Yorumlar

islami bir statü
yaşar inan
ev kadınlığı islamın insanlığa getirdiği en modern statüdür. evli bir kadına bugün devlet en az 500 lira analık hakkı maaşı vermek zorundadır. yoksa anamın ayağının altını öperim nakaratları çekip, onu aç açık bırakmak insanlık dışı uygulamadır. bu durumu ancak islam devrimi düzeltir
Beğendim (2)Beğenmedim (0)
03 Şubat 2013 Pazar 08:58
adnan oktar
burak
kımseye kendınızı ispatlamaya calısmayın bu dönemin zihniyeti böyle
Beğendim (2)Beğenmedim (1)
23 Ekim 2012 Salı 13:38
1 PUAN CEMALİNİZE
MUHAMMED KARAKAYA
SİBEL HANIMI TANIMAK İÇİN 2 SORU BİRİNCİSİ MESLEĞİNİZ NE CEVAP AİLE VE EVLİLİK DANIŞMANI İKİNCİ SORU MEDENİ DURUMUNUZ BEKAR GÜLERLER ADAMA ÖNCE KİMLİK KAYGILARINDAN KURTULMANIZ GEREKLİ SİBEL HANIM KİMLİĞİNİZİ DESTEKLEYEN YAZILARINIZLA OKUYUCULARIN KARŞISINA ÇIKARSANIZ OKUYUCULARDAN DAHA MÜSBET YORUMLAR ALABİLİRSİNİZ.BİDE TELEFONU KEBANA BAĞLAMIŞSINIZ GALİBA ELİNİZDEN DÜŞMİO.
Beğendim (4)Beğenmedim (3)
22 Ekim 2012 Pazartesi 16:33
ALKIŞLIYORUM BU YAZIYI
HASAN KAYA
Hayatı; paylaşmak, yardımlaşmak değilde mücadele ve kavga etmek mantığından bakanlar bu yazıyı beğenmezler, Evlilikte her iki eş Allahtan korkan ve emirlerine itaat eden inanca sahip olsa mutlu bir yuva kurar, cennetten bir köşe olur,Ayrıca İnsanlığın annesi olma, hayırlı evlat yetiştirme şerefi birinci derecede anneye aittir, onun için''cennet anaların ayakları'' altında buyrulmuştur. İslami ahlaka sahip olmayan, evde kalmış, yaşı geçmiş kızların sibel hanımın görüşüne hırçınca saldırmasını anlayışla karşılamak lazım
Beğendim (5)Beğenmedim (4)
20 Eylül 2012 Perşembe 13:03
Sibel Hanımı destekliyorum
sedef balcı
Editörün Notu :Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (2)Beğenmedim (3)
12 Temmuz 2012 Perşembe 08:33
eğitiminizi nerede aldınız?
kemal burkay
1 - aile danışmanı ünvanını kullanabilmek için psikoloji,pdr ve sosyal hizmet alanlarından birinden mezun olup aile ve sosyal politikalar bakanlığının onayladığı ve bu meslek örgütlerinin birisince verilen aile danışmanlığı sertifika programlarını bitirmek gerekmektedir.. 2 - davranış bilimleri alanında eğitim aldığınız yazılmaktadır..hangi üniversitede bu eğitimi aldığınızı çok merak ediyorum..türkiytede de faaliyet gösteren bazı abd eğitim kurluşlarının bu taraz yüksek lisans diplomaları yök tarafındfan kabul edilmemektedir.. bu konularda kamuoyunu bilgilendirrseniz seviniriz..
