yan yana geldiğinde biz kadınları çok fazla rahatsız ediyor. Allah'a itaat "tamam" seve seve başım üstüne; ama kocaya itaat "olmaz." Oysa kocaya itaat Allah(c.c) ın emri olduğu için aslında Yaradan'ına itaat etmiş oluyor kadın. Sevgili peygamberimiz de pek çok H
Beğendim (6)Beğenmedim (3)
14 Mayıs 2011 Cumartesi 14:56
asıl size yazık erkekler
İrem
Sibel hanımın yazısında katıldığım ve karşı olduğum noktalar var ancak şu gerçek ki yazı gereken ilgiyi görmüş.Yorum yapanlar tamamına yakını erkekler. Ve hepsi hayatın ve erkeklerin gerçekliğine olan isyanlarını dile getirmişler Sibel hanımın nezdinde. Cinsellikle alakalı konuyu dinin sınırları içine hapsetmek bence yanlış bu kişilik ve karakterle,çevreyle ve hayat şartlarıyla direkt alakalı. Ben günümüz kadının kendini bir paçavra gibi sergilemesine,kendini bir meta gibi reklamlarda,dizilerde kullandırmasına Kadınlık onuru açısından şiddetle karşıyım.Ancak erkeklerinde herşeye sadece belden aşağı bakarak yorumlamalarını hiçde ahlaka,dine uygun bulmuyorum.Olay sadece İslami hayat ve din olguları değil hayata bakış açısıyla alakalı. Ancak kadının eşine bile olsa cinsel konuda ahlaklı, edepli olması gerektiğine inananlardanım…Habernameye kızanlarda dönüp kendilerine baksınlar acaba cinsellik onların gerçekliği değil mi?
Beğendim (1)Beğenmedim (1)
12 Mayıs 2011 Perşembe 22:32
sadece dindar kadınalr değil dindar erkeklerde cahil yetişiyor
kamil kahrman
Türk toplumu gerçek bir dini bilgiyi ne evde alabiliyor ne okulda. Konu ile ilgili kitap okumaksa çok uzak bir hayal. Hayatımızın en önemli işlerinden biri olan "cinsellik" bir tabu halinde karşımızda dururken ve konu aydınlatalılmadğı öğreniletemdiği ,için bir çok sorun aile üzerine bir heyula gibi çökmüşken konuyu yazanları itham etmek en basitinden bir sorumsuzluk ve anlayışsızlıktır. Yazar bu cesur yazsından dolayı dedstek vermek zorundayız.
Beğendim (5)Beğenmedim (1)
09 Mayıs 2011 Pazartesi 12:48
Modern cahiliyede kadın
Mehmet Yılmaz
BU yazınızakatıldığımı söylemekle birlikte busorun islamı hayatı kabul eddenlerin sorunu kesinlikle deyil. İslamı hayatı kabul ettiyini zannedip modern cahiliyeyi yaşayan kadınların sorunu...
Beğendim (2)Beğenmedim (1)
08 Mayıs 2011 Pazar 05:29
tamamen saçmalamış
erol
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (5)Beğenmedim (0)
08 Mayıs 2011 Pazar 00:08
YAZIKLAR OLSUN HABERNAME
funda
Sibel hanıma sormak lazım, madem ki cok bilyorsunuz neden bosandınız ya da kocanız yeterli mi gelmedi size? olmadı boşayı mı verdnız... Haber name nin böyel yazıları yayımlaamsını kınıyoruz.
Beğendim (10)Beğenmedim (4)
07 Mayıs 2011 Cumartesi 22:24
bilgi önemli
salih özgür
kadın ve erkeğin,cinse olarak birbirini tatmin etmesi çok önemlidir,bunu helal yoldan gideremeyen eşler, harama,aldatmaya, zinaya giderese ister kadın ,ister erkek olsun bunun cezası çok büyüktür,eşler cinsellikle ilgili kendini geliştirmeli,beraber konuşmalı, cinsellikle ilgili fantezilerini beraber paylaşmalı,bedenen ve ruhen cinsel doyuma nasıl ulaşacaklarını,konuşmalılar,sav hadisi şeriflerini okuduklarında ne kadar islamın yatak odasına bile huzur ve sukunun değer verdiğini görecektir, sibel hanımı kutlarım,boşanmöaların en önemli sebeplarinden biridir bu konu.