Beğendim (7)Beğenmedim (4)
09 Temmuz 2012 Pazartesi 13:28
tbrık
celal çakmak
sibel hanımı kutluyorum bılgılı bılınçlı bakış açısnız çok ıyı anlıyorum keşke butun kadılar sızn gıbı duşe bılse kadınların gerı kalmasının tek bır sebebı okumaktır sizi kutluyorum
Beğendim (5)Beğenmedim (6)
09 Temmuz 2012 Pazartesi 10:06
/
necati ustaoğlu
sibel üresinle ikinci olacak eğliliğimi yapmak istiyorum kendisine talibim ama tabi üçüncü ve dördüncü eğliliğimi de yapmıyacağım anlamına gelmez
Beğendim (4)Beğenmedim (5)
06 Temmuz 2012 Cuma 08:21
tesbitleriniz çok doğru
çetin akdemir
keşke sibel üresin gibi düşünse tüm kadınlar ne yazıkki çağımız kadınları maddi kazanımlar peşinde kendilerini heder edip duruyorlar
Beğendim (2)Beğenmedim (9)
05 Temmuz 2012 Perşembe 13:47
akıl fikir
akıl fikir
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (0)Beğenmedim (1)
05 Temmuz 2012 Perşembe 11:31
KALEMİNE KUVVET
mustafa Sarı
Gerçekler her zaman acı verir ama yapacak bir şey yok biraz olsun kızmadan sinirlenmeden yazıyı aklı selim olarak okuyun ve öyle yorum yapın ; Kalemine kuvvet Sibel hanım...
Beğendim (0)Beğenmedim (7)
05 Temmuz 2012 Perşembe 09:35
Evinin hanımı olmak ne güzel..
abdullah birisi
Ev hanımlığı kutsal bir görevdir ama ne yazık ki çağımızın ekonomik şartları ve çoğalan ihtiyaçlarla beraber azalan şükürler kadını iş dünyasının çarkları arasında yıpratmaya devam ediyor.
Beğendim (1)Beğenmedim (6)
17 Haziran 2012 Pazar 23:45
saçma bir yazı
Rümeysa Ardan
saçmasapan bir yazı...her zaman ki gibi.
Beğendim (6)Beğenmedim (6)
12 Mayıs 2012 Cumartesi 09:16
gerçekleri birde benden duyun
gül
*Editörün Notu Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (1)Beğenmedim (0)
18 Nisan 2012 Çarşamba 15:32
sibel Hanıma..
misafir
yazınızı okuyunca başta şaka gibi düşündüm..sonuna kadar gelince ciddi olduğunuzun farkına vardım..bu nasıl bir zihniyet anlayamadım..siz burada ev hanımlarına yol göstermek değil,onlarla adeta alay edercesine bir tavır takınmışsınız..sibel hanım madem ev hanımlığı bu kadar kutsal ve güzel siz neden ev hanımlığını tercih etmiyorsunuz..bırakın bu lafları..
Beğendim (11)Beğenmedim (5)
03 Nisan 2012 Salı 22:15
moderen cagın hasta ruhları
Ömer Faruk
moderen cagın hasta ruhları işin aslını vede yazdıklarınızı zerre anlamıcak malesef
Beğendim (5)Beğenmedim (14)
31 Ocak 2012 Salı 17:43
YAZINIZI GÖNÜLDEN ALKIŞLIYORUM.
MEHMET ÖZEKMEKCİ
SİZİN GÖRDÜĞÜNÜZÜ MAALESEF BAZI KADINLAR GÖREMİYOR. ERKEĞİ EVİN EŞEĞİ GİBİ GÖRÜYORLAR. EŞLERİ İLE SAYGISIZCA ÇENE YARIŞIYORLAR. SİZ KADININ ESAS VAZİFESİNİ VURGULAMIŞSINIZ. ALLAHA KUL OLMAK.
Beğendim (6)Beğenmedim (14)
27 Ocak 2012 Cuma 11:49
BİRDEN FAZLA EVLİLİK
ali mehmet
MERHABA SİBEL HANIM SİZ BİRDEN FAZLA EVLENMEYE ONAY VERİYORSUNUZ KADININ ERKEĞİN KÖLESİ OLMASINI İSTİYORSUN BUNA BENZER SÖZLER SÖYLÜYORSUNUZ PEKİ DAYANAĞINIZ NEDİR KUTSAL KİTABIMIZ KURANMMI DİYORSUNUZ YOKSA PEYGAMBERİMİZEMİ DAYATIYORSUNUZ HANİ NERDE GÖSTERİN BİR AYET BİR SÜRE BİR HADİS VARMI YOK VAR OLAN HADİSLERDE PEYGAMBERİMİZİN ADINI KULLANARAK KENDİ ŞEYFİ DUYGULARINI MEŞRU GÖSTEREN EMEVİLERDİR ZAMANINDA ONLAR BU AHLAKSIZLIĞI YAPMIŞ VE UTANMADAN PEYGAMERİMİZİN ADINI KULLANARAK HZ.MUHAMMET BÖYLE YAPTI DEMİŞLERDİR.KUTSAL KİTABIMIZ KURANDA TEK EŞLİLİĞE UYULMASINI ZİNA YAPILMAMASINI İSTER KURANDA NED YİRO KENDİ NİKAHLINIZ DIŞINDA SİZİN BAŞKASIYLA OLMANIZ HARAM KILINDI YANİ ZİNADIR SEN NİKAHLI EŞİNİ BIRAK GİT BAŞKALARIYLA YAT KALK VE BU HELALDİR DE BU KURANA TERSOLMUYORMMU SİZCE YA SİZ DİYECEKSİNİZKKİ ALİ BEY İŞTE ONLARIDA NİKAH ALTINA ALIR OLUR BİTER İŞTE BU FORMÜLÜ UYDURANLAR ZAMANINDA EMEVİLERDİR SİZDE ONLARI YOLUNU TAKİP ETMİŞ OLUYORSUNUZ LÜTFEN AKLINIZI KULLANIN ALLAH AKLINIKULANDER
Beğendim (19)Beğenmedim (3)
22 Aralık 2011 Perşembe 13:24
Kurtarın Beni!
İntizar
"Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz" demişler.İnsanın yaptığı ile söylediği bir olmalı. Hem ev hanımı olmak istiyorsanız olun.Sizi tutan mı var?Yalvarmaya ne hacet?
Beğendim (25)Beğenmedim (6)
12 Aralık 2011 Pazartesi 16:43
SİBEL HANIM OKUYUNUZ......
bilgen ışık
sürekli çelişkili röportajlar veriyorsunuz bi yerde kadın çalışmalı meslek edinmeli kendini geliştirmeli diyorsunuz öbür tv kanalında kadın çalışmamalı bence ev hanımı olmalı...ben kendi işimde çalışıyorum kadın başka işyrinde çalışmamalı gibi saçma söyleminzi de kadının çalışma hakkını elinden almaya yöneliktir....toplumda her insanın(erkek ya da kadın) yapısı maddi ya da taşığdığı karakteristik özelliğinden(sorumluluk-sermaye) dolayı kendi işinde çalışmaya müsait olmayabilir yani kişi başka iş yerinde çalışmayı kendine daha uygun bulmuştur....madem kadın çalışmamalı siz neden bu kutsal ev hanımlığını gerçekten seçmiyorsunuz böylesi inanın toplum için daha faydalı...
Beğendim (17)Beğenmedim (3)
11 Aralık 2011 Pazar 15:04
kurtulalım
ali çebi
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (0)Beğenmedim (0)
29 Kasım 2011 Salı 12:11
İSKENDER
Erdem
Sibel hanım, çok haklısnız. Çalışan bayanların olduğu aile ortamları ile çalışmayan ev hanımı olan ailelerin ortamlarını kıyaslayan bir yazı bekliyorum sizden. Bayanlar ev hanımlığının kıymetini bilmeli. Bu arada çalışan bayanların ev ekonomisine ne kadar katkı sağladığı da tartışılmalıdır.
Beğendim (7)Beğenmedim (15)
24 Kasım 2011 Perşembe 15:42
doğru diyorsunuz da!!
muallimzade
Sibel hanım iyi yazmışsınız,hoş yazmışsınız.ben de bir erkek olarak eşimin evde oturmasını isterim.ama özellikle maddi sıkıntılar,söylediğinizi sadece bir ütopya haline getiriyor.asgari ücret alacaksın,kirada oturacaksın.iş güvencen olmayacak.bir de eşinin isteklerini yerine getireceksin.onun ve çocuklarının boynunu bükmeyeceksin.Türkiye şartlarında çok zor..
Beğendim (9)Beğenmedim (0)
18 Kasım 2011 Cuma 15:53
Siz ???
FİLİZ SAY
Sizi anlama için çaba sarf etmiyorum. Boşlukta savruluyorsunuz....
Beğendim (13)Beğenmedim (5)
04 Kasım 2011 Cuma 10:18
inandırıcı değil
ali çebi
birkaç internet sitesinde yazıp sonra tepkiler üzerine gönderilen bir yazarın yazdıkları PALAVRA olabilir. inşallah bu siteden de gönderilir, insanlar rahat bir nefes alır.