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
07 Mayıs 2011 Cumartesi 14:59
KONU BAŞLIĞI DEĞİL İÇERİK ÖNEMLİ
KADİMDOST
ACİZANE KONU BAŞLIĞINA DEĞİL İÇERİDİĞİ MESAJA BAKALIM DERİM.ANLATILAN CİNSTEN DOST ÇEVREMDE EN AZ 20 VAKIA YAŞADIM.2 YIL EVLİ KALIP EŞİNİN TOPUĞUNDAN YUKARISINI GÖRMEYEN ERKEKLER VARDI.BU KONNU TABU OLMAKDAN ÇIKIP A.S.V. EFENDİMİZİN HAYATINDAKİ NORMALLİKTE YAŞANMALI.TAKVA O OLUR İŞTE.YOKSA EŞİNDEN TAKVA ETMEK(KAÇINMAK) ALLAH CC. YA TAKVA DEĞİLDİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM VESSELAM.ALLAHA EMANET OLUN KARDEŞLERİM
Beğendim (5)Beğenmedim (1)
07 Mayıs 2011 Cumartesi 00:26
Dikkat!
insanlardan birinsan
Sayın yazar hanımdan özür dileyerek düşüncelerimi dile getireceğim. Öncelikle ismimi vermediğim için de özür dilerim... ismimi vermedim çünkü bu sitedeki en fazla rağbet gören yazısı bile 1946 kez okunan / tıklanan :) yazarlardan biriyim. Sizin ise en sıradan yazılarınızın bile 7000 küsür defa okunmuş/tıklanmış olduğu gözüme çarptı.. /// Bu tarz başlıkların dikkat çekme ve tıklanma dışında bir mantığı yok... Evet yazar hanım, ziyâdesiyle ilgilenilmişsiniz; fazlasıyla cürretkar olduğunuzdan... Haddim olmayarak, bu basit kaygılardan kurtulursanız; başarıyı yakalayacağınıza inanıyorum. Arz-ı hürmetler...
Beğendim (5)Beğenmedim (2)
06 Mayıs 2011 Cuma 23:06
islami kesimin haydar dümeni misiniz?
İLLA EDEP...
Bu yazıyı hangi amaca hizmet yazdınız ,okurlar nasıl bir fayda görecek ben anlayamadım,cahilliğime verin.Çünkü ben şu yazıyla haydar dümen denilen ve yıllarca aykırı,sınırları gereksiz aşan ve zorlayan zatla aranızda bir fark göremedim.İslami kesimin Haydar dümeni olmaya karar vermişsiniz belliki.Ancak o zaman yeriniz HABERNAME olmamalı diye düşünüyorum ve HABERNAME'nin bu yazıyı yayınlamasını çok yadırgadığımıda belirtmek istiyorum.Bir yazar her konuyu yazabilir ama edep ve saygı sınırlarını aşmak maharet değil aksine beceriksizliktir çünkü bu yolla herkes yazabilir.Bundan dolayıdır ki sizin burada yazı yazmanızı anlamsız buluyorum ve mümkünse yazarım diye dolaşmayın ortalıkta.Edep bir kadının süsüdür zaman ve mekan sınırı koymadan taşınır bu süs.Tabi bu güzellikten nasiplenenler anlar ve bilir bunu.
Beğendim (3)Beğenmedim (2)
06 Mayıs 2011 Cuma 20:35
Takva Her Nefeste Olmalı
Kalender
Sayın yazar çok iddialı ve tartışmaya açık bir başlık atmış. Bir müminin her nefesinde takva olmalı. Takva, en yalın ve kısa anlatımıyla "Allah'ın yasakladığı şeylerden sakınarak, titiz yaşmaktır". Bu konu daha usturuplu bir başlıkla ve dikkatli bir dille anlatılmalıydı. Edep güzeldir, kadında olduğunda daha da güzeldir. Kadın yazarlarımızın kelimeleri seçerken kılı kırk yarmalarını bekleriz. "Üslub-u beyan, aynıyla insan" demiş büyüklerimiz. Diliniz, üslubunuz neyse siz o'sunuz. Sütunlarımızı daha sorumlu değerlendirmeliyiz. Aksi halde Habername ailesi üzülür.
Beğendim (5)Beğenmedim (1)
06 Mayıs 2011 Cuma 17:37
Takva ve yatak odası.
Barış KIŞO
Dinimiz, gizli ve aşikar her durumda iffeti muhafaza etmeyi öğütlemiştir. Yatak odasındaki davranış tarzı sünnette gayet açık bir şekilde belirtilmiştir. Bu konuda birçok hadis vardır. Takvanın olmadığı bir yatak odası kadını cinsel köle haline getirir. Değil cima esnasında, Evin içerisindeyken dahi kılık kıyafete dikkatin emrildilmesi; mekanda insanlar dışında cinler, melekler gibi mahlukatın bulunmasındandır. En dosğrusunu yüce yaratıcı bilir. Vesselam
Beğendim (8)Beğenmedim (3)
06 Mayıs 2011 Cuma 15:36
KİTABIN ORTASINDAN YAZMIŞSINIZ
Kevser küser
İslamiyette olmayan "cinsel tabu" anlayışı nerden gelmişse gelmiş Anadolu müslümanlarının kültürüne oturmuş Halbuki Peygamberimiz bu konuda çok rahat hareket etmiş. Çok anlaşılır şeyleri eşleri ve sahabi hanımlara açıklamıştır. Yorumcuların çoğu İSLAMİ değil Anadolu Kültürünün cinsel kültürü ile yetiştiği için bu yazıyı garip buluyorlar. Sayın yazar çok güzel ve gerekli bir konuya temas etmişsisiniz tebrikler.