Beğendim (12)Beğenmedim (4)
03 Kasım 2011 Perşembe 15:27
her şey aslına rücu eder
mehmet
haydi ablalar eve...
Beğendim (3)Beğenmedim (9)
27 Ekim 2011 Perşembe 09:49
ama hep beraber
emre
ilhan bey doğru yazmışsınız tebrikler ama günümüzde beyler yuvalarını yıkmak için ellerinden geleni yapıyorlar.yeni bir yuva kurmak sevdası ile yılların ailesini yıkabiliyorlar.şimdi bu kadınlardan nasıl evde oturmalarını bekleyebiliriz.evi terkeden çocuklarına bakmayan babaların karşısında bunlar çalışmak ve eve bakmak zorunda kalıyorlar.ve bu sayı azımsanamayacak kadar fazla.ve bekar kızlarımızda bu yaşanan trajedilerden sonra doğal olarak meslek sahibi olmayı tercih ediyorlar.bayanların aileye sahip çıktığı kadar beylerde sahip çıksınlar.
Beğendim (19)Beğenmedim (1)
25 Ekim 2011 Salı 11:36
insanlık için baştacı olacak bir yazı
ilhan akkurt
Aile insan ve insanlık için tek sığınılacak yerdir. Aile yaşarsa insalık yaşar ve problemler azalır.Kadının kendini bildiği ve koruduğu, ev hanımlığının ve dolayısıyla analığın yüce tutulduğu bir toplum ayakta kalır. Herkesin özgürlük arayışları peşinde sokaklarda dolaşmanın modası yaşanırken, ev hanımlığını yüceltenlere ne mutlu.Ne mutlu bu anlayışla yuva kuranlara.Rabbim aile ve yuvayı yüceltenleri yüceltsin.
Beğendim (4)Beğenmedim (14)
24 Ekim 2011 Pazartesi 20:24
kesinlikle aynı fikirdeyim
seda türkoğlu
sibel hn.yazınızın virgülüne,noktasına varıncaya kadar her kelimesine her cümlesine katılıyorum...bu kadar güzel anlatılabilirdi ancak...teşekkürler
Beğendim (7)Beğenmedim (17)
24 Ekim 2011 Pazartesi 19:01
kadin Erkek den 7 kusak üstün yaratilmis
Tuncay Taskin
Sayin Esma hanim Her kadin bir anne dir hepsi bir cicek gibidirler, cennetin nerde olduguda belli kadinlarin ayaklari altinda,erkeye erkek cesareti veren kadinlardir kadin esir deyil kadinlar sultan gibidirler sultan olmalari lazimdir,erkeklerin gügüsleri genistir siz meseleye gurur (kibir)gibi bakiyorsunuz af edersiniz siz bir erkek gibi düsünemezsiniz, burda bir asagilama kesinlikle yoktur yaratilis tarzi sizleri kirmamamiz ve inciltmememiz lazim,sorunlar belli kadinlarimiz calisiyor erkeklerimiz kahvede, sevgi vermektir sevgi istenmez kadinlarin üstünlüyü bundandir hep verirler sadece tek sey beklerler sevgi. Cevabiniz icin tesekkürler
Beğendim (1)Beğenmedim (1)
20 Ekim 2011 Perşembe 14:54
neden
esma
yorumlarımızı needennnnn dikkatealıp yayınlamıyorsunuz.sadece tebrik yorumları var.taraflı davrandığınızı düşünmeye başladık artık..............................................
Beğendim (14)Beğenmedim (1)
19 Ekim 2011 Çarşamba 12:45
TESEKKUR
FATİH AYDIN
Estağfirullah Sibel Hanım ben teşekkür ederim. Yazdıklarımız inci tanesi veya çakıl taşıdır. Kim nereye saçarsa oraya dağılır. Gönlümüz rızadadır. Maksadımız hasıl olsun kafidir. Hoşça bakın zatınıza...
Beğendim (0)Beğenmedim (13)
19 Ekim 2011 Çarşamba 11:36
esir olan kadın
esma
erkekler ne arıyor tuncay bey asıl onlar esir eşler arıyorlar.kendi hayatlarına ve çok eşlilik fantezilerine ses çıkarmayan 7/24 evde ve çocuklarının başında olan ve hiç bir talebi olmayan eşler arıyorlar.bu yazıyı sibel hanım konumunda biri değil gerçekten ev hanımlığı yapan bir hanımefendinin yazması daha uyguun olurdu.çok inandırıcı olmamış.
Beğendim (18)Beğenmedim (3)
19 Ekim 2011 Çarşamba 09:53
Sibel hanimin yazi basligi cok güzel
Tuncay Taskin
Ev kadini olmak istiyorum yok mu duyan cok güzel bir baslik olmus bayanlar zor duyar bunu onlar genelde esir bir koca ariyorlar ipini kirdigi zaman dogru zinaya kosan, kusura bakmayin yüzde 85 i zinaya giderken erkeklerin,Allah hin emir ve yasaklarina göre yasamiyoruz demektir bütün bunlar
Beğendim (1)Beğenmedim (6)
18 Ekim 2011 Salı 14:10
kadinlar kendi kendini esir eder
Tuncay Taskin
Durumu iyi olup adaletli bir erkek düsünemezmisiniz illede zinami olsun ben bir kadina bakma cesareti kendimde göremiyorum ama ikinci bir es cok arzuluyorum iki esede haklarini tam vereceyime inaniyorum. dinimizde cok eslilik haram deyil tavsiye edilmiyor adaleti saglayamassiniz dan bahsediliyor ama Ruhsat var bayanlari inciltmemek sarti ile bir birlerine arkadas olurlar bence cokta güzel olur
Beğendim (2)Beğenmedim (9)
18 Ekim 2011 Salı 13:53
iyice saçmaladı
berrin
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (5)Beğenmedim (1)
17 Ekim 2011 Pazartesi 16:17
Doğru tespit
Haydar güngör
Ev hanımı olmaktan yakınan sürekli şikayet eden kadınlar o kadar çok ki etrafımda ama iş çalışmaya geldiği zaman hep kolay işlerde çalışmak isterler bayanlar istediği işi bulamayınca sen kocam değilmisin sen çalışıp bana bakmak zorundasın der işin içinden sıyrılmaya çalışır. bu gibi davranışlar evde huzursuzluk çıkarır ve aile birliği sarsılır. Sibel hanım aslında erkeklerden taraf gibi görünüyor ama işin aslı öyle değil bayanlardan yana olduğunu düşünüyorum çünkü bayanlar sibel hanımın yazılarını okuyup ona göre yaşasa daha mutlu bir evliliği olur. Saygılarımla...
Beğendim (5)Beğenmedim (8)
17 Ekim 2011 Pazartesi 12:34
Tahammül
Fatih AYDIN
Değerli okurlarımız, Aynı sitede aynı köşeyi paylaştığımız Sibel Üresin hanımın yazdığı tüm fikirlere yaptığınız yorumları öteden beri takip ediyorum. Uzun zamandırda herhangi bir yorumda bulunmadım. Sizlere sadece şunu söylemek istiyorum. Farklılıklara tahammül etmek lazım. Karşıdakini dinlemek lazım. Elbette tartışmak lazım. Fakat tartışırken hakaret etmek,şirazeden çıkmak, mahalle ağzı ile yorum yazmak benim milletime yakışmıyor diye düşünüyorum. Hoşça bakın zatınıza... Kalın sağlıcakla...
Beğendim (2)Beğenmedim (13)
16 Ekim 2011 Pazar 10:53
SÖYLEYENE DEĞİL SÖYLENENE BAKALIM
HASİBE KÜÇÜK
Evet Allahü teala insanları kadın ve erkek diye ayrı iki cins yaratmış ikisine de ayrı özellikler vermiş. Kadın daha duygusal daha sakin sanatçı yönü daha fazla. Erkek se avcı ruhlu bu nedenle HANIMLARIN ev hanımı olması fıtrata daha uygun. Aksi hallerde ne ouyor etrafınıza bakın.
Beğendim (8)Beğenmedim (4)
15 Ekim 2011 Cumartesi 23:42
karar kimin
emre
yorumları sibel hanım kendi yayınlıyor galiba işne gelmeyenler yok burada insanların karşısına bu şekilde çıkan biri her türlü yoruma açık olmalı.