Beğendim (2)Beğenmedim (5)
06 Mayıs 2011 Cuma 12:17
EDEBLİ
KAMİLE
Takva heryerde,her zaman kalpteki bir haldir ki o kadının eşinden meşru çerçevede isteklerde bulunmasının manisi olmayıp;bilakis eşlerarası muhabbetin kaynağıdır.Dini ıstılahlar(terimler)sahasında eksikliğinizi gidermeniz temennisiyle bol takvalı eşiyle bol muhabbetli bir ömür geçirmenizi dilerim.
Beğendim (4)Beğenmedim (0)
06 Mayıs 2011 Cuma 09:32
TAKVA
hakan
Sayin Yazar, Takva, Allah'tan hakki ile korkmak demektir. Bu esas hayatin her kesimini kapsar. Insanlari/ailelerin cinsel probleminin olmasi baska bir sey, Takvali olmasi ve takvayi terk etmesi baska sey. Yatak odalarinda takva terk edilirse kadinin hali ne olur dusundunuzmu? Cinsellik sizin bahsettiginizden cok daha ciddi bir konudur... Boyle bir kac slogan ile halledilecek konu degildir. Eger sizin soylediginiz/tavsiye ettiginiz gibi kolay olsa idi, bati toplumunda kadinlarin hepsinin cinsel problemi olmuyacak ve evlilikleri cok guzel olacakti..... Turk toplumunda ki kadini cinsel probleminin takva veya takvasizlikla hic bir alakasi yok. Tam tersini sizin elestirdiginiz takva kadinlari yatakta koruyan unsurdur. Soyle geriye oturun ve dusunun yatak odasinda takva olmaz ise neler olabilecegini.... kadinlarin ne hale gelecegini
Beğendim (8)Beğenmedim (0)
06 Mayıs 2011 Cuma 01:22
Tebrikler! Ödün vermeden saçmalamışsınız yine..
Sevda
Samimiyetsiz yazılarınıza devam edin Sibel hanım.Kuran kurslarında 16 yaşına kadar kalınmıyor atık daha düzenli oldu değilmi böyle.Her erkek evindeki kadına değer verir.O kadın iserse şalvar giysin bunu unutmayın..Gelip geçici heveslerde gözü olan ise zaman gelir yaptığından utanır.Allahın ve meleklerinin olduğu her yerde TAKVA muhakkak vardır! Ve müslüman o şekilde yetiştirilmiş bir kadın hem eş kıymeti bilir,hem kitap okur kendini geliştirir hem süsünü sadece eşine saklar..Öyle eşi olup kıymetini bilmeyenlere yazın yazılarınızı bence.Sıra dışı görünmek için illa sırayı bozmaya çalışmayın Sıraya girin..Böyle bir sitede böyle bir yazara rastlayacağımı tahmin etmezdim!HAYAL KIRIKLIĞI
Beğendim (6)Beğenmedim (3)
06 Mayıs 2011 Cuma 00:31
Oldu mu şimdi?
Mükerrem
Böyle bir başlık habername'ye yakışmamış. hem de hiç. rahmetli hocamız bile "islam'a göre cinsel hayat" ismini hiç uygun bulmamışken yatak odası ha... yazık. hem de binlerce yazık.
Beğendim (4)Beğenmedim (1)
05 Mayıs 2011 Perşembe 23:58
Takva...
Elif Hüsna
Değindiğiniz konu güzel. Fakat başlık olmamış. Peygamber Ef. (sav)bir hadis-i şeriflerinde buyuruyor ki: "İnsanları cennete sokacak sebep takva ve güzel huydur." Takva kelime anlamı olarak günahlardan, haramlardan şiddetle kaçınmak demektir. Diğer bir tabirle; dikenli bir tarlada elbisesi yırtılmasın, ayağına diken batıp ayağını kanatmasın diye dikkatli bir şekilde yürümektir. Değindiğiniz mekandaki ilişkiler, zaten dinimizce çok sevaplı ilişkilerdir. İnsanlara ve özellikle hanımlarımıza asıl öğretilmesi gereken şey; bu münasebetlerin sevaplarıdır. Bir anket yapın bakalım kaç hanım veya erkek bu münasebetlerin sevap olduğunu biliyor? Yani özetle demek istiyorum ki; takva kelimesi mana olarak çok daha kapsamlı ve derindir. Bu kadar basite indirgenemez.
Beğendim (9)Beğenmedim (0)
05 Mayıs 2011 Perşembe 22:33