Beğendim (16)Beğenmedim (3)
15 Ekim 2011 Cumartesi 12:55
kimin
emre
*Editörün Notu :Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (4)Beğenmedim (0)
14 Ekim 2011 Cuma 17:35
senin gibi
sarenur
evet senin palavraların gibimi gerisi.
Beğendim (20)Beğenmedim (5)
14 Ekim 2011 Cuma 15:37
??????
emre
siz bir ev hanımı olmadığınız için yazdıklarınınzı dikkate almaya değmez.her zaman olduğu gibi hanımları yanlış yönlendirmiş olabilirsiniz.insanın birşeyi savunması için önce kendinin uygulaması lazım.
Beğendim (21)Beğenmedim (4)
14 Ekim 2011 Cuma 15:18
Katılıyorum
Selim Gültekin
Baştan sona katılıyorum. Ev hanımı küçümseyen tüm medya organlarına karşı bayrak açmak gerekiyor. Bu düşünce alışkalığına bir son vermek gerekir.
Beğendim (7)Beğenmedim (2)
14 Ekim 2011 Cuma 11:25
biri bana ne oldunu anlatsın
duygu
*Editörün Notu :Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Beğendim (3)Beğenmedim (0)
14 Ekim 2011 Cuma 11:01
Malesef Haklısınız
Mustafa Digilli
"Günümüz şartlarında erkekler cinsel ihtiyaçlarını gidermek, çocuk sahibi olmak yada sevdiği kadınla birlikte yaşamak gibi isteklerinden dolayı evlilik kurumunu tercih etmek zorunda değiller." Bu tespitinize katılmamak mümkün değil. Kadın problemlerinin kaynağı da bu zaten. Bunun çözümü evliliğin kolaylaştırılması teşvik edilmesi ve evlilik dışı herşeyin zorlaştırılmasıdır kanaatimce. Malesef evlilik olabildiğince zorlaştırılmaya evlilik dışı herşey ise teşvik edilmektedir. Kadın şiddet vb. sorunları çözmek isteyen evlilik kurallarını sosyal yaşam açısından faciaya dönmüş "batı"dan alarak oradaki mutsuzluğun ve faciaların ülkemize ithaliyle sadece sorunlara katkı yapmış olur yetkililerimiz...! Kadının toplumsal alanda yer bulacağı aldatmacasıyla evlilikten uzaklaştırıcı mecra fıtratından uzaklaşmasına yol açmaktadır. Her tarafın "bayan" ve "feminist" dolduğu günümüzde kadın bulabilen ahlaklı erkekler hiç düşünmeden evlensin.!!!
Beğendim (5)Beğenmedim (0)
14 Ekim 2011 Cuma 09:06
engel olan mı var?
suna
ünlü olmak isteyen sizsiniz. Diğer bir ev kadını (kendini yetiştiremediği veya yetiştirilmediği için) çoluk çocuğunu düşekalka büyüttüğünden kendini dışarı atıp kafasına göre sosyal hayatta yer almak ister.Bir de efendisi evin geçimini sağlayamıyorsa aha.. işte çalışma bahanesi.Bir diğeri değerli olduğunu "şımarır diye" göstermeyen koca kurbanı. Ondan değilmidir ki eşinden duyamadığı güzel sözleri gerek arkadaşlarından gerek çevreden duymak için daha bir bakımlı olmaya çalışır.Bakımlı olduğunda görmezden gelen kocadan intikam alam duygularıdır kendini dışarı atmalar.Hiçbir evlilik tek taraflı hatalı değildir. Hata: kimse kendi kusurunu görmek istememesinde.
Beğendim (10)Beğenmedim (3)
14 Ekim 2011 Cuma 00:41
RESMİNİZ EV HANIMI PROFİLİNE UYMUYOR
HASİBE KÜÇÜK
RESMİNİZ EV HANIMI PROFİLİNE UYMUYOR..Yoksa siz başkaları için mi yazdınız bu yazıyı.
Beğendim (13)Beğenmedim (3)
14 Ekim 2011 Cuma 00:11
Ev hanımlığı zaten güzel bir meslek de
kahraman yeşil
İlk bakışta topluma büyük bir maliyet getirecek gibi görünen bu projenin sonuçları düşünüldüğünde öyle olmadığı anlaşılır. Bu proje tam uygulandığında, genç nesiller uyuşturucudan, terörden, sigaradan, kötü akışkanlıklardan, hastalıklardan kurtuldukları gibi, çalışkan, üretken, düzenli, kavgadan nizadan uzak yaşantıları ile de ülke ekonomisine büyük katkı sağlayacaklardır. Düşünün hapishanelere, hastanelere, ilaca, teröre ne kadar para harcıyoruz? İyi bir ev hanımı asgarisinden bir doktor, bir eğitimci, bir aşçı, bir ev ekonomisi uzmanı… Demektir. Bu kadar değişik mesleğe sahip, bu kadar ağır bir işi (tabi hakkıyla yapıldığı zaman) bir insana maaş bağlanması çok anormal olmamalı…”
Beğendim (5)Beğenmedim (0)
13 Ekim 2011 Perşembe 23:29
Ev hanınmlığı meslek haline getirilmeli
kahraman yeşil
Bu okullarda, anne adaylarına iyi ahlaklı, geçimli, kötü alışkanlıklardan uzak, düzenli, sabırlı, çalışkan nesillerin yetişmesi için ne gerekiyorsa hepsi mükemmel bir şekilde verilmeli. Burayı bitiren kızlar evlenince devlet tarafından maaşa bağlanmalı, sigorta yapılmalı. Üç çocuğa kadarda anneye ayrıca prim ödenmeli. Bu maaş evlilik şartına bağlanmalı. Böylece hem boşanmaların önüne biraz olsun geçilir hem de hem ev hanımının ekonomik güvencesi sağlanmış olur. Tabi bu sistemin şöyle de bir yaptırımı da olmalı, devletten aldığı bu maaşa karşılık vazifesini yerine getirmeyen anneler (eşine karşı vazifesini ihmal eden, çocuklarına karşı görevlerini yapmayan) aldıkları maaştan mahrum bırakılmalı
Beğendim (5)Beğenmedim (0)
13 Ekim 2011 Perşembe 23:28
Ev hanımlığı zaten güzel bir meslek de
kahraman yeşil
Ülkemizin ve dünyanın önemli bir gerçeği şudur; erkeklere muhtaç olan, ekonomik özgürlüğü olmayan hanımlar ahlaken zayıf bir kocaya düşerse çok eziliyor. Hem hanımların ezilmesini engelleyecek, hem de mutlu, huzurlu, dengeli fertlerin yetişmesini sağlayacak sıcak aile yuvalarının oluşması için şöyle bir formül bilmem nasıl olur? Ev hanımlığı bir meslek haline getirilmeli. İlköğretimden sonra kız çocuklarının tam ve mükemmel bir anne, uyumlu bir eş, her şeyi ile yetişmiş bir ev hanımı olarak yetişmesini sağlayacak “ev hanımı liseleri” açılmalı. Bu okullarda bebek bakımından temizliğe, ev ekonomisinden çocuk eğitimine, misafir ağırlamaktan komşularla iyi geçinmeye kadar bir aile için neler lazımsa kızlara öğretilmeli.
Beğendim (5)Beğenmedim (2)
13 Ekim 2011 Perşembe 23:27
teşekkürler
necdet baştoklu
Kaleminize sağlık mükemmel bir tesbit vede teşhis. Kadına şiddet diye ortamı gerenler ve gündemi sıcak tutanlar çok yazık benim aile kurumuma. Yıllar öncesinin hesaplaşması yapılıyor. Kadın a hak tamamda ne kadar ner de duracak hiç belli değil.. Arabanın tekerine çomak sokuldu bir kere devamlı şikayet, kocayı tenkit, itiraz, karşılık verme, mesele konrolden çıkıyor. TESELLİ ERKEK İÇİN MEYHANE KAHVEHANE VS. Olan çocuklara oluyor.vede sağlıksız bir nesil. Rabbı tealanın da bir hesabı olduğunu unutmayalım.
Beğendim (5)Beğenmedim (9)
13 Ekim 2011 Perşembe 21:08